31 Reacties

6 maanden geleden

Ik lees mee 🫶🏼

6 maanden geleden

🩷 Noor / Noreen Safiya Alia Inez Zara Leila Maysa 💙 Zair Iyad Rayan Ayman Isa Yahya Noah

6 maanden geleden

Ik vind meisjes heel moeilijk eerlijk gezegd🙈 Adam Idris Badr Naeem Anass Jaouad Nouredine Safouan Nassim

6 maanden geleden

Reactie op Maiss

Ik vind meisjes heel moeilijk eerlijk gezegd🙈 Adam Idris Badr Naeem Anass ...
Ik heb echht het tegenovergestelde 😩

6 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Ik heb echht het tegenovergestelde 😩
Wat vind jij mooie meisjes namen? Ik denk namelijk dat ik een meisje krijg haha🙈 moet nog even wachten tot woensdag maar er komen alleen maar jongens namen in me op

6 maanden geleden

Moussa, Amine, Mounir, Marouan, Anouar Sakina, Farah, Niya, Maryam

6 maanden geleden

Reactie op Maiss

Wat vind jij mooie meisjes namen? Ik denk namelijk dat ik een meisje krijg ...
- Noeweyra 🌹 - Amanah 🤍 - Maysa - Niya - Aya - Nouraya - Niyah -Aminah -Liyanah -Nasiha -Zainab -Naima

6 maanden geleden

Mijn dochter heet rokayah

6 maanden geleden

Maryam Firdaous Amanaah Roqaya Noor Inaya Isra Soulayman Adam Zouhir Zubayr Omar Youssef Luqman

6 maanden geleden

Ik ben heel benieuwd naar jullie mening. Wij vinden Noa voor een meisje heel erg leuk, maar wat vinden jullie? Kan dat of kan dat echt niet aangezien de profeet Noah (PBUH) een man was..

6 maanden geleden

🩵 Junayd Nouh Soulayman Abdoellaah Yahya Hoedayfa 🩷 Firdaous Noorayn Maryam Meisjesnamen vind ik nog moeilijk..

6 maanden geleden

Ik lees ook mee!

5 maanden geleden

Wa alaikum salaam, Mijn dochtertje heeft Romaysa en we krijgen nu een jongetje in shaa Allaah. M’n man vind Maalik heel mooi, maar dat vind ik echt helemaal niks 😂. Jongensnamen zijn echt moeilijk!

5 maanden geleden

Wij hebben al een meisje, zij heet Nour. En nu krijgen we een jongen 💙🤩 mijn man zou hem Youssef willen noemen.. maar ik ben nog niet helemaal overtuigd. Dus lees hier graag nog even mee voor meer inspiratie

5 maanden geleden

Mijn eerste zoontje heet adam Adam. Mijn 2e zoontje heet zayn En Mijn 3e zoontje willen we saif noemen en als het een meisje word Nora Ik ben nogal gesteld op de 4 letter namen. Ik weet niet waarom ik dat heb. Kleine naampjes vind ik schattig denk hahaha.

5 maanden geleden

Reactie op Babyonbord

Mijn eerste zoontje heet adam Adam. Mijn 2e zoontje heet zayn En Mijn 3e z ...
Saif is heel leuk! Wij dachten aan Saifedine, dan kan je het alsnog ‘leuk’ afkorten. Adam vind mijn man erg mooi maar ik ben zo bang dat Nederlandse mensen hem aadam gaan noemen als je snapt wat ik bedoel🥹

5 maanden geleden

Reactie op Jor93

Ik ben heel benieuwd naar jullie mening. Wij vinden Noa voor een meisje hee ...
Als islamitische meisjes naam vind ik van niet

5 maanden geleden

Ik vind Zain wel een leuke jongensnaam, verder vind ik veel van die namen toch niet zo heel leuk haha. Ik ben zelf half Nederlands, dus een Arabische naam is geen must natuurlijk. Noah vind ik ook leuk, maar dan de Engelse uitspraak variant 🤭 Qua meisjesnamen vind ik Saadia erg mooi, maar heb ook teveel voorkeur voor Engelse namen.. 😂

5 maanden geleden

Reactie op Maiss

Saif is heel leuk! Wij dachten aan Saifedine, dan kan je het alsnog ‘leuk’ ...
Jaa dank je wel. Mijn man kwam mee saif. Vond het gelijk super mooi. Maar klopt wel als we worden opgeroepen voor iets zeggen sommige Aadam. Of ik laat het gaan of ik zeg hij heet "op deze manier uitgesproken Edem" maar gebeurt niet vaak. Ik zelf heb er geen problemen mee. Wat me wel opvalt dat juiste Turken aadam zeggen hahahaha.

5 maanden geleden

Ik vind Hidaya ook een hele mooie naam