389 Reacties

5 maanden geleden

Hey hoi Ik ben 30 jaar, getrouwd en samen hebben we al 2 zoons van 6 en 2 jaar oud. Opeens kreeg ik gisteren van mijn menstruatie app een berichtje of ik al ongesteld was geworden. 3 dagen overtijd. Totaal verrast met nog een test uit een achterste lade, positief getest met avond urine vlak voor het naar bed gaan. Uuh oke, hallo baby, welkom. Je was niet gepland, want mama en papa waren nog aan het bijkomen van de vorige zwangerschap ✨ Maar je bent zeker wel welkom! Vorig jaar ben ik zwanger geraakt maar we kwamen er snel achter dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was. Dit was ontzettend heftig en dat ook nog in combinatie met HG. Stiekem durf ik nog niet echt blij te zijn, wat als het weer fout zit? Wat als ik nu weer zo ziek word? 1 keer dit meemaken was al heftig genoeg. Daarbij waren we er niet mee bezig, de wens voor een 3e stond op on hold. Ik geniet zo van mijn 2 jongens op het moment. Maar hij/zij is zeker wel welkom. (Even schakelen). Ik ben uitgerekend op 25 november, ik ben nu 4+5 weken ❤️

5 maanden geleden

Hoi, ik ben tamara en ben op 24 november uitgerekend van een kindje die ons verrast heeft met zijn komst. We hebben inmiddels al 2 gezonde kindjes en hoop dat ik deze zwangerschap ook mag volbrengen

5 maanden geleden

Hoiii! Hier ook een superblije, maar spannende zwangerschap! Vorig jaar 2 miskramen en bbz achter de rug. Nu dus 4e keer raak 🤍 2 april eerste echo met 6+2 weken. Heb nog nooit een goede echo gehad, dus vind het superspannend. Het voelt supergoed deze keer, maar man o man wat houdt het me bezig zeg haha

5 maanden geleden

5 dagen voor nod teste ik al positief ! Dit is de laatste gedeelte dag na nod. 27 november uitgerekend en 16 april de eerste echo! Mijn eerste zwangerschap is een mk geworden, 2e keer zoontje van 3 jaar nu en dan nu weer zwanger🥳🤞

5 maanden geleden

Reactie op Tnijland

Hoi, ik ben tamara en ben op 24 november uitgerekend van een kindje die ons ...
Ha! Een beetje zoals mijn verhaal! Voel je je goed?

5 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Hoiii! Hier ook een superblije, maar spannende zwangerschap! Vorig jaar 2 m ...
Ik heb ook een bbz meegemaakt, super heftig maar vooral spannend nu weer…

5 maanden geleden

Reactie op liset1506

5 dagen voor nod teste ik al positief ! Dit is de laatste gedeelte dag na n ...
Hey wat goed! Voel je je goed?

5 maanden geleden

Hoi! Ik ben 35 jaar en woon samen met mn vriend. Dit wordt ons eerste kindje. Ik kwam er vrij snel achter, drie dagen voor nod. Eerste zwangerschap was in november en dat was een miskraam, maar nog voor een positieve test. Kindje is heel erg gewenst, na 6 maanden proberen eindelijk een positieve test! Eerste echo op 8 april en (voorlopig) uitgerekend op 27 november.

5 maanden geleden

Heyy Vandaag mijn NOD, positieve test! 4 dagen voor NOD lichte positieve test, loopt gelukkig op. 1jan miskraam doorgemaakt met 8 weken dus gelukkig nu weer zwanger. Hopen dat deze wel goed blijft plakken. Ik ben 31 jaar, getrouwd en hebben een dochter van 4 jr. Voordat we in verwachting waren van mij dochter hebben we ook een miskraam doorgemaakt met 12 weken. Dus het is wel allemaal spannend! Mijn dochter is begin november jarig, als alles goed blijft gaan hebben we dus 2 regenboog kindjes in november 🥰

5 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ha! Een beetje zoals mijn verhaal! Voel je je goed?
Afgezien van moeheid en misselijkheid gaat het redelijk

5 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ik heb ook een bbz meegemaakt, super heftig maar vooral spannend nu weer…
Ja, ik herken zo je onzekerheden en angsten! Maar heb met mezelf afgesproken dat ik er zo onbevangen mogelijk in wil staan en dat lukt redelijk! Na de bbz gesprek met gyn gehad en door hoe ze alles in mijn buik had gezien,achtte ze de kans nihil op een herhaling, dus hier durf ik op te vertrouwen.

5 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Hey wat goed! Voel je je goed?
Jaa alleen wel heel erg moe , en eigenlijk ook wel humeurig haha maar ik vind het gewoon te spannend

5 maanden geleden

Hier ook eind november! Spannend want het zou ons eerste kindje zijn! 😊

5 maanden geleden

Jaa weet het sinds woensdag! Zo spannend 😍 na bijna 3 jaar toch nog natuurlijk gelukt! 🤍

5 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Mijn zelf berekende datum is 22 november, ook redelijk eind november. Voor ons het eerste kindje, ik ben 32 jaar. Ik vind het spannend en ook nog erg onwerkelijk. Fijn om mee te kunnen praten en lezen met meiden die in dezelfde periode een kindje verwachten☺️

5 maanden geleden

Ik 25 November van de tweede! De eerste is momenteel 8 maandjes 🥰

5 maanden geleden

Ik 25 November van de tweede! De eerste is momenteel 8 maandjes 🥰
Oh ik ben 25 en getrouwd met mijn man :)

5 maanden geleden

Hi! Ik ben 29 jaar oud, ik heb 2 sterrenkindjes onze tweeling. En onze dochter van 2,5 jaar. Na 2 spontane zwangerschappen (miskramen) dacht ik dat ik afgelopen maandag me menstruatie zou krijgen. Maar ik bleek toch zwanger. Ik weet niet precies wanneer ik ben uitgerekend maar dit zal eind november zijn ❤️

5 maanden geleden

Ik 25 November van de tweede! De eerste is momenteel 8 maandjes 🥰
Ohh leuk! Ik ook 25 november van de tweede, eerste is nu 2,5 jaar. Hoe voel jij je? Ik heb best veel last van vermoeidheid & krampjes/prikjes in onderbuik

5 maanden geleden

Reactie op Sascha2024

Ohh leuk! Ik ook 25 november van de tweede, eerste is nu 2,5 jaar. Hoe voel ...
Ik voel me goed! Gisteren wat last van mn borsten en krampjes. Maar vandaag nergens last van. Vind jij het ook zo spannend? Ik denk steeds bij mezelf: de eerste zwangerschap ging goed, dan zal deze vast fout gaan.. en aan de andere kant ben ik juist heel positief en me mentaal aan het voorbereiden op een tweede kindje