7 Reacties

3 maanden geleden

Was je ook al je onderbroeken op 60 graden? T kan anders daarin achterblijven en dan herbesmet je jezelf steeds

3 maanden geleden

Je kan beter ook geen seks hebben met een actieve schimmelinfectie. Je partner kan je dan ook weer opnieuw besmetten terwijl hij er geen last van heeft. Ik heb er ook geregeld last van. Ik gebruik dan miconazol creme van de apotheek, kun je gewoon kopen voor een paar euro en is veilig tijdens de zwangerschap. Die moet je nadat je klachten over zijn ook nog een week door smeren. Bij mij zijn de klachten dan meestal na een aantal dagen minder.

3 maanden geleden

Tip die ik kreeg van de verloskundige 1x daags voor 3 dagen de 500 mg vaginale capsule inbrengen. Ik weet niet of dit zwanger mag maar die tip kreeg ik na mijn zwangerschap en was er vanaf

3 maanden geleden

Super vervelend!! Maar idd sex is niet zo handig als je een infectie hebt. Miconazol helpt zeker! Even actief blijven smeren ondergoed heter wassen. Hopelijk raak je er snel vanaf. Ik heb het ook regelmatig en bij mijn bevallingen heb ik het ook doorgegeven aan mn kinderen die dus spruw kregen daardoor. Na m'n zwangerschap kreeg ik eindelijk een kuur van de huisarts waarmee het helemaal weg is gegaan en niet meer terug kwam. Ik ben nu weer zwanger en hoop dat ik er geen last meer van krijg.. maar zowel dan is het weer even lastig maar helaas. Sterkte!

3 maanden geleden

Hier ook een schimmel infectie. Bij mn andere 2 zwangerschappen ook gehad. Komt door hormoonschommeling bij mij. Ik heb eerst een capsule gehad van canesten gyno, toen zalf ook van canesten. Nu is het enkel nog uitwendig en smeer ik miconazol en dit werkt, eindelijk. Het is niet echt handig om seks te hebben, dat kan het erger maken en je kunt het overdragen, het is wel een schimmel.

3 maanden geleden

Katoenen onderbroeken dragen ipv synthetische stoffen maakt het ook minder broeierig. Maar wist je waarschijnlijk al.

3 maanden geleden

Parkietenzalf voor je aambei, klinkt heel raar maar lees maar recensies op bol.com. Kraamzorg geeft het zelfs als tip.