41 Reacties

5 maanden geleden

Bedankt voor de lieve woorden allemaal 🙏🏻

5 maanden geleden

Heel veel sterkte met dit verlies😪 Ik ben 3 weken geleden bevallen met 15 weken, als je vragen hebt mag je me die altijd stellen 🩵

5 maanden geleden

Heel veel sterkte de komende tijd 😢🙏

5 maanden geleden

Heel veel sterkte ✨️💔

5 maanden geleden

Heel veel sterkte ♥️

5 maanden geleden

Heel veel sterkte 😢 💫

5 maanden geleden

Wat erg!! Heel veel sterkte gewenst ⭐️😘

5 maanden geleden

Mag ik vragen hoe veel bloedverlies je had? Ik heb dit ook regelmatig nog, gisteren eigenlijk gedurende de dag verloor ik bloed en vandaag weer niet. Heb dit ook al gemeld bij de verloskundige, mocht langskomen om het hartje te luisteren maar ik heb morgen dus ook mijn echo voor het geslacht. Verder heb ik ook geen buikpijn of wat dan ook naast het bloedverlies. Wat een vreselijk nieuws dan ineens! Wanneer ben je een week terug gezet? Was dat op de termijnecho? Ik wil je veel sterkte wensen met dit vreselijke nieuws ⭐️💖

5 maanden geleden

Reactie op maxiempie

Mag ik vragen hoe veel bloedverlies je had? Ik heb dit ook regelmatig nog, ...
Aan het begin wel altijd bruin en dat er echt wel een vlek in inlegkruisjes zat. Op den duur was het zo weinig dat ik geen inlegkruisjes meer droeg. Laatste weken soms 4 a 5 dagen helemaal niet en dan begon het weer. Maar bijvoorbeeld afgelopen vrijdag was het ineens weer best veel bij het afvegen. Maar kindje was blijkbaar al twee weken overleden. De termijn echo zou 11 weken moeten zijn geweest en toen werd ik teruggezet naar 10 weken. Dus ik denk dat het kindje toen al niet zo goed groeide. Ik hoop en bid voor je dat het bij jou gewoon helemaal goed is 🙏🏻

5 maanden geleden

Reactie op elisabethMC7

Aan het begin wel altijd bruin en dat er echt wel een vlek in inlegkruisjes ...
Ik hoop het ook, ik ben verder niet terug gezet, ben morgen 16 weken. Het bloedverlies is bij mij altijd wel geweest, ook inlegkruisjes waarin bloedvlekken zaten, ook een keer zo erg dat er best een flinke stolsel uit kwam en flink lekte. Toen de dag erna had ik de 13 weken echo en daar was alles prima op. Blijft toch altijd spannend en je weet het nooit. Verder ook helemaal niks gemerkt? of dat je misschien achteraf denkt dit kan er mee te maken hebben?

5 maanden geleden

Ah wat vervelend, veel sterkte gewenst. Mijn situatie was destijds bij 14,5 weken afbreken wegens een triosimie 18. Op de echo nog niks te zien. Heftige tijd, maar wel goed begeleid in het ziekenhuis en ook na tijd werd er contact opgenomen. In het ziekenhuis kregen we een doosje voor de crematie (via ziekenhuis) en een gehaakte knuffel met vlindertje erop en een los vlindertje voor bij het kindje en een kleedje/doekje om het kindje in te wikkelen. De verpleegkundigen maakten zelfs nog een hand en voet afdruk met inkt op een papiertje. Dit vond ik zo mooi van de afdeling en het voelde hierdoor een stuk fijner, maar zo konden we ook beter afscheid nemen en hebben we toch iets tastbaars. Wij hadden niks meegenomen, maar er ook echt nooit bij nagedacht. Het blijft een gemis en ook wel lastig als je anderen ziet/treft die zwanger zijn of je had anders moeten bevallen tegen de datum. Zelfs nu ik 15 weken ben, kan ik nu pas meer genieten van de zwangerschap, maar toch blijft spannend. Voor mij hielp, open zijn tegen naasten, zodat ze op te hoogte zijn. Je hoort dan dat er best wel veel vrouwen iets meegemaakt hebben, maar er amper over wordt gesproken. Let wel goed op om lichamelijk goed te herstellen en ook geestelijk, ik ben achteraf iets te snel weer aan het werk gegaan. Een heel verhaal, maar hopelijk heb je er iets aan en kan je je iets voorbereiden of rekening houden met.

