389 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Myra219

Yess, ik heb een minimensje met goed kloppend hartje in mijn buik! ♥️ 8+1 w ...
Woww, wat ontzettend mooi!!

5 maanden geleden

Vorig jaar in een opwelling mijn zwangerschapsbroeken weg gedaan. Daar heb ik nu dus spijt van. Bij een 3e groeit mijn buik nog 10x zo snel heb ik het idee… 😅

5 maanden geleden

Reactie op saardh96

Hier 1e keer zwanger en 1e kindje, SPANNEND! Volgens verloskundige uitgerek ...
Hahaha lotgenoten klinkt wel alsof het allemaal een ramp is wat ons overkomt 🤣 maar inderdaad, fijn om een plek te hebben waar ik die zwangere energie naartoe kan navigeren 🚀

5 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Vorig jaar in een opwelling mijn zwangerschapsbroeken weg gedaan. Daar heb ...
Poah, dat is wel balen zeg! Het is mijn eerste, maar ook ik heb al moeite met mn broeken en bh's! Ga komende week masr eens shoppen

5 maanden geleden

Gisteren waren mijn pijnlijke borsten opeens niet meer echt pijnlijk en ik voelde me niet misselijk. Hebben meer mensen dat dit zo verschilt per dag?

5 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Poah, dat is wel balen zeg! Het is mijn eerste, maar ook ik heb al moeite m ...
Vorig jaar na de miskraam was ik vastberaden dat ik niet meer zwanger wilde worden. Dus kon alles wel weg. Maarja deze baby wilde gewoon graag. En nu heeft deze mama spijt. Gelukkig wel alle babykleding bewaard 😂

5 maanden geleden

Oh ik heb dit ook.. ik werk in het ziekenhuis en daar zitten mijn broeken ook veel te strak .. maar vind het voor nu een drempel te ver om al zwangerschapskleren te dragen. Voor mij een stukje bijgeloof dat ik te snel wil en fout gaat 🤷🏼‍♀️ ik neig nu meer na pantys en jurkjes al heb ik niet echt iets waar je mn beginnend buikje in kan verbergen... Wat een dilemma's ook

5 maanden geleden

Reactie op Sjck1992

Oh ik heb dit ook.. ik werk in het ziekenhuis en daar zitten mijn broeken o ...
Een haar elastiekje is dus de oplossing 😂 shirt erover en weg…

4 maanden geleden

Reactie op SmeN

Gisteren waren mijn pijnlijke borsten opeens niet meer echt pijnlijk en ik ...
Heel herkenbaar. De ene dag denk ik: ow dit valt alles mee! En de andere dag ben ik misselijk en vindt ik mezelf zielig 🤭

4 maanden geleden

Reactie op -Jip-

Heel herkenbaar. De ene dag denk ik: ow dit valt alles mee! En de andere da ...
Ik kreeg er een beetje paniek van, want het was de 1e keer, dacht direct dat er iets mis was…. Nog 2,5 week tot de volgende echo

4 maanden geleden

Hier medio 25 november uitgerekend en inmiddels twee keer een goede echo gehad! Staan er nog een hoop op de rol aangezien we mee doen aan een onderzoek in het ziekenhuis. Krijgen zo 5 extra echo’s inclusief 3D! De eerste staat aankomende woensdag ingepland. Heel benieuwd hoe dat er bij deze termijn uit gaat zien 🙈

4 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Vorig jaar in een opwelling mijn zwangerschapsbroeken weg gedaan. Daar heb ...
Bij mij gaat ook geen enkele jeans meer dicht :'( ga zo maar eens jouw elastiekjes truc uitproberen om het er iets fatsoenlijker uit te laten zien haha. Ik heb overigens dit weekend bij Zeeman twee broeken besteld en al 1 broek mee naar huis genomen van Prenatal. Ik helemaal blij, blijkt dat kreng alsnog onprettig strak te zitten zodra ik zit :o er zit iets van een verstelbare elastiek in maar ik ben er nog niet achter hoe die werkt, heel irritant

4 maanden geleden

38 & 49 en 8+3! 29 november volgens m’n app uitgerekend. Kloppend hartje gezien bij 6+4, toen leek het 6+0 dus mogelijk wordt het net december. 🙋🏻‍♀️🥰🙏🏽💕

4 maanden geleden

Ik ben op dit moment 9+2. Termijnecho heb ik volgende week vrijdag dus dan weten we 'zeker' welke datum het wordt. Dit is ons derde en laatste kindje. Ook is dit de zwaarste zwangerschap. Heb vanaf 5 weken al overal last van.

4 maanden geleden

Reactie op Naomi1995b

Ik ben op dit moment 9+2. Termijnecho heb ik volgende week vrijdag dus dan ...
Ik ben op het moment 9+0 en ook het 3e kindje! Mij valt de zwangerschap aardig mee (die andere 2 waren erger). Maar wel echt een steen in mn maag en zo ontzettend vermoeid. Ik heb aankomende vrijdag mn termijn echo. Heel spannend. Hopelijk zit alles dan nog goed! Aangezien jij ook een mama van nr 3 bent, voel jij baby soms ook al? Volgens mij word ik gek namelijk en voel ik de bekende ‘plopjes’ (ik vind het niet voelen als plopjes) maar dan super zacht…

4 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ik ben op het moment 9+0 en ook het 3e kindje! Mij valt de zwangerschap aar ...
Ik weet niet helemaal of 't de baby al zou kunnen zijn, maar 't voelt wel wat gek in m'n buik ofzo haha

4 maanden geleden

Reactie op Naomi1995b

Ik weet niet helemaal of 't de baby al zou kunnen zijn, maar 't voelt wel w ...
Ja dat heb ik ook! Het is vaag en elke keer denk ik, neeeee dat kan niet!! 😝

4 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ja dat heb ik ook! Het is vaag en elke keer denk ik, neeeee dat kan niet!! ...
Jaa voor de baby is het nu eigenlijk nog veel te vroeg hahah

4 maanden geleden

Vandaag de intake gehad en 6 mei heb ik eindelijk de eerste echo. Ben dan 10+3 als het goed is. Nog twee weekjes geduld hebben 😅😃

4 maanden geleden

Vandaag met 8+5 weken een 2e echo gehad. Ook vandaag was de verloskundige weer tevreden en ik enorm opgelucht. Flink gegroeid, een mooi kloppend hartje en zelfs een begin van het beentje gezien. Woensdag 8 mei hebben wij onze termijnecho met 10+6 weken. Tot nu toe mag ik niet klagen wat betreft de zwangerschapssymptomen. In de nacht last van mijn borsten, overdag heel af en toe een momentje dat ik niet lekker ben en ik wordt beroerd onder de douche maar daar blijft het voor nu ook bij.🩵🩷