12 Reacties

één maand geleden

Krijgen jullie een zoon? Dan mss zelfde trui voor papa en zoon. Of zelfde sneakers (dat kan trouwens ook met een meid 😁). Daddys girl trui. Of een draagshirt.

één maand geleden

Een voorleesboek, bijvoorbeeld Papa is de allerbeste of Toen ik jouw papa werd.

één maand geleden

Vaders houden van gadgets.. een snelle melk opwarmer of een coole bekerhouder voor de kinderwagen of zo..

één maand geleden

Ik heb een armband bij vedder&vedder gekocht met onze initialen (en die van de toekomstige baby) erin.

één maand geleden

Zo een invulboek “pap vertel eens”, als hij daar de typ voor is. Ontzettend leuk voor jullie zoon om later in te lezen.

één maand geleden

Reactie op kristab88

Vaders houden van gadgets.. een snelle melk opwarmer of een coole bekerhoud ...
Sowieso die bekerhouder met een flesje Speciaalbier erin. :p en de papa mok van blond gaf ik hier bij onze 1e na de bevalling en die staat altijd prominent ergens in huis te shinen

één maand geleden

Douchehandschoenen dan kan ie met de kleine onder de douche :) tip van onze kraamhulp

één maand geleden

Reactie op laupstra

Douchehandschoenen dan kan ie met de kleine onder de douche :) tip van onze ...
Ooh heel leuk idee! Die ga ik sowieso even kopen! Mijn vriend is volgende week jarig 😊

één maand geleden

Sneakertjes die vader al heeft maar dan voor de kleine ;)

één maand geleden

Bedankt allemaal! Mijn vriend is alleen niet zo van de spullen en de kleding. Zijn er ook leuke tips voor activiteiten die vaders leuk vinden om te doen met hun baby?

één maand geleden

Reactie op Queen4

Bedankt allemaal! Mijn vriend is alleen niet zo van de spullen en de kled ...
Babyzwemmen?

één maand geleden

Mijn man is een grote sneakerfanaat en toen kwam ik zomaar beide schoenen in de juiste maat tegen online! We krijgen ook nog eens een zoontje, mijn man was er dolgelukkig mee. Je kan voor hem ook zo'n buidelshirt kopen of iets anders wat matched bij elkaar. Natuurlijk kan je hem ook iets geven wat jullie nog samen kunnen doen, een soort babymoon! Zo zijn wij gisteren samen wezen lunchen en daarna voor een duomassage en konden we nog even het zwembad in (Wedela city spa bij van der valk), was zo'n fijn uitstapje samen