80 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb een voorgevoel van een jongetje

7 maanden geleden

Voorgevoel dat het een jongen is en dat lijkt me erg leuk omdat er weinig mannen in mn familie zijn. Heb mezelf altijd voorgesteld als een moeder van een dochter dus ben benieuwd! Nog 10 weken wachten 🙏🏻

7 maanden geleden

Ik heb altijd gedacht alleen maar jongens te krijgen. De eerste heb ik al binnengehaald. Maar ik heb nu toch sterk voorgevoel voor een meisje, heel vreemd is dat. 😅 Absoluut geen voorkeur (de oma's daarintegen.. hahaha)!

7 maanden geleden

Heb geen voorkeur , heb al een dochter en een zoon , vermoeden gaat wel meer uit naar een meisje, omgeving zegt jongen

7 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van de 3de ik heb al 2 meiden heb het gevoel dat het nu een jongen is maar zow me nix verbazen als het tof een meisje is🤣 een jongen zouw leuk zijn maar ben net zo blij met een meisje 🙈

7 maanden geleden

Ik riep altijd toen ik nog niet zwanger was: ik wil echt graag een jongetje. Nu ben ik zwanger en denk ik echt oprecht het geslacht maakt me echt helemaal niks uit.. het cliche is echt waar😂🙈

7 maanden geleden

Ik had vannacht gedroomd dat ik al bevallen was, en het was een meisje. In mijn familie zijn er vooral jongens, dus ik denk soms ook dan zal het wel weer een jongen zijn. Ik heb zelf geen voorkeur, mijn vriend wel voor een jongen. Hij kan zich makkelijker een voorstelling maken van hoe om te gaan met een zoon dan met een dochter denk ik. Hoe dan ook, we zijn superblij wat het ook is!

7 maanden geleden

Wij hebben geen voorkeur. Alhoewel mijn partner een jongen wel leuk zou vinden. Ikzelf denk dat het een meisje wordt (heel veel acné, waar ik normaal nooit last van heb). Ze zeggen weleens; een dochter neemt de schoonheid van haar moeder af ;).

7 maanden geleden

We gaan het in ieder geval “weer” niet weten. Hebben wij bij onze zoon ook gedaan, heeft voor ons geen toegevoegde waarde. Toen ik zwanger was van onze zoon, kon ik me geen voorstelling maken dat het een meisje zou zijn en nu kan ik me er geen voorstelling van maken dat het een jongen is. Heel raar, we zullen het zien in November.

7 maanden geleden

Omdat we al een dochter hebben zou het voor haar natuurlijk leuker zijn om een zusje te hebben. Zeker ook omdat ik enigkind ben en mijn man 3 broers heeft die allemaal nog geen kinderen hebben of gaan krijgen, zodat ze niet alleen het eeuwige meisje is. En gezien de shitload aan kleertjes die er nog zijn zou dat ook goedkoper zijn dan alles te moeten shoppen voor een jongentje, maar toen bedacht ik me dat de eerste van april is en deze in de winter geboren gaat worden dus ik geen klote heb aan al die kleertjes nie 😅 Dus nu zie ik wel wat het wordt...is...gaat zijn 🤣

7 maanden geleden

Reactie op Laian

Wij hebben geen voorkeur. Alhoewel mijn partner een jongen wel leuk zou vin ...
Dat dacht ik inderdaad ook. Bij mijn zoon zat ik vol de bulten en bij mijn dochter zo’n egale huid ongekend haha

7 maanden geleden

Ik heb gister gedroomd dat ik bevallen was van een meisje 🤭 We hebben al een dochter. Twee meisjes lijkt mij super leuk maar ik denk dat m'n man stiekem op een jongen hoopt hahahah.

7 maanden geleden

Wij hebben: j-m-j-m. Dus statistisch gezien acht ik de kans op een jongetje het grootst. Maar we willen het deze keer niet weten, dus moet nog heel lang wachten😁

7 maanden geleden

Geen voorkeur, maar ik zeg steeds ‘zij’ wanneer wij over baby praten en mijn man ‘hij’ 😂 er zijn weinig meisjes in de familie dus dat zou top zijn maar een jongetje zou ook zo leuk zijn! 🤗 kan niet wachten om het zeker te weten, maar baby is hoe dan ook nu al zo geliefd.

7 maanden geleden

Beide vinden wij leuk! (Ons eerste zwangerschap) Wel hebben we beide sterk voorgevoel dat het een meisje wordt! Wij willen het wel weten met de echo 🤗

7 maanden geleden

Geen voorgevoel wel een voorkeur. Maar mijn gevoel is altijd fout dus daar vertrouw ik sowieso niet meer op.

7 maanden geleden

Altijd gezegd ik wil graag een jongen. Maar gezondheid staat op 1. Mocht het een dametje zijn ben ik benieuwd hoe ze als persoon zal worden hahah

7 maanden geleden

Ik ben 100% zeker dat dit weer een meisje is, al ben ik nog maar 5 weken en is het natuurlijk gebaseerd op niets 🤣 puur mijn gevoel haha

7 maanden geleden

Ik ben nu 8+5 ergens heb ik het idee dat dit een jongetje is.... bij mijn dochter had ik heel sterk het gevoel een meisje. Ben erg benieuwd! ❤️💙

7 maanden geleden

Ik heb vanaf het begin het gevoel dat het een meisje is, maar onze voorkeur is een jongen. Al is natuurlijk het enige belangrijke dat het een gezond en blij kind is.🥰