8 Reacties

2 maanden geleden

Tijdens mijn HG periodes heb ik alleen patat kunnen eten. Verder ook helemaal niks anders binnen kunnen houden. Bij m'n eerste het zelfde. Denk niet dat het écht schadelijk is.

2 maanden geleden

Reactie op BlackFairy

Tijdens mijn HG periodes heb ik alleen patat kunnen eten. Verder ook helema ...
Dokters zeiden ook dat het niet erg was. Zolang ik maar iets binnen kreeg.

2 maanden geleden

Maar ligt dat dan aan de aardappels of aan het feit dat t gefrituurd is? Of ligt dat dan aan het zout. Daar ben ik dan wel benieuwd naar

2 maanden geleden

Reactie op saardh96

Maar ligt dat dan aan de aardappels of aan het feit dat t gefrituurd is? Of ...
Er zit een stofje in chips en patat, weet even niet meer welke. Als het goed is zit dat niet in de aardappel zelf.

2 maanden geleden

Alles is slecht en alles is kankerverwekend tegenwoordig. Maak je alsjeblieft niet al te druk. Is vast echt niks aan de hand. Ik snap je zorgen als je dit gelezen hebt, maar weetje hoeveel patat en chips er gegeten wordt? Als dat écht zó schadelijk zou zijn, zou het wel op de ZwangerHap staan als verboden eten , want daar staat alles al op rood als ze niet eens weten of het mogelijk schadelijk kan zijn. Lekker van je patatjes en frietjes blijven genieten! 🥰

2 maanden geleden

In mn eerste trim kreeg ik alleen naturel chips weg. Zal vast niet zo ernstig zijn als je het vergelijkt met plekken op de wereld waar ze haast alleen ultrabewerkt voedsel eten

2 maanden geleden

Je opent echt hele tijd zulke topics... als je er zo bang voor bent moet je gewoon geen patat gaan eten en misschien hulp zoeken voor al je angsten...

2 maanden geleden

Reactie op BlackFairy

Tijdens mijn HG periodes heb ik alleen patat kunnen eten. Verder ook helema ...
Dit hier ook, vooral het eerste trimester 😂 ben zelfs een keer misselijk geworden van de patat, oeps. Eet sinds het 2e trimester wel weer een stuk normaler gelukkig. Maar als ik een keertje pizza, chips of patat wil zal die ene keer wel meevallen gok ik 🤭