389 Reacties

5 maanden geleden

Ik voel me goed! Gisteren wat last van mn borsten en krampjes. Maar vandaag ...
Voor mijn zoontje 2 miskramen gehad, dus ik vind het ook wel spannend of er een hartje klopt met de eerste echo, deze heb ik 2 april! En jij?? Fijn dat je je goed voelt iig!

5 maanden geleden

Reactie op Sascha2024

Voor mijn zoontje 2 miskramen gehad, dus ik vind het ook wel spannend of er ...
Ik heb hem 15 april!

5 maanden geleden

Reactie op marike88

Hoi! Ik ben 35 jaar en woon samen met mn vriend. Dit wordt ons eerste kindj ...
Hoi, ik moest even reageren hoor! Gefeliciteerd!! Ik ben 32, en dit wordt ook ons eerste kindje (ongeplande zwangerschap &miskraam gehad drie jaar geleden). Ook wij hebben op 8 april de echo en er waren zo veel overeenkomsten dat ik je wel even een berichtje moest sturen! Ik wens je een heel fijne zwangerschap en geluk! 💜

5 maanden geleden

Hier 27 november uitgerekend 🙌🏻 10 april de eerste echo ❤️ Ik heb een zoontje van 2.5 en helaas afgelopen augustus een miskraam gehad, dus het is erg spannend 🍀

5 maanden geleden

Ik ben 24 november uitgerekend van mijn tweede kindje en heb 17 april mijn eerste echo.

5 maanden geleden

Hoi! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 28 en heb een zoontje van 2. Nu zwanger van de tweede en eigen uitgerekende datum zou 29-11 zijn. Vind het heel spannend. Mijn eerste zwangerschap en bevalling was geen pretje. Ook nu is deze zwangerschap vanaf de positieve test stressvol want mijn zoontje blijkt de vijfde kinderziekte te hebben. Ben nu in afwachting van mijn bloedonderzoek 😵‍💫 Probeer positief te blijven maar vind het erg lastig..

5 maanden geleden

Hoi! Gefeliciteerd allemaal! 🥰 Ik ben Daniëlle, 31 en zwanger van ons 3e kindje. We hebben al 2 dochters (4 en 3). Ik heb 10 april de eerste echo. Mijn vorige 2 zwangerschappen verliepen niet probleemloos, ik had vanaf week 20 bij allebei enorm last van harde buiken, leken soms echt weeën en kreeg vanaf dan ook 'rust' voorgeschreven. En bij de eerste had ik zwangerschapsvergiftiging, bij de 2e zat ik daar tegen aan. Ik vind het ergens dus wel spannend hoe het deze keer gaat verlopen, ik duim voor een compleet andere zwangerschap! Ik ben 26 november uitgerekend, nu 4+5. Groetjes!

5 maanden geleden

Hoi! Wat fijn dit topic. Ik heb donderdag de test gedaan (2e nod) en ben volgens deze app uitgerekend op 30 november. Nog nét de november club dus. Het is de eerste, en ik vind het nog allemaal erg onwerkelijk. We hebben het ook nog aan niemand verteld verder. Ik ben er nog heel erg over aan het nadenken wat ik wel of niet fijn zou vinden daarin. Ik wil enerzijds de echo afwachten (maar weet nog niet wanneer dat is) maar anderszijds ook veel behoefte om het te vertellen daar de mensen die het dichtste bij me staan. Veel aan het piekeren dus, pfff.

