389 Reacties

5 maanden geleden

Om te beginnen gefeliciteerd allemaal! Ik sluit ook aan, vanochtend om half 6 (kon vanaf 4 uur niet meer slapen van de testdrang hihi) de eerste positieve zwangerschapstest in mijn handen. Zo blij, maar het is ook zo spannend allemaal. Het is ons eerste kindje, en maken het allemaal voor de eerste keer mee. Voor nu uitgerekend op 30 november 🤍

5 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Hoe is het?
Wat ontzettend lief dat je dit vraagt! Het gaat gelukkig allemaal goed! De buikkrampen hebben niet doorgezet en ik bloed niet. Ik heb 3 lange werkdagen gehad (werk in de zorg) en was daarna helemaal kapot. Mijn energie is echt compleet weg. Foetsie. Wat mij echt onzeker maakt is dat ik nog steeds niet misselijk ben. Je zou wel denken, lekker toch? Bij de eerste 2 was ik 9 maanden ‘verdraagbaar’ misselijk. Dat begon rond de 5 weken. Bij mijn laatste 2 zwangerschappen, miskramen, had ik HG vanaf 5 weken. En nu alleen af en toe een beetje ‘honger’ weeïg. Dat maakt mij wel onzeker hoor! Ik voel trouwens dat mijn baarmoeder al lekker aan het groeien is, mijn broeken doen echt pijn. Maar wel pas shoppen voor zwangerschapsbroeken na 10 april, na mn echo.

5 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Wat ontzettend lief dat je dit vraagt! Het gaat gelukkig allemaal goed! De ...
Ah wat fijn! Ik snap je onzekerheid maar al te goed! Lekker naar 10 april uitkijken dus :D

5 maanden geleden

21 april wordt ons zoontje 2 jaar en 26 november is de uitgerekende datum v ...
Wat leuk! Ons zoontje word 19 april 2 jaar en voor nu is de uitgerekende datum 18 november. We lopen aardig gelijk haha😊

5 maanden geleden

Haiii ik ben Brenda ben 40 jaar en zwanger van de 3e🤭 heb 2 meiden van bijna 21 en bijna 18 die niet kunnen wachten tot hun broertje of zusje komt. Begin november ben ik uitgerekend nog een lange weg te gaan. Ik ben heel heel benieuwd hoe deze zwangerschap gaat verlopen het lijkt me heel spannend omdat ik veel ouder ben en het niet gepland was🤭maar zeer welkom. Zijn of haar oudere zussen zijn al bezig met namen en kijken voor leuke baby spullen en de oudste die is speciaal pedagogisch medewerkster en heeft haar werk op een kinderdagverblijf dus dat is straks ook geen probleem❤️ een hele fijne zwangerschap voor jullie allemaal🙏🏽

5 maanden geleden

Reactie op BabyboyL

Wat leuk! Ons zoontje word 19 april 2 jaar en voor nu is de uitgerekende da ...
Mijn jongste zoon is 11 maart 2 jaar geworden 😬

5 maanden geleden

Hij is opgelopen! Vorige week 2-3 en nu 3+! 🤍

5 maanden geleden

Laatste test maar gebruikt. Dan is het tenminste allemaal op. Gelukkig mooie oploop en 2 dikke strepen!

5 maanden geleden

Ik heb vrijdag voor het eerst positief getest (11 DPO). De testen lopen mooi op! En verwacht eind nov begin dec uitgerekend te zijn. Eind november zal ik dus hoogstwaarschijnlijk bevallen ivm een geplande keizersnede. Mag namelijk niet natuurlijk bevallen dus zal ook geen 40 weken zwanger zijn. En als ons 2e net zo eigenwijs is als de eerste zou ik zelfs nog eerder kunnen bevallen 😅 Zo zin om iedereen hier te volgen over hoe het allemaal verloopt de aankomende pak em beet 8 maandjes 😁🙏❤️

5 maanden geleden

Uitgerekend op 11/11/24 eerste kindje. Ik ben 33 jaar en op 15 april de 10 weken echo. Spannend allemaal en leuk om jullie te volgen 🥰

5 maanden geleden

Reactie op JuliaRuby

JuliaRuby/29/24 nov/1e/15 april Heel spannend allemaal, voor mij de eerste ...
Hier hetzelfde verhaal! Vrijdag de eerste echo, spannend!

5 maanden geleden

Hier de eerste met een goede echo! Ben volgens de echo 6+5 en een mooi kloppend hartje! Onze dag kan niet meer stuk!

5 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Hier de eerste met een goede echo! Ben volgens de echo 6+5 en een mooi klop ...
Jaaaaaaa gefeliciteerd! ❤️❤️❤️❤️❤️🌈

5 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Hier de eerste met een goede echo! Ben volgens de echo 6+5 en een mooi klop ...
Heel fijn ! Gefeliciteerd. Vandaag ook de eerste echo gehad. Ik ben 6 w en 3 d. Naar verwachting 23 november uitgerekend :)

5 maanden geleden

Hoi lieve meiden! Allemaal gefeliciteerd met jullie positieve test. 🍀 Afgelopen januari helaas een vroege miskraam gehad en nu na een vrij korte cyclus door de GonalF & Ovitrelle terug zwanger van mijn eerste kindje! Met een berekening vanaf de eisprong zal ik uitkomen op 29 november. Als ik vanaf de eerste dag van laatste menstruatie reken kom ik uit op 2 december. We gaan het allemaal horen met de eerste echo op 17 april! Super spannend! ❤️

5 maanden geleden

Reactie op Marly_

Heel fijn ! Gefeliciteerd. Vandaag ook de eerste echo gehad. Ik ben 6 w en ...
Gefeliciteerd met je goede echo en zwangerschap ❤️❤️❤️☀️

5 maanden geleden

Sanne, 23 jaar, echo op 8 april. Uitgerekend op 23 november

5 maanden geleden

De zolder opruimen. Ik dacht, dit kan prima! Niet dus! Nu enorm last van een harde buik! Bizar, nu al? Ik herken het wel doordat ik het ook had bij mn 2 andere zwangerschappen… toch ietsje rustiger aan doen en niet 3848483x 2 trappen op en af. Veeg mij maar op 😅 Ohja, tips voor ontbijten in de ochtend, ik ontbijt normaal niet. Maar ik drink nu maaltijdvervangende shakes. Ze bevatten de juiste voedingstoffen maar dan makkelijker weg te slikken 😝

5 maanden geleden

Hallo ik ben Maud en ik ben 27 jaar oud en ik ben zwanger van ons 1e kindje en dit is ook mijn 1e zwangerschap. Wat vind ik het super spannend en wat kijk ik uit naar de 1e echo (die staat op 17 april). Hopelijk is alles goed. Ik ben nu precies 6 weken en ben dan 28 november uitgerekend (als dit klopt qua berekening)

5 maanden geleden

Reactie op framboosjex

De zolder opruimen. Ik dacht, dit kan prima! Niet dus! Nu enorm last van ee ...
Ja zie je nu! Ik dacht okk al een keer dat ik last had van een harde buik, maar ik ben nog nooit langer dan 8 weken zwanger geweest,dus weet helemaal niet hoe dat zou moeten voelen! Miss toch al goed aangevoeld dus 🤷‍♀️ haha