389 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op JNVVS

Vandaag met 8+5 weken een 2e echo gehad. Ook vandaag was de verloskundige w ...
Wat een positief bericht! Fijn zeg! Het kan zijn dat je wat minder warm moet gaan douchen. Dit herken ik namelijk. Kouder douchen werkt voor mij.

4 maanden geleden

Vandaag 9+3 weken zwanger, vorige week een eerste goede echo gehad met een kloppend hartje 🥹 Uitgerekende datum is 25-11 ✨

4 maanden geleden

23-11 tot nu toe! Maandag de termijn echo!!

4 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

23-11 tot nu toe! Maandag de termijn echo!!
Ik ook maandag! Dan gaan ze termijn bepalen, vooralsnog 21-11 hier! Heb al 2 echo's gehad inmiddels, kijk erg uit naar de volgende. Begin stapje voor stapje wat meer zekerheid te voelen, maar blijf het spannend vinden. Blij als we zometeen 13+ weken zijn🤍 hoe laat mag je? Wij 10u

4 maanden geleden

Vandaag 9+4 weken (zelf berekend). Straks om 13:15 uur een echo gepland. Ik ben dinsdag in mn buik geschopt door een agressieve dementerende bewoner. Daar ben ik ontzettend van geschrokken. Sindsdien een soort spanning in mn buik. Ik kan ook niet echt positief nadenken afgelopen dagen. Elk seintje denk ik, ja zie je wel! Het zit helemaal fout!!! De vk had mij wel gerustgesteld dat baby echt nog wel veilig zit enzo maar toch. Ik ben blij dat ik vanmiddag weer wat meer bevestiging krijg.

4 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Ik ook maandag! Dan gaan ze termijn bepalen, vooralsnog 21-11 hier! Heb al ...
21-11 hier. Op naar de volgende echo!

4 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Vandaag 9+4 weken (zelf berekend). Straks om 13:15 uur een echo gepland. Ik ...
Wat schrikken zeg! Ik werk zelf in de gehandicaptenzorg op een best agressieve groep ook, dus ik ben ook extra voorzichtig.. Fijn dat je vanmiddag terecht kan!🙏🏼

4 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Vandaag 9+4 weken (zelf berekend). Straks om 13:15 uur een echo gepland. Ik ...
Whoa! Wat schrikken en wat rot dat zo'n incident zoveel onzekerheid met zich mee brengt. Hopelijk vanmiddag gerustgesteld 🤍

4 maanden geleden

Reactie op Leoniek92

Wat schrikken zeg! Ik werk zelf in de gehandicaptenzorg op een best agressi ...
Ik had deze afspraak al staan dus dat scheelt. Vk zei wel als ik bloed of buikkrampen kreeg dat ik altijd mocht weer bellen. Dat heb ik gelukkig niet. Maar wel de hele tijd een soort trekkende spanning in mn buik. Of mn banden denken nu opeens van, laten we nu even oprekken 😅

4 maanden geleden

We hebben gisterenmiddag een echo gehad. Baby was weer enorm gegroeid, vk vond het nog wel net ietsje te klein voor al een termijn echo. Dus mag over 2 weken weer. Ze vond de groei na de vorige keer heel erg positief en ze denkt dat met zo’n mooie groei dat de kans op nu nog een miskraam echt nihil is. Dus ik ben weer gerustgesteld. We zagen armpjes en beentjes en een bewegend frummeltje. Qua termijn kwam het erg overeen met mijn eigen berekende datum.

4 maanden geleden

Reactie op framboosjex

We hebben gisterenmiddag een echo gehad. Baby was weer enorm gegroeid, vk v ...
Ahhh wat fijn! Nu kun je hopelijk het incident eem beetje los laten!

4 maanden geleden

Gisteren gedeeld 🤭

4 maanden geleden

Vandaag onze 2e echo gehad. 1 dagje vooruit gezet 😊 nu al verder in de zwangerschap dan de 2 miskramen dus al wat meer gerustgesteld. Over 2 weken de termijnecho!

4 maanden geleden

Vanochtend hebben we ons kleine smurfje weer mogen zien, alles was goed🥰 Zit nu op 10+1 weken volgens mijn eigen berekening en de meting bevestigde dat, helemaal super! 28 november blijft het dus. Ons kindje lag rustig te chillen, maar met wat geschud hebben we het nog lekker kunnen zien bewegen 😍 Zo blij...

4 maanden geleden

Vandaag onze termijnecho gehad. Ik had zelf 25 november berekend maar het baby staat nu op 23 november. Ik denk heel duidelijk de nub te kunnen zien en ik denk dus dat het een meisje is. Wat denken jullie? Ik ben nu 11+5 weken! We hebben ook even naar het hartje mogen luisteren.

4 maanden geleden

Ik mag de november club verlaten, werd een weekje teruggezet dus nu in december uitgerekend 🥰

4 maanden geleden

Hier 23 november uitgerekend. ❤️

4 maanden geleden

Ik mag de november club verlaten, werd een weekje teruggezet dus nu in dece ...
Je mag altijd bij ons blijven schrijven als je dat wilt. Geen probleem. ❤️

4 maanden geleden

29 november uitgerekend 🤱🏼

4 maanden geleden

Hoi allemaal! Mijn vriend en ik zijn nu 1,5 jaar samen en zijn verloofd. Ik ben 24 november uitgerekend van ons eerste kindje. Ik heb inmiddels 2 echo’s gehad en maandag heb ik de nipt test laten doen. 24 mei staat de 13 weken echo gepland. Ik vind het allemaal zo spannend en door de verhalen op de app maak ik me zo zorgen of het hartje nog wel klopt. Hebben meer van jullie dit? Wanneer is het moment dat je het deelt op sociale media? De belangrijkste mensen om ons heen weten het al maar we vinden het ook fijn als we het kennissen kunnen laten weten. Wachten jullie de 13 weken echo af? Of hebben jullie het al gedeeld?