16 Reacties
6 maanden geleden
Ik zat even te kijken en Willy als alternatief kan ook voor meisjes. Mijn professor heette met voornaam Willie/Willy.
Wijmpje is wel een hele bijzondere naam. Een vriendin van mij heet Willemijn. Je zou ook gewoon kunnen kijken naar namen die met een W beginnen als alternatief?
6 maanden geleden
Hoi hoi, wij hebben bij onze zoon gekozen om de betekenis van de naam van z鈥檔 opa te doen en dan te kijken welke namen die betekenis allemaal dragen en daar 1tje uitgekozen. Zo hadden we wel een moderne passende naam en ook de gedachtegang van vernoeming erachter. Misschien dat dat een idee is. Succes! 馃槉
6 maanden geleden
Reactie op ClaudiaMC
Is Wijmpje niet een roepnaam? Wat zijn de doopnamen? Misschien kun je daar ...
Ja die heeft ze niet. Dit is het 馃ぃ
6 maanden geleden
Reactie op kristab88
Voor een jongen of meisje? Wimar? Willemijn?
Willemijn hebben we idd nu op ons lijstje staan als optie , vraag me dan wel af is het er van af te leiden. Maar verder dan dat kwam ik ook niet 馃槂
6 maanden geleden
Reactie op Kneusje1996
Hoi hoi, wij hebben bij onze zoon gekozen om de betekenis van de naam van z ...
Oh wat een goed idee! Ik ga eens zoeken!
6 maanden geleden
Reactie op 71124
Als het om een tweede naam gaat en je wilt het graag vernoemen dan zou ik g ...
Ja ben ik met je eens hoor. De andere 3 heten voluit naar onze ouders zonder te knutselen. Dus misschien toch maar voluit doen dan idd
6 maanden geleden
Reactie op MerelR94
Hoi! Weet je al of het een jongen of meisje wordt?
Voor een jongen zou Wil ...
Nee we houden het tot het einde een verrassing, het is alleen voor meisje. Als het een jongen is vernoemen we mijn man.
6 maanden geleden
Reactie op Novemberbaby5
Willemijn hebben we idd nu op ons lijstje staan als optie , vraag me dan we ...
Het hoeft ook niet voor iedereen af te leiden te zijn toch? Als jullie de naam hebben gekozen met in gedachten de vernoeming, en naaste familie zal er vast ook naar vragen waar de namen vandaan komen, dan is dat ook al mooi toch?