389 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op eucalyptus

Hoi allemaal! Gefeliciteerd! Erg leuk een groep voor eindnovember. Ik merk ...
Ik herken me ook in alles wat je zegt ! Stille hoop dat het toch allemaal goed komt voor ons ❤️

5 maanden geleden

Wat fijn, deze groep! Ik ben 35 jaar, getrouwd en dit wordt ons eerste kindje en is tevens ook onze eerste poging. Ik vind het onwijs spannend, vooral omdat ik met symptomen begon - misselijk, jeukende tepels, hoofdpijn - en nu eigenlijk geen symptomen heb behalve aanhoudende lichte krampen (‘s nachts soms heftiger). Ik probeer mij geen zorgen te maken en te genieten maar moet bekennen dat dat wel moeilijk is door alles wat je online leest over wat mis zou kunnen zijn/gaan. Maar nu wel bewust gekozen om dit opzij te zetten en gewoon te genieten van deze blessing en vertrouwen te hebben dat het goed komt ☺️ Mijn man is super lief en probeert mij gerust te stellen en zorgt nu al zo goed voor mij! Wij lopen nu dagelijks minaal een uur buiten, eten super gezond en proberen hier een blijvend routine van te maken zodat wij ook gezond blijven na de komst van baby. Eerste echo op 15 april, super spannend! Voor nu uitgerekend op 27 november en wat voelt dat zo ontzettend ver zeg, haha! Test is van afgelopen zondag ❤️

5 maanden geleden

Reactie op framboosjex

ben vanmorgen opgestaan met misselijkheid en menstruatiekrampen. Nee nee ne ...
Hoe is het?

5 maanden geleden

Inmiddels beginnen de symptomen hier wat meer te komen. Last van borsten en tepels (bh’s beginnen nu ook al wat kleiner te worden), moeheid, hartkloppingen en soms een vlaag misselijkheid.Zijn ook wel weer wat symptomen weg waaronder duizeligheid en krampen/steken. Ik denk morgen 5 week zwanger maar ik kom er niet helemaal uit, ene app zegt 5 weken andere 4+6. 16 april de eerste echo dus enorm benieuwd!

5 maanden geleden

Even het lijstje geüpdatet. Volgens mij moet zo iedereen die het heeft aangegeven er weer in staan. Wij hebben volgende week de intake bij de verloskundige en de week erna de eerste echo. Spannend. 🤍Framboosjex/30 jaar/25 nov/3e/10 april 🤍o00o_Mies/38 jaar/23 nov/1e/2 april (+17 april) 🤍Tnijland/26 jaar/24 nov/3e/17 april 🤍Myra219/31 jaar/28 nov/1e/18 april 🤍Essiee24/33 jaar/24 nov/1e/15 april 🤍DaniëlleQ/31 jaar/26 nov/3e/10 april 🤍Martje26/29 jaar/1 dec/1e/18 april 🤍Wil1990/33jaar/29 nov/1e/17 april 🤍Kiim92/31 jaar/28 nov/1e/12 april 🤍Kaytea/29/29 nov/1e/23 april 🤍 AenP/29/22 nov/1e/11 april 🤍 Elisa93/31jaar/29nov/2e kindje/12 april 🤍 eucalyptus/24jaar/30nov/1e/20april 🤍 Meandmymonkeys/29jaar/ 21nov/5e kindje 🤍 Framboosjebloosje/29 jaar/26 nov/1e/10 april 🤍 DG16/24 jaar/22 nov/1ste/5 april 🤍 BabyNovember’24/ 24 jaar/ 23 November / 1ste kindje / 8 april 🤍 JellyBean/35 jaar/26 november / 1e kindje / 15 april 🤍 daf004 / 32 jaar / 22 november / 1e kindje / 10 april

5 maanden geleden

Ik mag weer uit het lijstje helaas. Sinds gisteren bloedverlies wat vandaag heel hevig is geworden dus foute boel😞 veel succes allemaal nog met jullie zwangerschappen💕

5 maanden geleden

Hoi! Hier ook rond eind november. Nog een beetje onduidelijk wanneer, gezien mijn eisprong 1 week later was dan volgens mijn berekeningen😂 Ik ben 26, getrouwd en we hebben al een dochter van 1,5 jaar! Compleet verrast door de positieve test maar zo zo zo welkom!

5 maanden geleden

Reactie op meandmymonkeys

Ik mag weer uit het lijstje helaas. Sinds gisteren bloedverlies wat vandaag ...
Oh nee, wat erg voor jullie. Veel sterkte!

