8 Reacties

2 maanden geleden

Zou verloskundige even bellen voor de zekerheid!

2 maanden geleden

Het zou een blaasontsteking kunnen zijn? Ik herken je klachten van toen ik een blaasontsteking had bij mijn vorige zwangerschap…

2 maanden geleden

Ik zou zeker even met je verloskundige bellen!

2 maanden geleden

Het lijkt nu iets af te zakken.. ik wacht het nog even af en anders ga ik inderdaad maar even bellen. Misschien zijn het (vroege) indalings weeën? Maar herken niet dat ze zo voelen van bij mijn eerste 🙈

2 maanden geleden

Bij mij waren dit mijn banden. Zie 1 van mijn topics 😊. Vooral als je het niet herkent als indalingsweeën. En inderdaad altijd even je urine laten checken!

2 maanden geleden

Hi ik heb dit de afgelopen dagen ook gehad en ben toen naar het ziekenhuis gegaan. Na alle controles bleek het dus een blaasontsteking te zijn.

2 maanden geleden

Had dit ook, met de verloskundige gebeld. En die gaf aan indalings weeën. Moest de volgende dag op controle en ja hoor meneer ligt er goed bij gaat geen kant meer op.

2 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad afgelopen dagen, de pijn werd erger en daarna trok de pijn door naar mijn rug. Het bleek bij mij een blaasontsteking te zijn. Ik zou het even laten checken want een blaasontsteking moet behandeld worden