80 Reacties

7 maanden geleden

Bij mijn zoontje had ik al snel het gevoel dat het een jongentje was. Maar dat was misschien ook gewoon het idee omdat we aan alle kanten alleen maar nichtjes hebben, dus we dachten dat er toch ergens een keer een jongen zal moeten komen😂 Nu heb ik het idee omdat we al een jongentje hebben, dat ik echt een jongensmoeder ben/word en de tweede dus ook een jongen word😂 Nog +/10 weken en dan zien we het wel haha!

7 maanden geleden

We zijn al gezegend met een jongen en daarna een meisje. Qua zwangerschappen echt totaal verschillend. Dit lijkt precies op de zwangerschap van mijn dochter hoe ik mij nu voel en voel zelf ook al sterk vanaf het begin dat dit een meisje is. Mijn zoontje zei eergisteren; 'mama meisje in jouw buik, een zusje' 🥹 hebben de kinderen niets verteld nog uiteraard dus vond dit een heel bijzonder moment. Hij heeft tot nu toe telkens gelijk bij familie en vrienden dus ben erg benieuwd. 💗💙

7 maanden geleden

De vorige keer had ik een enorm sterk gevoel dat het een meisje zou zijn. Had ook echt altijd al gedacht dat mijn 1e kind een meisje zou worden. Bijna alle bakerpraatjes (chinese kalender en weet ik het wat) wezen ook op een meisje. Zat er toch mooi naast, want het was een jongen 😄 Sindsdien vertrouw ik dus niet meer zo op mijn gevoel haha en wil ik nu ook niet echt een gevoel creëren. Wel voelt deze zwangerschap nu al anders, heb ik andere kwaaltjes en voel ik me slechter.. Laatst ook een droom gehad dat het een meisje was. Dus krijg toch wel een klein beetje dat voorgevoel. Mijn man denkt ook een meisje en die had het vorige keer wel goed. Heel eerlijk zou ik een meisje fantastisch vinden omdat het me gewoon heel leuk lijkt om beide geslachten mee te mogen maken. Maar sinds ik al moeder ben weet ik nu ook dat het niks uitmaakt, het is je kind dus dat is hoe dan ook bijzonder en sowieso onvoorwaardelijke liefde 🤍 Het idee van 2 broertjes straks vind ik dus ook geweldig. We gaan het zien 🥰

7 maanden geleden

Na 2 jongens, snappen jullie mijn voorkeur wel denk ik. Maar als het een 3e jongen word, is het absoluut welkom. Het is niet dat je er iets aan kan veranderen. (Nouja tegenwoordig kan alles). Ik krijg wel een probleem als het een jongen is want de twee mooiste namen voor jongens, heb ik al weggegeven. Voor meisjes heb ik genoeg inspiratie! 🤍

7 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Na 2 jongens, snappen jullie mijn voorkeur wel denk ik. Maar als het een 3e ...
Dat heb ik ook, voor meisjes genoeg kanshebbers maar voor een jongen zou ik gewoon écht geen naam meer weten. De allerleukste jongensnaam is inderdaad al vergeven 😅

7 maanden geleden

Ik heb nu 2 keer gedroomd over een dochtertje dus ben benieuwd!

7 maanden geleden

Droomde een paar dagen geleden dat iemand me vroeg of mijn zoon zo heette of het jongetje in mijn buik zo zou gaan heten. Heel levendig. Ik werd er wakker van. Bizar. Dus nu denk ik een jongen. Moet zeggen dat deze zwangerschap ook meer overeenkomt qua klachten zoals bij mijn zoon dan als bij mijn dochter. Hele grote voorkeur heb ik niet.

7 maanden geleden

Reactie op Zonnebloem2020

Droomde een paar dagen geleden dat iemand me vroeg of mijn zoon zo heette ...
Bijzonder zeg, zo’n droom! 🙏🏻 ben benieuwd of het dan ook echt een jongetje word! 🍀❤️

7 maanden geleden

Voor gevoel meisje mijn vriend heeft al een zoontje van 12 allebei zou leuk zijn maar een meisje is wel een beetje onze voorkeur maar met allebei even blij ❤️

7 maanden geleden

Voorgevoel jongen en voorkeur voor een meisje🥰

7 maanden geleden

Reactie op Anne 9 weken

Voorgevoel jongen en voorkeur voor een meisje🥰
Ha, ik ook!

7 maanden geleden

Voorgevoel: meisje. Zoete cravings en veel acne. Geen idee of dat goede redenen zijn. We hebben geen voorkeur.

7 maanden geleden

Iedereen roept al jaren dat ik een meisje ga krijgen. Dat beeld klopt blijkbaar erg bij mij. Maar ik heb echt geen idee. Qua bakerpraatjes is het 50/50. Mijn vriend hoopt heel erg op een meisje, dus ik houd mijn wensen open. Ik zou met beiden dolgelukkig zijn 🥰

7 maanden geleden

Ik vermoed een meisje, maar opzich maakt het me niet echt uit. Beide zijn welkom 😁

7 maanden geleden

Ik heb al een dochtertje van 1 en het lijkt me leuk een zusje voor haar, mijn gevoel zegt een jongen maar alles is uiteraard welkom ❤️

7 maanden geleden

Mijn gevoel zegt dat het een jongen is maar het maakt me helemaal niks uit

7 maanden geleden

Iedereen in mijn omgeving, inclusief ikzelf, denken een meisje! Zelfs mijn neefje van 3,5 is daar van overtuigd. Maar een voorkeur hebben mijn vriend en ik niet. We komen dan ook pas bij de geboorte erachter welk geslacht ons kindje heeft 😌

7 maanden geleden

Wij hebben toch stiekem wel een voorkeur voor een meisje 🩷 gezien de symptomen: misselijk, pukkels & zoete cravings, hopen we daar toch wel een beetje op. Maar uiteraard een gezond kindje is prio nr 1🙏🏼

7 maanden geleden

Voorgevoel is een meisje. Stiekem hoop ik zo op een jongen. We hebben 2 jongens en een dochter maar hoop echt op nog een jongetje zodat m’n dochter m’n kleine meisje blijft 🤣🤣

6 maanden geleden

Ik ben nu zwanger van de 6e en heb helemaal geen voorgevoel denk dat het komt omdat mijn vorige zwangerschap eindigde in een miskraam met 16 weken , ik heb 3 jongens en 1 meisje en mijn sterretje was een meisje.. daardoor heb ik een voorkeur voor een meisje omdat ze zo plots is afgenomen van ons maar voel me afschuwelijk zo te denken want ik heb 100% liever dat mijn kindje nu wel gezond is. Daarom heb ik er totaal geen gevoel bij en heb ik ook helemaal geen symptomen deze zwangerschap ik denk dat ik het voorzichtig bekijk en wacht tot ik goed nieuws hoor eer ik blij kan zijn 🍀