5 maanden geleden

Wat verdrietig om mee te maken. Onze eerste zwangerschap eindigde helaas ook in een miskraam. Ik had al 2x last gehad van bloedingen, gemeld bij de VK maar die zei dat het erbij kon horen. Toen de 2e bloeding na een dag nog niet weg was, ben ik zelf maar naar de eerste hulp gegaan. Ik werk in een ziekenhuis (was op dat moment ook aan het werk) en ben toen maar gewoon langsgegaan. Daar werd helaas vastgesteld dat de baby zich na week 5 eigenlijk niet meer had ontwikkeld. Dat was het ergste nieuws dat ik ooit heb gehad en ik wist niet meer wat ik met mezelf aan moest. De volgende dag ben ik weer aan het werk gegaan, maar ik merkte al snel dat het niet ging. 2 dagen later ook weer geprobeerd, maar toen ook weer in tranen uitgebarsten. Toen besloot ik de tijd voor mezelf en mijn verwerking te nemen en dat heeft uiteindelijk 2 weken geduurd. Ik ben ontzettend blij dat ik die tijd heb genomen. De krampen zullen pas later op gang komen. Zorg ervoor dat je voldoende dik maandverband in huis hebt. Ik heb uiteindelijk kraamverband en luiers van tena gebruikt. En onthoud dat je echt niet de enige bent die dit overkomt. Er wordt gedaan alsof miskramen weinig voorkomen en er wordt weinig over gesproken. Daardoor schaamde ik me zo erg en voelde ik me erg alleen. Maar dat is echt niet zo en je hoeft absoluut niet in stilte verdriet te hebben. Ook jouw kindje’s tijd hier op de aarde mag bekend zijn en gevierd worden. Als je behoefte hebt aan iemand om mee te praten, mag je altijd contact met mij opnemen. Ik wens je heel veel kracht en liefde toe in de komende periode ❤️

5 maanden geleden

Reactie op maxiempie

Ik hoop het ook, ik ben verder niet terug gezet, ben morgen 16 weken. Het b ...
Nee, verder niets gemerkt. Had ( heb ) nog alle zwangerschaps symptomen. Enige dus achteraf die week teruggezet, wat volgens mijn berekeningen klopte dat ook echt niet. Ik wist soort van zeker dat mijn ovulatie niet later is geweest, dus ik had zelfs de verwachting dat ik misschien later wel weer een week vooruit gezet zou worden.

5 maanden geleden

Reactie op Cantwaittomeetyou

Wat verdrietig om mee te maken. Onze eerste zwangerschap eindigde helaas oo ...
Bedankt voor je uitgebreide bericht 🙏🏻 we waren gisteren in het ziekenhuis en omdat de baby al wel wat groter is gaan ze het daar begeleiden. Morgen krijg ik dan iets ingebracht waardoor ik ga bevallen, maar kans is wel groot dat het kindje er in z’n geheel uitkomt. Dan kunnen we hopelijk ook nog zien wat het geslacht was en een naam geven 🥺❤️ Maar alle meelevende berichten zijn heel fijn.

5 maanden geleden

Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte.

5 maanden geleden

Hoi allemaal. Als jullie het oké vinden, schrijf ik hier nog even een laatste update voordat ik deze app weer even van m’n telefoon verwijder. Gewoon voor de verwerking. Gisteren zijn we dus naar het ZH gegaan om te bevallen. Rond 3 uur had ik toch echt wel wat buikpijn ( achteraf gezien waren dat al weeën) en die vrouw die ons hielp dacht toen ik 15:44 onder de douche stond voor de pijn dat het nog wel een paar uur zou duren, dus die ging weer weg. Nou 10 min later ging ik van het krukje staan en ving ik onze dochter zelf op. Heel lichaampje compleet alles erop en eraan 🥺❤️ en wonder boven wonder kwam de moederkoek er meteen achteraan, dus hoefde niet operatief verwijderd. We noemen haar Gabriëlla Salomé. Het was heftig maar ook wel dankbaar dat ik niet te lang pijn had. ‘S avonds al weer thuis. Vandaag hebben we nog tijd genomen voor afscheid en haar in een heel mooi kistje met bloemetjes een plekje in het bos gegeven. Komende tijd zal af en toe nog wel heel emotioneel zijn denk ik, maar we komen er wel doorheen. Voor nu: geniet van jullie zwangerschappen! Hopelijk gaat alles bij jullie goed 🙏🏻

5 maanden geleden

Reactie op elisabethMC7

Hoi allemaal. Als jullie het oké vinden, schrijf ik hier nog even een laa ...
Ontzettend veel kracht gewenst om dit te verwerken ❤️

5 maanden geleden

Reactie op elisabethMC7

Hoi allemaal. Als jullie het oké vinden, schrijf ik hier nog even een laa ...
Zo veel sterkte voor jullie gewenst! En heel hele mooie naam voor jullie dochtertje. ❤️❤️

5 maanden geleden

Heel veel sterkte ❤️🩷

5 maanden geleden

Heel veel sterkte! God is bij jullie en zal over jullie dochtertje waken ze is veilig bij Hem! Liefs