54 Reacties
2 maanden geleden
Iedereen op straat is opeens heel aardig en willen graag een praatje met je maken!
2 maanden geleden
Wat ik vooral ga missen is het leven voelen in je buik, de bewegingen en de schopjes (ook al voelen ze soms echt niet fijn) toch weet ik dat ik het ga missen, de benieuwdheid hoe je kindje eruit zal zien, hoe hij/zij zal zijn en zal opgroeien, de nieuwsgierigheid, de gezonde spanning en vlinders in je buik. 🥺❤️
2 maanden geleden
De dutjes in de middag waar je geen verklaring voor moet geven of dat iemand je lui vindt. 🤭
Helaas hier al heel de zwangerschap haaruitval gehad.. wordt zelfs weer meer nu.
Ook al zijn de laatste loodjes zwaar, ik kijk enorm uit naar het verlof.
En de hele feestmaand vrij te zijn en te kunnen kroelen met de baby!
(Ik werk in de verzekeringen) dus november en december zijn normaal een no go voor vrije dagen.
2 maanden geleden
Een voordeel waar ik naar uitkijk is dat ik nog twee dagen moet werken en dan de rest van het jaar (en zelfs langer) ‘vrij’ ben.
Verder vind ik het een super voordeel dat mijn man nu heel veel uit zichzelf uit handen neemt, steeds zegt dat ik moet gaan zitten en hij het wel even opruimt of wegzet. Het voelt erg luxe 🥰
2 maanden geleden
Een voordeel waar ik naar uitkijk is dat ik nog twee dagen moet werken en ...
Zoo zin in verlof! Ik moet nog 4 1/2 dag 😁. Echt aftellen!
2 maanden geleden
Geen ongesteldheid en bijbehorende klachten (ik heb ook nog eens endometriose 😖)
2 maanden geleden
Mensen willen alles voor je tillen, ook de dingen die niet eens zo heel zwaar zijn 😋
2 maanden geleden
Vrienden, familie en collega’s die regelmatig vragen hoe het met je gaat en ook écht willen dat je vertelt en doorvragen. Ook leuk om te merken dat bij elke periode andere vragen horen over de baby (eerst of we al wisten of het een jongen/meisje was, nu of we al een naam hebben en of de babykamer al klaar is) maar vooral altijd ook de vraag hoe het met mij gaat. Zo lief 🥰
2 maanden geleden
Reactie op L0123
Vrienden, familie en collega’s die regelmatig vragen hoe het met je gaat en ...
Dit ja! Ik heb wel fysiek werk, maar iedereen hield zo rekening met mij, dacht om mijn. Hierdoor kon ik het relaxed allemaal zoveel beter volhouden tot verlof. En oprecht geïnteresseerd hoe het gaat, je afremmen als nodig was :)
2 maanden geleden
Dat iedereen zo ontzettend betrokken en lief is. Normaal gesproken ben ik ook niet iemand die de aandacht naar zichzelf toe trekt en ik merk dat ik het best fijn vind om af en toe in het middelpunt van de belangstelling te staan.
En dat inderdaad zelfs vage kennissen/buren een praatje met je maken.
En het 'lui' mogen of zelfs soms moeten zijn (als je voelt dat je toch te veel hebt gedaan) zonder je schuldig te voelen.