69 Reacties

3 maanden geleden

Wij gaan nu langzaam aan beginnen met 17 weken.

3 maanden geleden

Wij gaan dit weekend al vast wat voor werk doen in de baby kamer ben nu 15 weken

3 maanden geleden

Wij hebben de babykamer al een kleurtje gegeven en mooie witte hoge plinten! De kleur is basic beige van perfection. Wij weten het geslacht nog niet maar ik wist wel dat ik het voor beide een beige kleur zou willen omdat we sws en neutraal kamertje willen. Zodra we het geslacht weten kan je het altijd gender gerelateerde accessoires enzo geven. Ben nu 13.2! Is ons eerste kindje dus kon gwn niet wachten 😊

3 maanden geleden

Wij wachten tot ze bij ons een nokverhoging komen plaatsen, ben bang 1e maanden geen babykamer😂 Denk dat onze dochter haar kamer overdag in het begin veel gebruikt gaat worden, snachts slaapt de baby toch bij ons op de kamer.

3 maanden geleden

Ik heb de kamer al geverfd

3 maanden geleden

Onze inspiratie. We horen donderdag het geslacht. Mijn dochter haar kamer is roze en blauw met lambrisering. Deze kamer is wat kleiner dus ik neig naar een accent muurtje met behang en wat kleur op de muur er tegenover. De rest van de muren zijn oatmeal kleur (Dimity van Farrow & Ball).

3 maanden geleden

Dit is onze inspiratie. Wij willen het geslacht vooralsnog noet weten. Na 1 juli gaan we starten met de kamertjes. We hebben al 2 dochters en die gaan een kamer delen (dus die moet ook een upgrade krijgen). Die kamer doen we eerst, daarna de babykamer😊.

3 maanden geleden

Krijg een meisje, maar de kinderkamer had al schattig vogeltjes behang toen we introkken, dus we hebben dat zo gelaten op 1 muur en de rest wit geverfd. Heb stickers gehaald voor die grote lege witte muur en dit weekend ga ik een ledikant en commode aanschaffen. Beetje vroeg, maar ga alles pas later echt in elkaar zetten enzo 😂

3 maanden geleden

Ik zit al wat inspiratie op te doen, het geslacht wordt een verassing maar heb al ideen over de kamer in bruin en naturel tinten te doen. Wij moeten nog verhuizen, we zitten te kijken of een koophuis nog gaat lukken en anders moeten we iets anders verzinnen... Ik wil ook graag thuis bevallen dus heel spannend allemaal.

3 maanden geleden

Wij gaan in eerste instantie geen babykamer maken. Ik wil zeker het eerste half jaar graag de kleine dicht bij me hebben. Onze kamer is heel erg groot dus ik heb dit weekend een malm kast (6lades) in elkaar gezet en in onze kamer geplaatst die ik als commode/kast ga gebruiken. Ik ben nu 16+6 en krijg een jongetje💙

3 maanden geleden

Wij krijgen een jongetje 💙. De kamer is zo goed als af op paar decoraties na.. We hebben de kamer al klaar omdat we heel veel hebben kunnen overnemen, likje verf en andere knopjes erop om het ons eigen te maken.

3 maanden geleden

Reactie op Lis.anne

Wij krijgen een jongetje 💙. De kamer is zo goed als af op paar decoraties ...
De kale muur ook een beetje aangekleed

3 maanden geleden

Reactie op Lis.anne

De kale muur ook een beetje aangekleed
Wat leuk! Waar is dit behang van?

3 maanden geleden

Reactie op nassie1995

Wat leuk! Waar is dit behang van?
Is geen behang maar muurstickers van temu!

3 maanden geleden

Bij ons is het kamertje al deels af. De kast hadden we al, ledikantje overgenomen van mijn broer en een hemnes commode van de Ikea. Het is amper 2 jaar geleden groen geverfd, net zoals in onze slaapkamer en we weten nog geen geslacht maar we vinden het wel best zo. We wachten nog op de gordijnen en verder nog decoreren en aankleden. Vind het heerlijk zo. Ben 16+1

3 maanden geleden

Kamer is al grotendeels af. Alle muren bekleed en de meubels en bad etc staan er al in. Nu alleen nog de aankleding en al het kleine spul nog. We hebben alles met bruintinten en verwachten een jongen.

3 maanden geleden

Wij gaan verhuizen in begin 25, dus er komt in dit huis niet echt een babykamer. We hebben wel een kamer deels vrij voor een wiegje en commode maar ik ga niks aan decoratie en zo doen.. ergens wel jammer..

3 maanden geleden

Ik ben met 17 weken al klaar. Maar voor ons heeft dit een reden. Ik kon eigenlijk niet zwanger raken. Een lange tijd met ex geprobeerd en niks gebeurt voor zon 3 jaar. Uit elkaar gegaan en met huidige partner binnen 4 maanden onverwachts zwanger geraakt. Mijn spaargeld zat in de breuk met mijn ex en nieuwe woning. Wij waren totaal niet voorbereid dus kreeg ik de tik dat het zo snel mogelijk af moest zodat ik daarna kon gaan sparen voor de kleine. 16 weken was alles klaar, nu kan ik mooi geld apart gaan zetten voor mijn kleine man zodat hij nergens last van hoeft te hebben dat wij niet voorbereid waren en hij niks tekort zal komen💙

3 maanden geleden

Onze babykamer is al 4 jaar klaar. Onze oudste heeft er geslapen, de jongste nu en we gaan alleen maar kamers en kinderen verhuizen zodat de baby straks weer op de babykamer kan. We weten het geslacht voor de 3e keer niet, dus de kamer is unisex.

3 maanden geleden

Zijn al deels begonnen, zitten in een verhuis, schoonvader is schilder en is nu de babykamer aan het verven als we er over 1,5 week echt wonen dan samen met mijn mama de babymeubels schuren en lakken en dan is het af kan niet wachten🥰 babykamer wordt neutraal weten nog niet wat het wordt💙🩷