389 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op E v e 89

Wat heerlijk! Hoeveel weken ben je?
19 weken en jij ?

3 maanden geleden

25 november!! Geslacht krijg ik te horen met de 20 weken echo en die is 10 juli

3 maanden geleden

Reactie op tamara2000

19 weken en jij ?
16.5, gedeeltelijk voorliggende placenta. Ik denk soms iets te voelen, maar weet het nog niet zeker. Bij mijn andere twee kinderen voelde ik rond 19 weken voor het eerst beweging. Ook toen placenta aan de voorkant.

3 maanden geleden

Reactie op E v e 89

16.5, gedeeltelijk voorliggende placenta. Ik denk soms iets te voelen, maar ...
Nog even afwachten dus ! Hou hoop de mijne schopt alsmaar tegen me blaas aan maar heb het er voor over laat maar weten als je hem of haar voelt

3 maanden geleden

27 november uitgerekend 馃挋馃┓

3 maanden geleden

Reactie op xxxcxxx

27 november uitgerekend 馃挋馃┓
Ik ook!

3 maanden geleden

Als alles goed gaat 25 november uitgerekend maar ik heb in het verleden een miskraam gehad dus ik ben best heel bang dat het hartje stopt

3 maanden geleden

Reactie op E v e 89

Ik ook!
Zo leuk! Weet je al wat het wordt? 馃槏

3 maanden geleden

Als alles goed gaat 25 november uitgerekend maar ik heb in het verleden een ...
Wat toevallig, ik ook!

3 maanden geleden

Als alles goed gaat 25 november uitgerekend maar ik heb in het verleden een ...
Alles komt goed die angst heb ik ook gehad maar elke x werd ik niet teleurgesteld en liet de baby weten dat hij/zij er zit

3 maanden geleden

Ik ben 26 november uitgerekend. 馃槂

3 maanden geleden

Ik heb morgen weer een echo. Hoop dat ze het geslacht vertellen. Dit is wel vaak zo tijdens een rond de 16weken echo toch? Gewoon een standaard ingeplande echo overigens.

3 maanden geleden

30 november 馃┑

3 maanden geleden

Wij krijgen een jongentje 鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op txanoniem

Wij krijgen een jongentje 鉂わ笍
Wat leuk ik ook ik had dinsdag een pret echo gedaan thuis toen zagen ze dat het een jongetje was ik en me man hadden ons op geheugen op een meisje maar gedachten van een Jongen is ook wel leuk wel voorzekerheid op der 20 weken echo wachten over 2/3 weken is het zover al weer馃グ馃グ馃槏馃槏

2 maanden geleden

Wij hebben vorige week woensdag een pretecho gehad, de knietjes bleven voornamelijk tegen elkaar maar de verloskundige heeft het een paar keer kunnen zien: een meisje!馃┓ (27 november, Tilburg)

2 maanden geleden

Hallo mensen 馃檪 Ik hoop dat ik nog kan aansluiten bij dit topic. Lijkt mij erg leuk om meer mensen te leren kennen. Ik ben alleenstaand (bam) en zwanger van de eerste. Zit nu op 18+5 en heb maandag de 20-weken echo. Ik hoop natuurlijk dat alles weer goed is en ben erg benieuwd of het een jongetje of meisje is. Ik ben ook erg benieuwd naar jullie maar heb nog niet alles terug gelezen hier. Dus ik zal jullie dan nog leren kennen van komende berichten. Ik zal af en toe weer terug komen 馃槉

2 maanden geleden

Reactie op txanoniem

Hoe gaat het allemaal met jullie? Inmiddels 16+3 hier. Merk dat de misseli ...
Bleef bij jou die misselijkheid ook zo lang aanhouden? 馃槄 Ik kan eindelijk weer redelijk normaal eten. Behalve dat ik mij nu heel snel vol voel. (18+5)

2 maanden geleden

Reactie op Anoniem2224

Bleef bij jou die misselijkheid ook zo lang aanhouden? 馃槄 Ik kan eindelijk ...
Ja echt vreselijk lang. denk met 15,5 weken ongeveer dat het minder werd. Maar heb nu nog steeds dat ik moet overgeven bij hoofdpijn of vermoeidheid

2 maanden geleden

Reactie op joelleboerboom

30 november 馃┑
Ik ook 30 november en ook een 馃挋馃グ