6 Reacties
één maand geleden
Geen ervaring mee, maar ik zit nu 2.5 week voor de uitgerekende datum, 2 weken geleden zou ik gezegd hebben dat ik het zou doen. Maar sinds een week heb ik zo'n last van m'n heup, dat ik het nu niet meer zou trekken!
Dus ik denk echt dat je tegen die tijd moet kijken of het nog mogelijk is..
één maand geleden
Heb je zit- of staplaatsen? Zelf ben ik er met 30 weken geweest, vond het goed te doen, het lange staan ging toen nog net. Als je staat is een beetje blijven bewegen op de muziek wel het fijnst en achteraf had ik misschien wel een ondersteunende band omgedaan. Hoe comfortabel te stoelen zijn daar weet ik niet maar ik verwacht plastic, misschien een kussentje meenemen als je zitplaatsen hebt? 😅 En vooral op de dag zelf beslissen of je je goed genoeg voelt om te gaan denk ik 😀
één maand geleden
Hoewel het geen hardrockconcert of dance event is, denk ik dag het geluidsniveau in de Ziggo Dome vrij hoog zal zijn. Ik denk dat dit de nodige stress kan opleveren bij je baby en misschien zelfs voor gehoorschade kan zorgen. Je baby kan immers geen oordoppen in doen. Ik zou het dus skippen. Daarnaast weet ik niet hoe ver je van Amsterdam vandaan woont, maar ik zou zo kort voor de uitgerekende datum niet langer dan een uur van mijn eigen woonplaats/ziekenhuis willen zijn voor het geval de bevalling plotseling begint.
Ik ben zelf eind november uitgerekend en zou gisteren naar The Streamers gaan en over enkele weken naar Acda en de Munnik, maar heb die kaartjes om bovenstaande redenen aan vrienden gegeven.
één maand geleden
Wij zouden ook gaan, maar is 1,5 week voor mijn uitgerekende datum en ik zie dat zelf niet zo zitten. Maar als jij het ziet zitten, moet je zeker gaan!! Ziggo Dome is allemaal met roltrappen dus je hoeft jezelf niet naar boven te sjouwen haha.
Ik heb onze kaartjes verkocht via ticketswap. En omdat het concert uitverkocht is (wij zouden zaterdag avond gaan) was ik de kaartjes met een uurtje kwijt. Dus als je het tegen die tijd toch niet ziet zitten kan je ze makkelijk verkopen😃