389 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

Ik ga helaas uit de groep. Heb dit weekend een miskraam gehad. Erg verdriet ...
Achnee :( sterkte! ♥️

5 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

Ik ga helaas uit de groep. Heb dit weekend een miskraam gehad. Erg verdriet ...
Aaah nee wat verdrietig 😢 Heel veel sterkte!!❤️

5 maanden geleden

Hey dames Ik ben uitgerekend op 4 november en ben een alleen staand moeder. Hoe gaat het met jullie? En zijn er meer mensen rond die week uitgerekend ?

5 maanden geleden

Reactie op tamara2000

Hey dames Ik ben uitgerekend op 4 november en ben een alleen staand moede ...
Ik denk niet dat je onder dit topic veel dames gaat vinden die in dezelfde week als jij zijn uitgerekend :o het gaat namelijk over het in éind november uitgerekend zijn. Wellicht kun je je bericht op algemene voorstel topic plaatsen? :)

5 maanden geleden

M’n eerste echo gehad. Alles was goed, zou volgens mn eigen berekeningen 7+4 zijn maar het kindje is volgens metingen 7 weken. Waarschijnlijk kom ik daardoor net op het randje van begin december.

5 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

Ik ga helaas uit de groep. Heb dit weekend een miskraam gehad. Erg verdriet ...
Heel veel sterkte ❤️

5 maanden geleden

Hallo hallo! Ik ben Melissa 29 en moeder van 2 dochters. Loïs van 6 en Norah van 1,5. Ik woon samen met mijn partner/vader van de kindjes. Ik ben nu ongeveer 8 weken zwanger van de derde na een ( snel ) traject in het ziekenhuis. Vorige week heb ik een pretecho gehad. Want ik had geen geduld 🙈. Alles zag er toen goed uit. Over een uurtje heb ik een echo in het ziekenhuis nog ter afsluiting van het traject. Vind het zwanger zijn momenteel best zwaar! Ben heel erg misselijk en zo intens moe. Maar goed hoort erbij!

5 maanden geleden

Wij vanmiddag onze 1e echo gehad en alles was goed! Goed kloppend hartje en klopte met het termijn!!! Over 2 weken weer een echo gezien miskramen in het verleden. Heel spannend maar we zijn al verder dan de vorige miskraam dus dat is al positief!!

5 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

Ik ga helaas uit de groep. Heb dit weekend een miskraam gehad. Erg verdriet ...
Oh wat ontzettend naar voor jullie! Heel veel sterkte met het verlies ❤️

5 maanden geleden

Reactie op tamara2000

Hey dames Ik ben uitgerekend op 4 november en ben een alleen staand moede ...
Op de verjaardag van mn man! Haha. Maar zoals al gezegd word is deze topic voor eind nov en niet begin nov. Hopelijk vind je een beter passende topic voor jouw termijn! ❤️

5 maanden geleden

Hier ook vanmorgen een goede (2e alweer!) echo gehad, klopte mooi met mijn termijn rond 8+5 ongeveer. Zo bijzonder om zo'n klein onwerkelijk hummeltje te zien dat in je buik zit! Wauw! Ook omdat ik nauwelijks symptomen heb en me goed voel, voelt het zo niet te bevatten 🤍

5 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Hier ook vanmorgen een goede (2e alweer!) echo gehad, klopte mooi met mijn ...
Wat heerlijk!! Mijn eerste echo was ook goed!! ZO opgelucht! Heb amper klachten, en na eerdere miskramen super onzeker. Zagen het hartje kloppen en op 7+3 gezet ipv 7+5 wat ik zelf dacht. Kan prima kloppen met langere cyclus na de vorige miskraam! Mag over 2 weken weer🍀

5 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Hier ook vanmorgen een goede (2e alweer!) echo gehad, klopte mooi met mijn ...
Wat ontzettend fijn zeg! Het is je zo gegund!!! ❤️

5 maanden geleden

Reactie op Wil1990

Wat heerlijk!! Mijn eerste echo was ook goed!! ZO opgelucht! Heb amper klac ...
Nouja op 2 dagen komt het niet aan. Ik ben ook al eens een week terug gezet en later toch weer vooruit gezet. Dus rond deze weken kunnen ze het toch nog niet goed zeggen.

5 maanden geleden

Ik heb inmiddels ook mijn eerste én tweede echo gehad! Ik mocht eerder aanschuiven omdat ik opeens bloedverlies had, maar gelukkig bleek dat niets zorgwekkends te zijn en heeft baby een mooi kloppend hartje! 🥰 de tweede echo voelde daarom als een cadeautje, dat wij baby zo snel weer mochten zien, die ook enorm is gegroeid binnen een paar dagen! Voel me stukken beter nu ik weet dat alles goed gaat en merk dat ik nu enorm van mijn zwangerschap geniet en mij ook geen zorgen meer maak. Gun het iedereen ook van harte en leef mee met degenen die slecht nieuws hebben gekregen 🤍

5 maanden geleden

Vanochtend mijn eerste echo gehad en het was goed! Met een mooi kloppend hartje, armen en benen en hersenen in ontwikkeling. Zo blij! (Zeker na die 2 miskramen van vorig jaar) Was verder dan ik dacht: 8 weken + 1 dag. Uitgerekende datum komt nu op 27 nov.

5 maanden geleden

Ik heb over een uur mijn eerste echo (8 weken naar mijn berekening) en ik pies echt in mijn broek van de zenuwen (figuurlijk gelukkig). Fingers crossed!

5 maanden geleden

Reactie op Myra219

Ik heb over een uur mijn eerste echo (8 weken naar mijn berekening) en ik p ...
Yess, ik heb een minimensje met goed kloppend hartje in mijn buik! ♥️ 8+1 weken op basis van de echo. Ben echt heel blij en opgelucht :D

5 maanden geleden

Hier 1e keer zwanger en 1e kindje, SPANNEND! Volgens verloskundige uitgerekend 24/11. Ik ben 27 woon samen met m’n vriend. Leuk om contact te hebben met lotgenoten 😄

5 maanden geleden

Tweede keer zwanger en waarschijnlijk uitgerekend tussen 22 en 29 november in. Dat komt tijdens de termijnecho. Alles zag er goed uit tijdens de eerste echo dus hopen op een fijne zwangerschap en gezond kindje! 🤞