11 Reacties

3 maanden geleden

Ik kan op dit punt alleen maar aanraden om verschillende winkels even af te gaan en te testen in de auto, een beetje fatsoenlijke winkel medewerker kan je daar goed bij helpen.

3 maanden geleden

De joolz aer reiswieg en buggy klap je zo in!

3 maanden geleden

En de kinderwagen deels naast jou op de passagiersstoel?

3 maanden geleden

Zoals framboosjex het al aangaf de frame op de passagiersstoel. Zo nam ik een kinderwagen en buggy mee in mijn Fiat punto. Als je alles goed vast maakt vliegt niks je kant op🤭

3 maanden geleden

Wij hebben een volkswagen up en een Easywalker Harvey 2. Die past volledig in de achterbak als je de grote wielen van het frame afhaalt (en dat gaat heel gemakkelijk. Ik moet de bak dan wel rechtop/verticaal neerzetten en zonder hoedenplank rondrijden. Maar het past en ik kan ook nog goed eroverheen in de achteruitkijkspiegel naar achteren kijken :) De harvey 2 wordt nu niet meer verkocht, ik weet dat de nieuwere modellen een iets grotere reiswieg hebben en dus waarschijnlijk net niet zouden passen. Maar wij hebben destijds ook gewoon bij de babypark in de auto gepast (en daarna via Marktplaats eentje gekocht)

3 maanden geleden

Wij hebben de Yoolz Hub die heel klein in te klappen is. Die werkt prettig, maar ik vind hem wel aan de zware kant. Achteraf had ik misschien voor de YoYo gekozen of direct voor een buggy gegaan zoals de Hamilton maar dan met reiswieg erbij. Deze kunnen beiden ook heel compact opgevouwen worden met maar 1 hand. Misschien iemand hier die ervaringen over de Hamilton of YoYo kan delen?

3 maanden geleden

Passen er wel een maxi cosi en autostoel in je auto? Ik heb een Suzuki alto, maar heb het net geprobeerd, maar alleen die combi past al niet…. Peuter kan wel op de voorstoel, maxicosi erachter, maar dan zit hij met z’n voetjes op het dashboard. Ook niet erg veilig…

3 maanden geleden

Wij hebben een easywalker harvey 2 of 3 geen idee meer. Maar die paste in onze polo toen, in de winkel hadden ze een achterbak van een up staan en paste het ook in.

2 maanden geleden

Je zou een doona kunnen overwegen als autostoel voor je jongste. Het lastige is dan wel dat de oudste dan zal moeten lopen.