15 Reacties
6 maanden geleden
De mijne was 3.7mm bij de verloskundige en ik moest woensdag naar erasmus Rotterdam en die hadden een nekplooi van 1,4mm gemeten. Ik zat op 10 weken bij de verloskundige en 11 weken bij de cynocoloog. Gelukkig is de jouwe ook niet zo heel erg hoog.. ik ken mensen die een nekplooi van 7mm is gezien.. dus hou nog hoop ! Snap dat het angstaanjagend is
6 maanden geleden
Reactie op tamara2000
De mijne was 3.7mm bij de verloskundige en ik moest woensdag naar erasmus R ...
Dankjewel voor je reactie. Kan ik opmaken uit jouw situatie dat het minder is geworden of juist dat de metingen zo sterk afwijken?! Wat is voor jou nu de vervolg stap? Ik ben zo in de war door alles. Ben jij nu verder in orde? Hoop het zo.
6 maanden geleden
Reactie op Lotus246
Dankjewel voor je reactie. Kan ik opmaken uit jouw situatie dat het minder ...
Daar durf ik geen antwoord op te geven de gyncoloog had wel gezegd dat er een kans is dat de verloskundige verkeerd heeft gemeten.. ik kom nu in aamerking voor de NIPT test die ik wel ga doen. Voor nu zagen de organen er goed uit, en het hartje en de bloedsomloop. Ik ben nu wel redelijk in orde, ik ben een alleenstaande moeder op dit moment. Dus het was wel echt even schrikken en eng.. hou alsjeblieft hoop hoeveel weken ben je nu ?
6 maanden geleden
Bij ons hadden ze bij de 13 weken echo een nekplooi van 6mm gemeten. Gisteren ben ik hiervoor in het erasmus geweest en daar is al vastgesteld dat ons kindje een hartafwijking heeft. Heb de vlokkentest ook laten doen en die uitslag krijgen we maandag of dinsdag.
Hopelijk trekt het bij jullie kindje nog bij want ik hoor dat dit ook vaak nog gebeurd 🍀
6 maanden geleden
Reactie op tamara2000
Daar durf ik geen antwoord op te geven de gyncoloog had wel gezegd dat er e ...
Nouuu wat een rollencoaster allemaal. Wat heftig dat je daar helemaal alleen voorstaat. Gelukkig is de meting in het ziekenhuis heel anders en veel positiever. Die nipt is dus nog even afwachten maar er is zeker hoop bij jou dus 🥰 wat fijn
6 maanden geleden
Bij ons hadden ze bij de 13 weken echo een nekplooi van 6mm gemeten. Gister ...
Aaaah! Wat een spannende tijden zijn dit dan! Gelukkig is het wel vrij snel zo’n uitslag. Ik hoop echt zooooo dat alles verder goed is en dat ondanks die hartafwijking jullie kindje er gaat komen! Heel veel sterkte!!
6 maanden geleden
Reactie op babymoon
Ik heb maandag gehoord dat onze kleine een verdikte nekplooi heeft van 3,5. ...
Heb jij zelf een gevoel hierbij..? Zo van het gaat goedkomen?? Dat je hoop het of voel je zelf dat het niet goed zit? Ik zelf heb dat namelijk best sterk. Dat is echt zo moeilijk. Ik duim voor jullie!!
6 maanden geleden
Reactie op Lotus246
Aaaah! Wat een spannende tijden zijn dit dan! Gelukkig is het wel vrij snel ...
Helaas heeft ons kindje naast de hartafwijking ook downsyndroom, wij staan nu voor de beslissing om de zwangerschap vroegtijdig af te breken.
Hopelijk komt bij jullie alles goed, sending love🩷
6 maanden geleden
Helaas heeft ons kindje naast de hartafwijking ook downsyndroom, wij staan ...
Ik weet niet wat ik moet zeggen😢….Ik wens jullie veel kracht toe en sterkte met het maken van deze beslissing!
Hier was de meting in het ziekenhuis 1,2 ineens.. dus wij zijn helemaal verbaasd.
6 maanden geleden
Reactie op Lotus246
Ik weet niet wat ik moet zeggen😢….Ik wens jullie veel kracht toe en sterkt ...
Dat vind ik heel fijn om te horen, hebben jullie wel optie om alsnog een vlokkentest te doen of heb je nipt gedaan? Hopelijk blijft alles zo goed gaan voor jullie kleintje 🥰