18 Reacties

vor 25 Tagen

Ik ben bij mijn 1ste gestript met 41+3 en de dag erna begonnen de weeën en ben ik ook bevallen. Begon ongeveer 20-21 uur later bij mij

vor 25 Tagen

Waarom zou je laten strippen met dit termijn? Ben erg benieuwd ik zelf morgen controle 39+4 vandaag.

vor 25 Tagen

Reactie op joyinaya

Ik ben bij mijn 1ste gestript met 41+3 en de dag erna begonnen de weeën en ...
Precies hetzelfde hier. Vorig jaar bij mijn eerste met 41+3 gestript en de binnen 4 uur beginnen de weeën. Pas de volgende dag werden ze heftiger, en om 16.00 braken mijn vliezen en kon ik naar het ziekenhuis .23.00 geboren. Deze keer wordt ik komende maandag met 39 weken gestript

vor 25 Tagen

Bij mijn eerste gewoon 4x gestript en heeft allemaal niet geholpen vanaf 40+3. Uiteindelijk bevallen met 41+6

vor 25 Tagen

Ik ben bij de eerste met 40+5 gestript en toen begon het na vier uurtjes. Ik had wel al vrij veel ontsluiting voordat er gestript werd.

vor 24 Tagen

Heeft bij mij 2 dagen terug ook niks gedaan. 😝

vor 24 Tagen

Ik ben bij de eerste gestript op 40+5, er was toen nog geen ontsluiting, die middag erna braken mijn vliezen (druppelsgewijs) en die avond begonnen de weeën. Uiteindelijk precies op 41 weken geboren.

vor 24 Tagen

Uit onderzoek blijkt dat strippen het meeste effect heeft vanaf 41 weken. Ben bij mijn eerste gestript en 2 uur daarna begonnen de weeën, precies 12u na het strippen was ons meisje er 😊

vor 24 Tagen

Ik ben bij 39+2 gestript (baarmoedermond is al verstreken en 2cm ontsluiting) heb vervolgens 18uur lang heftige voorweeën gehad maar het heeft niet doorgezet en het is nu weer rustig. Vandaag ben ik 39+5 en wordt ik zo opnieuw gestript, ben benieuwd of er nu wel wat opgang komt. Ben lichamelijk en mentaal namelijk helemaal op. Dit is ons 2e kindje

vor 24 Tagen

Controleren ze de ontsluiting bij een controle richting 40 weken? Die heb k toevallig vanmiddag..

vor 24 Tagen

Reactie op Happy mother

Controleren ze de ontsluiting bij een controle richting 40 weken? Die heb k ...
Volgens mij kan je altijd vragen of ze het even willen checken. ☺️

vor 24 Tagen

Bij mijn vorige zwangerschap heeft de 1e keer strippen inderdaad niets gedaan, dat was met 40+3. Daarna nog een keer gestript met precies 41 weken en toen begonnen denk ik ongeveer 5 uur later de weeën.

vor 23 Tagen

Bij mijn vorige bevalling precies met 40 weken gestript. Had toen 1cm ontsluiting. Die dag hele dag krampen en in de nacht begonnen de weeën. Met 40+1 was mijn zoontje geboren. Vandaag ben ik 39 weken en gestript met 2 cm ontsluiting maar ik twijfel of dit gaat werken. Anders word ik maandag met 39+3 opnieuw gestript. Verloskundige gaf namelijk al aan dat ze er moeilijk bij kwam🤷🏻‍♀️

vor 18 Tagen

Bij mijn eerste op 39+6 gestript en ze is die nacht op uitgerekende dag geboren!

vor 18 Tagen

Ik kan morgen eventueel laten strippen (ben dan 40+4) Wat zijn jullie ervaringen qua intensiteit/pijn? “Ja een bevalling doet meer pijn” maar hoor graag wat meer ervaringen!

vor 18 Tagen

Reactie op groentje91

Ik kan morgen eventueel laten strippen (ben dan 40+4) Wat zijn jullie erva ...
Ik ben vorige zwangerschap 2x gestript. Vond het qua pijn best meevallen. Het is geen pretje, maar gewoon dat je denkt "oeh vervelend" en niet dat ik echt heel erg pijn had.

vor 18 Tagen

Reactie op groentje91

Ik kan morgen eventueel laten strippen (ben dan 40+4) Wat zijn jullie erva ...
Ik vond het de vorige keer vooral vervelend, maar niet perse heel pijnlijk.

vor 18 Tagen

Hier gestript (niet volledig gelukt) op 40+2 zonder effect. Komende vrijdag nieuwe poging op 40+5. Ik hoop zo dat het lukt. Kan er goed gestript worden als de baby niet is ingedaald? Ik heb verder al een verweekte baarmoedermond en 1cm maar geen ingedaalde baby.