29 Reacties

5 maanden geleden

Ik dàcht dat ik 's avonds al wat voelde (vergelijkbaar met prik op een glas, maar dan in de onderbuik). Gisteren 16 weken echo gehad, ventje was behoorlijk aan het rondtrappelen en voelde toen helemaal niets, dus ik denk dat ik het toch verkeerd gevoeld zal hebben...

5 maanden geleden

Ik voel de kleine al eventjes rond de 13 weken al maar dit is me 2 de zwangerschap en ik herken de gevoel ben nu 17 weken En ik zie ook de beweging als ik rustig leg zie je zeg maar kleine bewegingen toen ik een echo had dinsdag was de kleine flink aan het bewegen ook de echoscopiste bevestigd dat dat de baby is. Ook als ik tegen druk geeft met me hand er op leggen voel je heel licht de beweiding op je hand ik heb zo gisteren mijn partner de kleine laten voelen . En dat ondanks voorlegde placenta

5 maanden geleden

Reactie op Vlinderrr

Ik heb een heel hoog bmi en ik voel de eerste schopjes sinds 13 weken (eers ...
Dat zeg ik ook niet, alleen over het algemeen is het bij mensen met een hogere BMI dat je het pas later voelt (maar dit is mij ook alleen maar door mijn huisarts en verloskundige verteld) maar het helpt wel dat jouw placenta achter ligt. Mijne ligt er pal voor, dus dat zal ook niet helpen. 🫣 Ik weet ook niet zo goed waar ik op moet letten eigenlijk 🥲

5 maanden geleden

Reactie op EMBO

Suiker eten! De onze is heel beweeglijk op echo, maar m'n zus heeft minder ...
Geniaal!!

5 maanden geleden

Ik ben nu 14wkn zwanger van de tweede en voel ook nog niks , kleine vandaag op de echo gezien en was heel bewegelijk. Kan volgens mij per persoon echt heel erg verschillen.

5 maanden geleden

Ik heb met 13+4 borreltjes gevoeld en van de week met 15+1 echt een plopje 💕 dit is ons eerste kindje en mijn placenta ligt aan de voorkant.

5 maanden geleden

16+4 weken en voel al een week of 2 plopjes en schuivingen. Wel mijn tweede kindje dus wellicht dat de herkenning er nu meer is.

5 maanden geleden

Ik ben zwanger van de tweede, nu 17 weken en voel al vanaf 14 weken beweging. :)

5 maanden geleden

Hier 13 weken en voel de baby ook al even! Ik herkende het ook meteen van mijn eerste zwangerschap. Deze keer ligt mijn placenta achteraan en lijk het hierdoor eens zo hard te voelen. Zo'n zalig gevoel!