31 Reacties
6 maanden geleden
🩵
Junayd
Nouh
Soulayman
Abdoellaah
Yahya
Hoedayfa
🩷
Firdaous
Noorayn
Maryam
Meisjesnamen vind ik nog moeilijk..
5 maanden geleden
Wij hebben al een meisje, zij heet Nour. En nu krijgen we een jongen 💙🤩 mijn man zou hem Youssef willen noemen.. maar ik ben nog niet helemaal overtuigd. Dus lees hier graag nog even mee voor meer inspiratie
5 maanden geleden
Mijn eerste zoontje heet adam
Adam.
Mijn 2e zoontje heet zayn
En Mijn 3e zoontje willen we saif noemen en als het een meisje word Nora
Ik ben nogal gesteld op de 4 letter namen. Ik weet niet waarom ik dat heb. Kleine naampjes vind ik schattig denk hahaha.
5 maanden geleden
Reactie op Babyonbord
Mijn eerste zoontje heet adam
Adam.
Mijn 2e zoontje heet zayn
En Mijn 3e z ...
Saif is heel leuk! Wij dachten aan Saifedine, dan kan je het alsnog ‘leuk’ afkorten.
Adam vind mijn man erg mooi maar ik ben zo bang dat Nederlandse mensen hem aadam gaan noemen als je snapt wat ik bedoel🥹
5 maanden geleden
Ik vind Zain wel een leuke jongensnaam, verder vind ik veel van die namen toch niet zo heel leuk haha. Ik ben zelf half Nederlands, dus een Arabische naam is geen must natuurlijk. Noah vind ik ook leuk, maar dan de Engelse uitspraak variant 🤭
Qua meisjesnamen vind ik Saadia erg mooi, maar heb ook teveel voorkeur voor Engelse namen.. 😂
5 maanden geleden
Reactie op Maiss
Saif is heel leuk! Wij dachten aan Saifedine, dan kan je het alsnog ‘leuk’ ...
Jaa dank je wel. Mijn man kwam mee saif. Vond het gelijk super mooi. Maar klopt wel als we worden opgeroepen voor iets zeggen sommige Aadam. Of ik laat het gaan of ik zeg hij heet "op deze manier uitgesproken Edem" maar gebeurt niet vaak. Ik zelf heb er geen problemen mee. Wat me wel opvalt dat juiste Turken aadam zeggen hahahaha.