17 Reacties

één maand geleden

Mij is gezegd de VK te bellen wanneer de weeen een uur lang tussen de 3-4 minuten komen en 1 minuut aanhouden. Ben nu 34.4 en van de week last van voorweeen 2 dagen lang. Nu alweer een dag rustig! Mocht je twijfelen zou ik morgen onder kantoortijd ff bellen.

één maand geleden

Aanvulling: voorweeen in die zin omdat ik wel krampen had, maar het kwam en ging gedurende de dag. Zat geen regelmaat in :)

één maand geleden

Ik ben vandaag 38 week, heb sinds gister middag voorweeën ik heb dan ongeveer 1 uur lang rugwee. Neem dan een paracetamol in en ga lekker op bed liggen wachten tot de pijn weg trekt. De rest van de dag verder nog geen last. Wordt aanstaande woensdag om geleid

één maand geleden

Reactie op CVDBW92

Ik ben vandaag 38 week, heb sinds gister middag voorweeën ik heb dan ongev ...
Om is in

één maand geleden

Reactie op CVDBW92

Succes alvast voor woensdag! 😁

één maand geleden

Ik ben 37+3 en heb ook regelmatig die krampen. Is een beetje menstruatie level, dus ik kan het ook nog wel volhouden, maar echt fijn is het niet 🥲 Zou morgenochtend/middag even de vk bellen als je het niet vertrouwt.

één maand geleden

Reactie op mermaidmommy

Succes alvast voor woensdag! 😁
Dankje wel 😁

één maand geleden

Reactie op CVDBW92

Heel veel succes woensdag!!

één maand geleden

Jep, hier al 3 weken last van voorweeën. Vorige zwangerschap ook zo'n 4 weken lang gehad voordat ik uiteindelijk bevallen ben. Je gaat het verschil met echte weeën écht voelen 😊

één maand geleden

Het zijn echt voortekenen dat je gaat bevallen binnenkort. Ik heb 1 week met voorweeen rondgelopen voordat mijn water brak. Eergisteren nacht bevallen van mijn zoontje 💙

één maand geleden

Als je over de 37 weken bent pas bellen als je echte weeën hebt zoals het belvoorschrift van je verloskundige. Voorweeen kunnen nog weeeeken aanhouden helaas, al duim ik voor jou dat dat niet hoeft. ♡ Lekker je rust pakken waar het kan zodat als het wel doorzet je energie over hebt. Échte weeën zijn (meestal) intens als in dat je echt de focus op jezelf moet leggen en even niet deelneemt aan het gesprek.

één maand geleden

Een vraagje aan jullie; is dit ook in combinatie met harde buiken (bij jullie)?

één maand geleden

Een vraagje aan jullie; is dit ook in combinatie met harde buiken (bij jull ...
Ja bij mij wel, en mn buik wordt dan een beetje vierkant.

één maand geleden

Reactie op Mennos9

Ja bij mij wel, en mn buik wordt dan een beetje vierkant.
Oké.. 🤍

één maand geleden

Is een menstruatie kramp een voorwee? Ik heb geen idee. Heb sinds vorige nacht af en toe menstruatie krampen, die duren 1 of 2sec.

één maand geleden

Reactie op Babytjenovember

Is een menstruatie kramp een voorwee? Ik heb geen idee. Heb sinds vorige na ...
Dat kunnen ook krampen vanuit indalen van de kleine zijn. Ik heb ze ook geregeld en soms duren ze ook echt wel een minuut, maar nooit iets met regelmaat of wat dan ook. Vandaag bij de controle gaf de verloskundige aan dat de kleine goed mijn bekken in gegaan is afgelopen week, dus dat de krampen hoogstwaarschijnlijk indalingsweeen waren (ze zijn nu weer minder).

één maand geleden

Reactie op Jet/

Dat kunnen ook krampen vanuit indalen van de kleine zijn. Ik heb ze ook ger ...
Ah bedankt voor je reactie!