389 Reacties

5 maanden geleden

Pff ik heb de eerste echo pas 15 april.. jullie hebben hem allemaal zo vroe ...
Dat is nu heel fijn ja, maar dat heeft een hele nare geschiedenis, namelijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarbij een eileider is verwijderd. Dat gun ik je niet!

5 maanden geleden

Hi allemaal, mijn uitgerekende datum is 28 november. Zaterdag een positieve test gehad met twee duidelijke roze strepen! Op 18 april heb ik mijn intake + eerste echo afspraak. Ik ben 31 jaar, getrouwd, zwanger van mijn eerste kindje en woon in Noord-Brabant :)

5 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Nemen jullie mijn lijstje over? Misschien leuk om een lijstje bij te houden ...
Ik wil je lijstje kopiëren en aanvullen maar de app staat niet toe om dat te doen :(

5 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Dat is nu heel fijn ja, maar dat heeft een hele nare geschiedenis, namelijk ...
Oh jee, nee inderdaad Ben je bang dat het weer fout zit? Lijkt me erg veel onzekerheid geven zoiets

5 maanden geleden

Essiee24/33jaar/24 november/1e/15 april

5 maanden geleden

Oh jee, nee inderdaad Ben je bang dat het weer fout zit? Lijkt me erg veel ...
Jaaa ben heel bang. Niet eens voor een bbz, maar heb daarvoor 2 miskramen gehad en daar ben ik banger voor om eerlijk te zijn. Maar! Ben opzich wel een rasoptimist gelukkig, dus doe heel erg mijn best om helemaal op mn lijf en signalen te vertrouwen! Maar elk krampje ligt wel onder een vergrootglas helaas. Gelukkig zijn de symptomen tot nu toe het eergst van alle keren en dat voelt goed, alhoewel het geen pretje is soms whahaha

5 maanden geleden

Reactie op Myra219

Hi allemaal, mijn uitgerekende datum is 28 november. Zaterdag een positieve ...
Hier ook Brabant! Tilburg :D

5 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Jaaa ben heel bang. Niet eens voor een bbz, maar heb daarvoor 2 miskramen g ...
Heel spannend! Ik hoop dat de angst snel weggaat. ❤️

5 maanden geleden

Heel spannend! Ik hoop dat de angst snel weggaat. ❤️
Ik leef erg naar 2 april toe (1e echo) en hoop dat we dan gerustgesteld worden :D 🤍 dankjewel

5 maanden geleden

Reactie op framboosjex

10 april heb ik mijn eerste echo!
Ik ook😊

5 maanden geleden

DaniëlleQ/31/26 nov/3e/10 april

5 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Hier ook Brabant! Tilburg :D
Hey wat toevallig, ook Tilburg :D

5 maanden geleden

23 november uitgerekend, 8 april de eerste echo!

5 maanden geleden

🙋‍♀️ Martje26 / 29 jaar /Vooralsnog 1 december, maar sluit stiekem ook bij de november mama’s aan want dat zou ook zomaar kunnen / 1e 👶🏻 / 18 april & 9 mei

5 maanden geleden

Hi! Ik ben Willemaaike, 33 jaar en we zijn er zondag achter gekomen dat ik weer zwanger ben! Dit is mijn 3e zwangerschap. Heb het afgelopen half jaar helaas 2 miskramen gehad, en daardoor voor mn gevoel wat meer onzeker en gespannen tov vorige keren. Nog weinig / geen symptomen op gevoelige borsten na. Heb 17 april eerste echo en als het goed is 29 nov uitgerekend!

5 maanden geleden

10 april 1ste echo.. als het goed is 25november uitgerekend 🤞🏼 wij liepen tegelijk volgens mij toch ?

5 maanden geleden

Als het goed is 27 november uitgerekend. Wij hebben 16 april de echo. Dit is onze 2e zwangerschap maar de vorige is helaas uitgelopen op een miskraam. Ontzettende spannende periode dus. Symptomen vallen mee. Vooral vermoeidheid en pijnlijke borsten. Ik heb ook mega zin in chocolade terwijl ik dit normaal nooit wil. En dan vooral de paashaas lindt

5 maanden geleden

Naam/leeftijd/uitgerekend/jhoeveelste kindje/vk afspraak 🤍Framboosjex/30 jaar/25 nov/3e/10 april 🤍o00o_Mies/38 jaar/23 nov/1e/2 april (+17 april) 🤍Tnijland/26 jaar/24 nov/3e/17 april 🤍Myra219/31 jaar/28 nov/1e/18 april 🤍Essiee24/33 jaar/24 nov/1e/15 april 🤍DaniëlleQ/31 jaar/26 nov/3e/10 april 🤍Martje26/29 jaar/1 dec/1e/18 april 🤍Wil1990/33jaar/29 nov/1e/17 april Zo ver als ik alle info vanaf mijn berichtje heb gelezen, heb ik ingevuld. Ik kan mijn eigen berichtje wel kopieëren en plakken dus dit zal ik blijven updaten zo ver dit kan!

5 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Dat is nu heel fijn ja, maar dat heeft een hele nare geschiedenis, namelijk ...
Hier hetzelfde alleen heb ik beide eileiders nog. Ik hoopte eerder te kunnen maar ze zaten echt helemaal vol en er is uitval bij 1 van de verloskundige van mijn praktijk waardoor er gewoon niet eerder plek was. Ik ben wel aan het aftellen. Vorige keer had ik echt steken aan de linkerkant al heel vroeg. Nu niet. 🤞🏼

5 maanden geleden

Wat leuk dat er meerdere mama’s een 3e krijgen! Ik heb nu al dat mn broeken knellen. Of het is echt zo of ik word gek. Hebben jullie dit ook?