80 Reacties
7 maanden geleden
Wij hebben al een meisje. Ik had toen ik zwanger was van haar het gevoel dat het een meisje was en had daar ook de voorkeur voor 🙈
Ik heb nu het gevoel dat het een jongen is. En stiekem lijkt dat me ook heel erg leuk.
7 maanden geleden
Ik vermoed dat ik een tweeling draag, met 5 weken was het al zichtbaar en nu met bijna 7 weken heb ik al een flinke buik en ziet iedereen het ook al aan me. Het valt niet verborgen te houden😂, ik kwam er al vroeg achter met 3 weken en een lichte streep van ochtend urine. De volgende dag een dikke streep met middagurine.. en ik vertoonde al vroeg symtomen en het wordt alleen maar erger.. om 19:00 de echo 🍀 ik hoop op jongens💙 maar ben al blij als alles goed zit!
7 maanden geleden
Reactie op @1991
Ben benieuwd of je gelijk hebt. Kom je straks even vertellen hoe het zit?
Ik laat het weten! 2lingen zitten zowel bij mijn moeder als vaderskant in de familie. Mijn oma was een 2ling en en mijn neven en nichten wel geteld 6x een 2ling aan vaderskant.. ik bereid me alvast voor🤓
7 maanden geleden
Ik denk vaak een meisje. Maar het maakt me oprecht niks uit. Klinkt misschien super cliché, maar als hij/zij maar gezond is.
7 maanden geleden
Nog geen voorgevoel hier! Bij mijn vorige zwangerschap duurde dit ook even en toen ineens kreeg ik het. Had ook een droom gehad en ik wist gewoon dat ik een jongen zou krijgen. Dat was ook zo!
Nu gaat het nog beide kanten op. Zou beide heel leuk vinden dus het maakt me verder echt niks uit, maar wel super benieuwd! 😁
7 maanden geleden
Ik heb altijd gedacht dat, als ik ooit moeder word, ik een moeder van alleen maar jongetjes word.
Maar sinds ik zwanger ben droom ik regelmatig over een klein meisje dus ik heb nu toch een voorgevoel dat ik een dochter krijg 😊
7 maanden geleden
Bij mijn eerste riep ik van in het begin dat het een jongen zou worden. Tot ik een droom had die zo realistisch was dat mijn gevoel helemaal omsloeg. Ik was hoogzwanger van een 2de en zat met mijn zus naar foto's te kijken van mijn eerste die er op dat moment ongeveer 2 uitzag. Het was een meisje met blonde krulletjes.
Mijn eerste, een meisje, is intussen 1jaar+1maand en haar haartjes beginnen nu pas echt wat te groeien. Ze heeft blonde haren en op haar achterhoofd gaan ze al wat alle kanten uit, dat worden krulletjes. 🙈 En ik ben dus nu onverwachts zwanger van mijn 2de, dus uitgerekend wanneer mijn dochter 1jaar+9maand zal zijn.
Nu onlangs een jongetje gezien in mijn droom. Ik vraag me af of het zou ... Een meisje zou ook fijn zijn uiteraard, ik heb zelf een zus met 2 jaar verschil wat altijd leuk geweest is, maar 1 van elk zou ik ook wel leuk vinden. Allebei zoooo welkom. 🥰❤
7 maanden geleden
Ik heb een voorgevoel van een jongetje, wij hebben al dochter van 2.
7 maanden geleden
Reactie op Lindebloesem
Bij mijn eerste riep ik van in het begin dat het een jongen zou worden. Tot ...
Zoo.. dit is heel bijzonder 😍 wauw!!ik kreeg helemaal kippenvel van je verhaal.
Ik droom steeds over dat we een meisje verwachten… de wens voor een meisje is groot omdat mijn man alleen maar broers en neefjes heeft.
Maar een jongetje natuurlijk even welkom en (hoe cliché ook) als het maar gezond is ❤️
7 maanden geleden
Wij hebben al een meisje. Ik had toen ik zwanger was van haar het gevoel da ...
Haha ik heb precies hetzelfde ☺️