45 Reacties

5 maanden geleden

Peuter jongetje op tv wilde graag met mama trouwen. Dus het gezin speelde ook echt een bruiloft na zodat hij met mama kon trouwen. Dat vond ik zoooo lief dat ik even moest huilen. Verwacht zelf ook een jongetje en hoop dat hij later met mama wil trouwen 😋🩵

5 maanden geleden

Ik moest net huilen want was boos op man (die ging werken en ik zit met migraine/hoofdpijnaanvallen dus zorgen voor zoontje erg zwaar). Zoontje van net 2 had het door dat er wat was, rent naar mij toe en geeft een dikke kus 'mama niet verdrietig. Ik beter maak' En toen moest ik nog harder huilen. Normaal lacht ie namelijk mama uit als ze huilt😂❤️

5 maanden geleden

Om de kat, zo zielig hoe ze miauwde toen ze naar de dierenarts moest. Overigens niks aan de hand hoor.

5 maanden geleden

Reactie op Annesoof83

Palestina 😭
Dit ♥️

5 maanden geleden

Zag laatst een oude Disney reclame. Met dat eendje en Donald Duck. Schoot gewoon vol.

5 maanden geleden

Op mijn werk in het verpleeghuis treden regelmatig van die koortjes op met oude mannen en vrouwen die denken dat ze kunnen zingen. Maar gisterochtend kwam er een groep van een dagbesteding van verstandelijk gehandicapten zingen. Als laatste zongen ze een zelfgeschreven nummer op een de melodie van Make you feel my love. De tekst was in de trant van 'geef me tijd om aan je te wennen', dat soort regels. Ik ben maar snel naar m'n kantoor gelopen voordat ik naast een random collega stond te sniffen haha

5 maanden geleden

Dat ik nog geen taart had gehaald voor mijn verjaardag, tranen met tuiten

5 maanden geleden

Ik heb de afgelopen dagen Emily in Paris gebinged op Netflix en toen de aflevering was afgelopen kwam ik erachter dat het de laatste van het 3de seizoen was en ik dus niet door kon kijken (want seizoen 4 is er nog niet). Ik was super gefrustreerd en moest ineens heel hard huilen 😂😂😂 Super random. Heb ik normaal nooit bij dit soort dingen.

5 maanden geleden

Wij hadden een nieuwe stofzuiger gekocht en toen mijn man die ging uitproberen konden we gewoon op normaal volume met elkaar praten. Echt een goede reden om te huilen xD.

5 maanden geleden

Ik kwam erachter dat ik zwanger was doordat ik in huilen uitbarsten nadat mijn toen 12 maanden oude zoontje mijn toren omgooien voordat ik klaar was met bouwen😅

5 maanden geleden

Mijn zusje belde dat ze wist dat ze een jongetje kreeg. Ben nog steeds niet heel emotioneel maar moest wel even met haar meehuilen

5 maanden geleden

Geen slagroom op mijn kokos milkshake 🤣🤣🤣

5 maanden geleden

Ik moest op vakantie huilen omdat ik een boottochtje niet zo leuk vond. Ik zat ook niet echt comfortabel en daardoor deed mijn baarmoeder een beetje pijn, ergens wel terecht dus. Alleen ehhh normaal gaat het niet zo makkelijk om zo hard te huilen over zoiets 😂😂 Daarna heb ik nog een film gekeken met een hond en ik dacht eventjes dat hij zou doodgaan en toen werd ik al helemaal emotioneel terwijl ie achteraf niet dood ging gelukkig 😅

5 maanden geleden

Om een nieuwe huurwoning die wij aangeboden gekregen hebben. Alleen we hebben hem bezocht en de status van het huis (huidige huurder zit er nog in) is echt vreselijk. Net een bouwval. Gaten in de buitenmuur, voegen die ontbreken, geen afzuigsysteem in de keuken, nergens plinten in de woning, een gekantelde radiator (gewoon zo’n ouderwetse, die hebben ze een kwartslag gedraaid), geen deurklinken en gaten in de deuren. Ik kan nog wel even door gaan. Heb zo hard zitten janken vanavond. Want de woning is heel groot en ruim, en we zitten nu op een klein rot appartementje, maar in deze staat kan ik het niet accepteren.

5 maanden geleden

Om een nieuwe huurwoning die wij aangeboden gekregen hebben. Alleen we hebb ...
Is het ook niet dat een huurwoning netjes opgeleverd moet worden? Dus de grootste gebreken die jij benoemd opgelost moeten zijn (de gaten en klinken) en hoort een afzuigsysteem niet verplicht in een keuken? Huur je het via een organisatie of van een particulier iemand?

5 maanden geleden

Mn vriend die me laatst kietelde en hij stopte niet dus moest enorm huilen, hij trok een andere keer een gekke bek moest ook direct huilen. Op vakantie live muziek en een oud echtpaar ging dansen, ik janken. Dat soort dingen😅

5 maanden geleden

Om zulke random dingen: om family guy, om mn enthousiaste moeder tijdens de halve finale van het songfestival, zondagmiddag toen mn man en ik een spelletje zaten te spelen, ga zo nog maar ff door 😅

5 maanden geleden

Reactie op Nurse541

Is het ook niet dat een huurwoning netjes opgeleverd moet worden? Dus de gr ...
Een organisatie! Mijn vriend en ik hebben alles waar we tegen aan liepen genoteerd en terug gekoppeld aan ze. En ze zijn heel erg geschrokken van de staat van de woning en willen, zoals het er nu naar uit ziet, alles opknappen zodat het tenminste weer verhuurbaar is voor ons.

5 maanden geleden

Een organisatie! Mijn vriend en ik hebben alles waar we tegen aan liepen ge ...
Oh dat is wel goed nieuws, toch?! Maar jeetje wat een situatie.. ook dat die vorige mensen zo konden leven..

5 maanden geleden

Een organisatie! Mijn vriend en ik hebben alles waar we tegen aan liepen ge ...
En terecht! Je betaald waarschijnlijk nog genoeg voor de huur ook.. Je staat ook gewoon in je recht dat het leefbaar/netjes word opgeleverd. Dingen zoals de plinten zul je wel zelf moeten doen maar dat is ook niet het grootste werk :)