69 Reacties

3 maanden geleden

Nou, bij ons moeten eerst nieuwe dakkapellen geplaatst worden. Ben dus heel bang dat er voorlopig nog geen babykamer is 😭 heb al wel het behang uitgekozen, dat jungle behang van de Action. Wij krijgen een jongetje 💙💙

3 maanden geleden

Meisje 😅. Natuurlijk wel met babybedje haha. Ga voor een wit bedje.

3 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Meisje 😅. Natuurlijk wel met babybedje haha. Ga voor een wit bedje.
Kamer is al leeg maar voor de rest nog niks gedaan. Gaan we deze zomer doen. Dan rond de 24 weken.

3 maanden geleden

Ik ben momenteel 16 weken en wij krijgen een meisje! Over 2 weken gaan we het kamertje halen, volgende week krijgen we nieuwe kozijnen dus we wilde daarop wachten. We hebben het kamertje wel al uitgezocht 🥰

3 maanden geleden

In onze huidige woning hebben wij helaas geen ruimte voor een babykamer 😢 Maar we zijn druk bezig met een nieuwe huurwoning en als dat allemaal goed gaat krijgt de baby wel een eigen kamer! Maar kan voorlopig dus niks doen. Ben nu 18 weken.

3 maanden geleden

Ik begin er pas aan in oktober. We verhuizen nog midden september dus ik moet nog even geduldig wachten. 😬 Kijk er wel heeeel erg naar uit.

3 maanden geleden

Even een dikke tip van flip. Dit witte ledikant van de IKEA. Kan namelijk hoog laag en zoals op de foto! Nu ook nog met korting deze maand! Hij staat nu bij ons al in de baby kamer en ben er heel blij mee

3 maanden geleden

Dit is hoe die nu bij ons staat. Op het witte komt nog behang dit weekend. Verder nog aankleden

3 maanden geleden

Maar het bedje kan dus mega lang mee, en is spot goedkoop deze maand. Raad hem iedereen aan 😂

3 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Meisje 😅. Natuurlijk wel met babybedje haha. Ga voor een wit bedje.
Cute!! dit hebben wij ongeveer voor onze dochter (2j)

3 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Dit is hoe die nu bij ons staat. Op het witte komt nog behang dit weekend. ...
Love deze paars! Wat Voor behang komt er boven? Twijfel of we ook zoiets doen maar we hebben maar 1 gladde muur; de rest is spachtelputz

3 maanden geleden

Wij krijgen een jongetje.. beginnen na onze vakantie in juli aan de kamer. Kleuren inspiratie is dit.. twijfelen over mosgroen of terracotta.. al nijgen we meer naar het groen.. we hebben gele gordijnen en brede witte plinten en een houten eiken vloer . ☺️

3 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Maar het bedje kan dus mega lang mee, en is spot goedkoop deze maand. Raad ...
Volgens mij heb ik deze ook besteld, heb iig een setje bij de ikea gehaald en al die ledikantjes van de ikea lijken wel op elkaar 😂 vond het zelf ook handig vanwege die twee standen. Gaat het iig lekker lang mee!

3 maanden geleden

Reactie op rileyK

Love deze paars! Wat Voor behang komt er boven? Twijfel of we ook zoiets do ...
Uhh, dit behang komt er boven. En heb het paars uit de bloemen op kleur laten mengen zodat het exact dezelfde kleur is!

3 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Volgens mij heb ik deze ook besteld, heb iig een setje bij de ikea gehaald ...
Hahah ze zijn top! Mijn zoon heeft er helaas eentje die maar op twee standen kan. Maar vind dat ie open kan echt zo’n fijne toevoeging!

3 maanden geleden

Wij gaan geen babykamer maken. Fijne verschoonplek/ladekast en cosleeper op onze kamer erbij. Als deze baby op de grote zus lijkt, duurt het toch nog minimaal een jaar voordat hij/zij op een andere kamer slaapt 😅 En we zijn bij mijn dochter toen ook gelijk overgegaan op een (tweepersoons) vloerbed, dus grote kans dat er ook nooit een ledikantje komt.

3 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Even een dikke tip van flip. Dit witte ledikant van de IKEA. Kan namelijk h ...
Hoe heet deze? Sundvik of?
Denk in september Nu 17 weken. We weten het geslacht nog niet, wachten de 20 weken echo af.

3 maanden geleden

Gulliver! Sundvik is aan de voor en achterkant dik. Is een stuk duurder. Deze was nu met korting 81.-

3 maanden geleden

Welke winkels of websites shoppen jullie allemaal? Ik wil vooral even inspiratie opdoen! 😃🤩