5 maanden geleden

Heei heeii, Vorig jaar voor het eerst zwanger mogen worden maar helaas bij de 8 weken echo bleek er geen hartje te zijn 💔 we waren ontroostbaar. Veel echo’s, ziekenhuis bezoekjes en de keuze dat we met wat hulp we dit kleintje met medicijnen moesten laten komen, brak ons hart. Je bent een mooi sterretje 🫶🏽🌟 Vorige week was er het er dan… die positieve test… 😮‍💨🤩 zo intens gelukkig maar tegelijkertijd ook een stukje angst. Mogen wij dan toch in November onze rainbow baby verwelkomen? 🌈💛 Vandaag 5weken +2 en de echo over 2weken. We duimen 🫶🏽. De foto hoe ik mijn vriend liet weten dat hij papa wordt toen hij thuis kwam van zn werk 💛

5 maanden geleden

Reactie op Linlan

Hoi! Wat fijn dit topic. Ik heb donderdag de test gedaan (2e nod) en ben vo ...
Ah dat onwerkelijke gevoel herken ik zo goed. Wat rot dat je er zo over piekert waar je goed aan doet. Uiteindelijk is het jouw zwangerschap en zijn er geen regels. Lekker doen wat voor jou(/jullie) goed voelt. Misschien helpt het als je er verrassende momentjes voor gaat verzinnen om er luchtiger naar te kijken.

5 maanden geleden

Hier uitgerekend (tot zover ik weet) op 22 november. Spannend, helemaal omdat we enkele maanden terug een miskraam hebben gehad. Onze dochter is vorige week net 3 jaar geworden 😄

5 maanden geleden

Hoi iedereen, Ik sluit me graag aan, ietswat voorzichtig. Ik heb een dochter van 2.5 en sinds vorig jaar gingen we voor een 2e maar helaas heb ik 2 ellendige miskramen achter de rug. Ik merk dat ik het nu enorm spannend vind en bang ben dat het weer fout gaat. Tot nu toe is het voor de 7 weken telkens fout gegaan. Tegelijk merk ik dat ik door de hormonen erg moe en snel gefrustreerd/gestresst ben, waar ik vervolgens van baal want dan ben ik bang dat het voor het kindje niet goed is. 😅 Vermoeiend allemaal.

5 maanden geleden

Hi allemaal , Ten eerste allemaal gefeliciteerd . Ik zag hier en daar wat comments over whatsapp groepen , dit is hier niet toegestaan . Liefs , Jaleesa|Moderator

5 maanden geleden

Reactie op Jaleesa - Moderator

Hi allemaal , Ten eerste allemaal gefeliciteerd . Ik zag hier en daar wat c ...
Gewoon nieuwsgierig, waarom niet?

5 maanden geleden

Hey allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! ❤ Zelf ben ik volgens m'n eigen berekening uitgerekend op 28 november. Op 22 april is de eerste echo, dus ik ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen. Vorig jaar eind februari ben ik bevallen van onze dochter. Bij haar kwam ik uit op 5 maart en de gyneacoloog had 9 maart voorspeld. 't Zou dus goed kunnen dat ze gaan zeggen dat de baby pas voor begin december wordt verwacht. We zullen zien! 😊 Bij ons was het eigenlijk ook niet gepland. Bij ons eerste kindje hebben we 10 maanden moeten proberen om zwanger te geraken. Dit keer 1 maal onveilig gevreeën op de dag dat we afscheid moesten nemen van mijn vriend zijn moeder. We hadden zoiets van 'Als het raak is is het dat het zo moet zijn.', en het was dus raak. Nooit verwacht. ❤ Het plan was anders om pas volgend jaar te proberen voor een tweede, ik vind het best spannend, 2 onder 2. 🙈

5 maanden geleden

10 april heb ik mijn eerste echo!

5 maanden geleden

Nemen jullie mijn lijstje over? Misschien leuk om een lijstje bij te houden van wie hier schrijft en makkelijk kunnen bij houden wie wie is en wanneer iemand een afspraak heeft? (Uitgerekende datum mag ook je eigen berekende zijn) Naam/leeftijd/uitgerekend/jhoeveelste kindje/vk afspraak 🤍Framboosjex/30 jaar/25 nov/3e/10 april

5 maanden geleden

o0O0o_Mies/38 jaar/23 nov/1e/2 april(+17 april)

5 maanden geleden

Pff ik heb de eerste echo pas 15 april.. jullie hebben hem allemaal zo vroeg!

5 maanden geleden

tnijland/26/24 nov/3e/17april