11 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op nrose96
Ik vape zelf, t is volgens mij niet schadelijk voor de mensen om iemand hee ...
Het is wel schadelijk , alleen zijn de chemicalen zeer laag vergeleken met sigaretten.
6 maanden geleden
Ik laat iedereen buiten sigaret, vapen met nicotine en vapen zonder nicotine
6 maanden geleden
En als jullie bij andere mensen thuis zijn?
Als ik bij iemand ben die binnen rookt maakt niet uit vape of sigaret. Vraag ik of ze het vervelend vinden dit misschien buiten te doen als ik er ben.
Ondervinden ze hier hinder aan, dan excuseert ik mij en ga ik naar huis. Dat geeft mij namelijk aan dat ze roken belangrijker vinden dan de gezondheid van mijn baby. Ik ben daar heel radicaal in. Mijn baby gaat voor alles.
Btw dit is mijn mening, als iemand er anders over denkt wilt niet zeggen dat dit slecht of verkeerd is 😌😌
6 maanden geleden
Wat vervelend dat ze er geen rekening mee houdem. Er is nog heel veel onbekend over de schadelijkheid van vapen, maar dat het schadelijk is staat vast. Het is misschien zelfs schadelijker dan sigaretten voor de gebruiker (de goedkope vapes uit China voldoen niet aan EU wetgeving, bevatten meer nicotine dan een sigaret en meer en andere schadelijke stoffen). Het verschil met de damp van sigaret vs. vape weet ik niets van, maar ik zou er ook voorzichtig mee zijn. Je mag er zeker iets van zeggen, ik ben benieuwd naar de reacties! Lijkt mij een kleine moeite om naar buiten te gaan. En inderdaad wat al gezegd is, passen ze zoch niet dan zou ik ook weggaan.
6 maanden geleden
Vapen is slechter als sigaretten roken! Als er naast je gerookt word dan adem je ongeveer 40%schadelijke stoffen in.... Wel iets om over na te denken !! Ik heb zelf ook gerookt maar ben gestopt en mijn vriend rookt buiten of onder de afzuigkap , mijn familie rookt ook bijna iedereen en die roken zowieso buiten of afzuigkapin elk geval niet in mijn bijzijn.. kijk vroeger rookte iedereen binnen en liepen de kinderen hier ook doorheen ( rook) en we zijn allemaal gezond en stammen af van die rokende mensen ...
6 maanden geleden
Ik zou wel aangeven dat dit niet in mijn huis mag iig. Als ik ergens op bezoek ben zou ik er ver weg van zitten of vragen of ze rekening kunnen houden. Heb zelf ook op mijn vakantie in maart vaak bij rokende mensen gestaan 🤢 heel vies, dus als je ervan kan weglopen of het kan aangeven zou ik dat absoluut doen!