9 Reacties
7 maanden geleden
Oh wat vervelend zeg! Het valt nog mee maar ik ben ook langzaam steeds vergeetachtiger aan het worden. Schrijf ook echt alles op voor de zekerheid 🙈
7 maanden geleden
Ik ben 8+2 zwanger en ik herken mezelf niet meer. Ik ben heel vergeetachtig op dit moment, en ook een soort van “in de war”. Ik moet me flink concentreren op waar ik er mee bezig ben zodat ik het niet vergeet, ik mis nu makkelijk de afslagen op de weg, en merk bij veel dagelijkse activiteiten dat ik mezelf niet ben, en een probleem heb met focussen. Ik ben voor het eerst zwanger en vind dit heel raar
7 maanden geleden
Ik he gister bijna 30 minuten gezocht naar mijn (auto)sleutelbos. Ik parkeerde, stapte de auto uit en wil de auto direct op slot doen. Sleutel dus nergens te vinden?! Man gebeld, want ik vorige zwangerschap veel kwijtgeraakt door mn vergeetachtigheid, dacht misschien weet hij nog waar ik dingen soms neerlegde. Hij had uiteraard ook geen idee😂
Uiteindelijk na ongeveer 30 minuten vond ik de sleutel in het contact gewoon zitten💀😂
7 maanden geleden
De gastouder belde waar m’n dochter bleef. Ik zou nachtdienst hebben afgelopen nacht maar die ging niet meer door. Dus ik had gevraagd of m’n dochter wel die ochtend naar haar toe mocht zoals gepland stond. Doordat ik vrij was helemaal vergeten dat zij nog op de planning stond 😂😅
7 maanden geleden
Ik was vergeten dat m’n dochter naar de BSO gaat op donderdag…
Was zo blij dat ik een halve dag werk had zodat ik even kon slapen tussendoor maar om kwart over 2 had ik ineens error en ben ik met een rotgang naar school geraced. Waar dochterlief natuurlijk niet mee wou dus kon ik met een lege auto weer terug 😅