18 Reacties
vor 25 Tagen
Waarom zou je laten strippen met dit termijn? Ben erg benieuwd ik zelf morgen controle 39+4 vandaag.
vor 25 Tagen
Reactie op joyinaya
Ik ben bij mijn 1ste gestript met 41+3 en de dag erna begonnen de weeën en ...
Precies hetzelfde hier.
Vorig jaar bij mijn eerste met 41+3 gestript en de binnen 4 uur beginnen de weeën.
Pas de volgende dag werden ze heftiger, en om 16.00 braken mijn vliezen en kon ik naar het ziekenhuis .23.00 geboren.
Deze keer wordt ik komende maandag met 39 weken gestript
vor 25 Tagen
Ik ben bij de eerste met 40+5 gestript en toen begon het na vier uurtjes. Ik had wel al vrij veel ontsluiting voordat er gestript werd.
vor 24 Tagen
Ik ben bij 39+2 gestript (baarmoedermond is al verstreken en 2cm ontsluiting) heb vervolgens 18uur lang heftige voorweeën gehad maar het heeft niet doorgezet en het is nu weer rustig. Vandaag ben ik 39+5 en wordt ik zo opnieuw gestript, ben benieuwd of er nu wel wat opgang komt. Ben lichamelijk en mentaal namelijk helemaal op.
Dit is ons 2e kindje
vor 24 Tagen
Controleren ze de ontsluiting bij een controle richting 40 weken? Die heb k toevallig vanmiddag..
vor 24 Tagen
Reactie op Happy mother
Controleren ze de ontsluiting bij een controle richting 40 weken? Die heb k ...
Volgens mij kan je altijd vragen of ze het even willen checken. ☺️
vor 23 Tagen
Bij mijn vorige bevalling precies met 40 weken gestript. Had toen 1cm ontsluiting. Die dag hele dag krampen en in de nacht begonnen de weeën. Met 40+1 was mijn zoontje geboren.
Vandaag ben ik 39 weken en gestript met 2 cm ontsluiting maar ik twijfel of dit gaat werken. Anders word ik maandag met 39+3 opnieuw gestript. Verloskundige gaf namelijk al aan dat ze er moeilijk bij kwam🤷🏻♀️
vor 18 Tagen
Ik kan morgen eventueel laten strippen (ben dan 40+4)
Wat zijn jullie ervaringen qua intensiteit/pijn?
“Ja een bevalling doet meer pijn” maar hoor graag wat meer ervaringen!