389 Reacties

5 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben uitgerekend op 18 november en ben vandaag 8+1 weken zwanger. Ook voor ons was het een verrassing 🙈. Het is mijn eerste zwangerschap, dus alles is heel erg nieuw en wennen. Wij hebben al een echo gehad waarop een kloppend hartje te zien is, hopen dat het allemaal zo goed blijft gaan 😊 Ik vind het super leuk en leerzaam om al jullie verhalen te lezen 🫶🏻

5 maanden geleden

Reactie op JNVVS

Ik ben vandaag 6 weken en 6 dagen. Vanavond hebben wij onze eerste echo. B ...
Ik ben benieuwd en ik duim voor je!!! ❤️

5 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ben je toevallig ook 25 november uitgerekend want dan ga ik gillen 😝
Ga maar gillen dan😅 Ik dacht zelf 26 november, maar met die echo van zaterdag zei de vk dat ik 6+5 was (ipv 6+4),, dus dan word t 25 november🤭..

5 maanden geleden

Reactie op DaniëlleQ

Ga maar gillen dan😅 Ik dacht zelf 26 november, maar met die echo van zater ...
Hahahahahahaha wat bizar 😂😂😂❤️

5 maanden geleden

Wij mogen om 14:15 uur weer kijken, maar nu uitgebreid 🌈❤️

5 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Wij mogen om 14:15 uur weer kijken, maar nu uitgebreid 🌈❤️
Oeeehhh,, hoe was het?

5 maanden geleden

Hoi iedereen, ik ben Laura, 27 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben nu 28 november uitgerekend, na de eerste echo vandaag te hebben gehad! Dus 6+6 geschat. Dat kwam heel mooi overeen op basis van mijn laatste menstruatie (7w). Afgelopen september had ik een vroege miskraam, dus nu best wel huiverig voor de echo. Gelukkig zag de vk een mooi kloppend hartje eigenlijk direct en ben ik toch rustig aan een stuk hoopvoller ❤️

5 maanden geleden

Reactie op DaniëlleQ

Oeeehhh,, hoe was het?
Nog steeds super goed! Baby was ten opzichten van zaterdag best goed gegroeid dus dat is positief. Dat is dus ook de reden waarom ik kapot moe ben 😴

5 maanden geleden

Reactie op AHV2002

Hoi allemaal! Ik ben uitgerekend op 18 november en ben vandaag 8+1 weken z ...
Ik ook🤩

5 maanden geleden

Morgen echo tot nu toe volgens de berekeningen 28 november 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Laura Verhoeven

Hoi iedereen, ik ben Laura, 27 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. Ik b ...
Oh wat fijn ik zou ook volgens het berekenen uitgerekend zijn op 28 november kijk er zo naar uit morgen eerste echo🥰

5 maanden geleden

Oh wat fijn ik zou ook volgens het berekenen uitgerekend zijn op 28 novembe ...
Hoe ging het?

5 maanden geleden

Hier ook 28 november en vandaag een goede echo gehad 🌈💕

5 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben 38 jaar en (zo ongeveer) 29 nov uitgerekend. Als het althans allemaal goed blijft gaan. Vorig jaar heb ik namelijk 2 miskramen gehad. Extra spannend dus nu, of m’n lijf me niet weer enorm voor de gek houdt. (De vorige keer had ik ook behoorlijke zwangerschapskwalen en positieve tests, maar het bleek een leeg vruchtzakje). A.s. donderdag de eerste echo… Ben benieuwd. Ik hoop zo dat ons zoontje (bijna 4 jr) nog een broertje of zusje mag krijgen!

5 maanden geleden

Hi meiden, volgens mij hebben een aantal van ons deze week de echo! Zijn jullie ook zo zenuwachtig? Ik mag morgen.. hoe gaat het met jullie?

5 maanden geleden

Reactie op Wil1990

Hi meiden, volgens mij hebben een aantal van ons deze week de echo! Zijn j ...
Hi, ik ben overmorgen 10:45u aan de beurt! Ik heb er weken naar uitgekeken maar nu het zo ver is heb ik gek genoeg eigenlijk helemaal geen zin. Ik voel me niet zo lekker op het moment en het idee om dan al die spanning van de echo en intake er bij te krijgen staat me tegen :(

5 maanden geleden

Ik ga helaas uit de groep. Heb dit weekend een miskraam gehad. Erg verdrietig but thats life. Als we deze week door zijn gaan we weer door. Nu even rust pakken.

5 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

Ik ga helaas uit de groep. Heb dit weekend een miskraam gehad. Erg verdriet ...
❤️❤️❤️❤️❤️❤️

5 maanden geleden

Reactie op Sharinah

❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Sterkte ❤️

5 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

Ik ga helaas uit de groep. Heb dit weekend een miskraam gehad. Erg verdriet ...
Sterkte❤️