20 Reacties
6 maanden geleden
Nee, had ik wel, een tweede meisje leek me heel leuk. Maar nu ik denk dat het een jongen is kan ik het me niet meer anders indenken. Ben dus heel benieuwd :-) en evengoed alles welkom. Bij de eerste had ik wel een sterke voorkeur maar die verwaterde heel snel toen ik dacht dat het een meisje werd en dat ook zo was.
6 maanden geleden
Deze keer niet, ik wilde heel graag een meisje (ik heb drie broertjes en dat was soms best heftig 😂😅). Mijn eerste is dus een dochter, zou het nu allebei leuk vinden 😊 merk wel dat ik meer over jongensnamen nadenk dan meisjesnamen
6 maanden geleden
In de familie van mijn man zijn tot nu toe alleen maar meisjes geboren dus we hopen stiekem wel een beetje op een jongetje. Al zou ik het ook ontzettend leuk vinden om een meisje te krijgen, heb altijd al een dochter willen hebben. Het is onze eerste dus beide zou natuurlijk fantastisch zijn 🩵🩷
6 maanden geleden
Niet per se een voorkeur, maar gewoon een sterk vermoeden dat het een meisje zal worden en tot de geslachtsecho anders zegt zit het nu gewoon zo in mijn hoofd 😂 maar een jongen is ook welkom, dus als het anders blijkt te zijn zou ik dat ook helemaal niet erg vinden.
6 maanden geleden
Ik heb al 2 jongens…
51% hoopt op een meisje, 49% vind het ook oke als het weer een jongetje is 🤎
6 maanden geleden
Reactie op kaytea
In de familie van mijn man zijn tot nu toe alleen maar meisjes geboren dus ...
Wij hebben dit hetzelfde, maar dan beide families veel meisjes. Dus lichte voorkeur naar jongetje, wat weer zo gek voelt omdat een meisje ons ook zo leuk lijkt haha
6 maanden geleden
Ik heb een jongen.
Meisje erbij lijkt me leuk, al die leuke kleertjes en dingetjes.
Maar een jongen lijkt me leuk voor m’n zoon
Dus eigenlijk geen voorkeur
6 maanden geleden
Ik heb me er eigenlijk al bij neergelegd dat het weer een jongetje gaat worden. Ik hoop nog steeds mega erg op een meisje. Niet dat een jongetje niet leuk is, want dan krijgt onze oudste zoon een broertje en dat lijkt me ook top. Maar ik zou zo zo zo graag een dochter willen. Maar zoals hier eerder al gezegd, ik kan beide voor me zien en beide is leuk. Dus voorkeur ja, maar maakt het me uiteindelijk uit, nee. Met beide dolgelukkig!
6 maanden geleden
Ik wilde bij mijn eerste heeel graag een jongetje, ik had toen ook hele heftige dromen over een teleurstelling bij de geslachtsecho 🫢 en dat bleek ook een jongetje te zijn! Gelukkig!!
Nu hoop ik heel erg op een meisje. Niet omdat nog een jongetje me niet leuk lijkt, maar omdat mijn man en ik blijkbaar autisme doorgeven en de kenmerken hiervan bij een meisje vaak minder heftig zijn. Ik zou me bij een jongetje de rest van de zwangerschap meer zorgen maken over zijn ontwikkeling en de gevolgen voor ons gezin. Als dat niet mee zou spelen, zou het me helemaal niet uitmaken!!
Ik heb nu wel heel sterk het gevoel dat het een meisje is, dus ik hoop dat mijn gevoel goed zit. Ik gun mezelf die mentale rust wel.
Dinsdag 28 de 13 weken en geslachtsecho!
6 maanden geleden
Ik hoop een jongentje maar aan de andere kant is nog een meisje wel leuker voor ons dochtertje
6 maanden geleden
Ik heb 2 jongens en 1 meisje nu zwanger van nr 4. Het zou leuk zijn 2 om 2 en de kinderen zouden ook graag een zusje erbij willen.... maar goed, het is zoals het is???? . Met me dochter had ik wel een enorme voorkeur om een meisje te mogen krijgen.... meer omdat ik mijn overleden oma haar naam wilde door geven . Niet dat ik ongelukkig zou zijn als me dochter een jongen was geweest hoor dan had ik er de mannelijke variant van gemaakt.