5 maanden geleden

Reactie op meandmymonkeys

Ik mag weer uit het lijstje helaas. Sinds gisteren bloedverlies wat vandaag ...
Krijg je nog echo? Ik hoor vaak dat vrouwen bloeden en soms heftig maar dat alles toch oké blijkt dat het van de baarmoeder komt en niet zozeer van het vruchtje. Sterkte iig ❤️‍🩹

5 maanden geleden

Reactie op kiim92

Krijg je nog echo? Ik hoor vaak dat vrouwen bloeden en soms heftig maar da ...
Ik heb geen idee. Ik moet nu wachten tot het bloeden stopt en dan opnieuw testen, het lijkt nu een beetje af te nemen. Maar ik heb eerder een miskraam gehad en nu ook wel echt het gevoel dat het mis is, dus hoop op goede afloop heb ik niet echt

5 maanden geleden

Weer bijgewerkt! 🤍Framboosjex/30 jaar/25 nov/3e/10 april 🤍o00o_Mies/38 jaar/23 nov/1e/2 april (+17 april) 🤍Tnijland/26 jaar/24 nov/3e/17 april 🤍Myra219/31 jaar/28 nov/1e/18 april 🤍Essiee24/33 jaar/24 nov/1e/15 april 🤍DaniëlleQ/31 jaar/26 nov/3e/10 april 🤍Martje26/29 jaar/1 dec/1e/18 april 🤍Wil1990/33jaar/29 nov/1e/17 april 🤍Kiim92/31 jaar/28 nov/1e/12 april 🤍Kaytea/29/29 nov/1e/23 april 🤍 AenP/29/22 nov/1e/11 april 🤍 Elisa93/31jaar/29nov/2e kindje/12 april 🤍 eucalyptus/24jaar/30nov/1e/20april 🤍 Meandmymonkeys/29jaar/ 21nov/5e kindje 🤍 Framboosjebloosje/29 jaar/26 nov/1e/10 april 🤍 DG16/24 jaar/22 nov/1ste/5 april 🤍 BabyNovember’24/ 24 jaar/ 23 November / 1ste kindje / 8 april 🤍 JellyBean/35 jaar/26 november / 1e kindje / 15 april 🤍 daf004 / 32 jaar / 22 november / 1e kindje / 10 april 🤍JuliaRuby/ 29 jaar/ 24 november / 1e kindje / 15 april

5 maanden geleden

Reactie op meandmymonkeys

Ik heb geen idee. Ik moet nu wachten tot het bloeden stopt en dan opnieuw t ...
Ik duim mee dat het toch nog goed afloopt! 🕯️

5 maanden geleden

Reactie op Linlan

Hoi! Wat fijn dit topic. Ik heb donderdag de test gedaan (2e nod) en ben vo ...
Precies hetzelfde!!

5 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Wat een spannende periode is dit. Vorig jaar een vroege miskraam gehad dus ik ben nu heel benieuwd naar de echo! Deze keer voelt wel totaal anders als mijn vorige zwangerschap. Marlie1996/27jaar/27november/1e/16april

5 maanden geleden

Rensketje/31 jaar/ 24 nov/2e/17 april

5 maanden geleden

Lee, 34jaar, 23nov, 3april

5 maanden geleden

Hoi hoi Aller eerst gefeliciteerd iedereen! Afgelopen zaterdag een positieve test. Eigenlijk getest op de dag dat ik mijn menstruatie zou krijgen omdat ik wel een klein vermoeden had. Begin dit jaar helaas een vroege miskraam gehad. Eerste echo staat daarom op 12 april gepland met 7+1. Heel spannend allemaal. Ik zal het lijstje ook even aanvullen. M / 27 / 30 november / 1e / 12 april.

5 maanden geleden

Vandaag 4 +6. Vanochtend af en aan buikkramp achtig gevoel. Geen menstruatiekramp, trok beetje naar mijn rug. Hoort dit bij het groeien van de baarmoeder? Of kan dit duiden op een miskraam? 🤯 Kheb geen bloedverlies of bruine afscheiding

5 maanden geleden

21 april wordt ons zoontje 2 jaar en 26 november is de uitgerekende datum van ons 2e wondertje 🥰 in de wolken en dankbaar dat we dit nog eens mogen meemaken!

5 maanden geleden

Hoii ik ben Sharina, bijna 35 en 3.5 jaar samen met mijn vriend. Dit word ons twee kindje, onze eerste word 9 april 1 jaar ❤️ wij hebben de eerste echo 8 april... Super spannend! De test is van gister 🤩🤩 ik weet niet precies wanneer de uitgerekende datum is ivm een heel onregelmatig cyclus.