16 Reacties

4 maanden geleden

Balie moet blauw zijn 😂😂😂

4 maanden geleden

Uitdaging 😅 Het is al snel roze of blauw of anders wel met bloemetjes of autootjes…. Ik heb van Name It wel verschillende neutrale truitjes in uni-kleuren.

4 maanden geleden

Voor onze eerste hebben we leuke unisex kleertjes gevonden bij C&A, de maten vallen wel klein/krap dus daar even rekening mee houden

4 maanden geleden

Ik vind dit zelf wel behoorlijk neutraal. Gekocht toen ik nog niet wist wat het word, bij de Zeeman. Ze hebben echt leuke dingen en volgens mij elke week wel nieuwe kleding!

4 maanden geleden

Hema heeft ook echt wel leuke dingetjes met diertjes of nijntje erop :) En niet echt kleertjes, maar meer jasjes, slofjes en pakjes: Ben ook fan van Alwero! Tweedehands ook redelijk goed te krijgen :) Zeker met de winterbabies de we gaan krijgen erf fijn :)

4 maanden geleden

Erg fijn*

4 maanden geleden

En ze bestaan helaas niet meer, maar wellicht tweedehands nog te vinden: Noddles.

4 maanden geleden

Ok, nog eentje dan: Maxomorra is ook lekker kleurrijk :)

4 maanden geleden

Reactie op Cv-ketel

Hema heeft ook echt wel leuke dingetjes met diertjes of nijntje erop :) En ...
Goeie tips!! Dit is inderdaad wat ik zocht. Merken die je eventueel ook tweedehands kan halen. Ben van plan veel via vinted aan te schaffen, en dan aan te vullen met nieuwe dingetjes

4 maanden geleden

Engel Natur en Dilling 👌

4 maanden geleden

Donder heeft veel leuke unisex kleding

4 maanden geleden

Ik vind zelf dat prenatal ook altijd wel leuke neutrale kleurtjes heeft voor newborn. Vaak ook wel beige, maar ook bijv groen of laatst in de winter ook dat steenrood/brique.

2 maanden geleden

Edit mod Eliza- het maken van reclame is niet toegestaan op het forum

2 maanden geleden

Hi, Het maken van reclame is niet toegestaan op dit forum. Let hier alsjeblieft op. Ik zal daarom wat reacties aanpassen. Liefs, Eliza

2 maanden geleden

Ik heb veel mintgroene outfitjes bij de Hema gehaald en disney rompertjes bij de zeeman 😁

2 maanden geleden

Prenatal heb ik veel neutrale setjes weg gehaald.