9 Reacties

7 maanden geleden

Ze zeggen dat het rond de 12 weken minder gaat worden, maar ieder vrouwen lichaam is anders. Je kan de pech hebben dat het langer gaat duren. Ik ben nu 16 weken en bij begint het nu langszaam minder te worden tot bijna weg. Nog even volhouden 😊

7 maanden geleden

De vorige keer rond 16 weken. Nu viel het me iets mee, vanaf week 10 beter maar zojuist weer boven de pot uit het niets. Ik ga maar weer uit van week 16 haha

7 maanden geleden

Reactie op desmaxpom

De vorige keer rond 16 weken. Nu viel het me iets mee, vanaf week 10 beter ...
Echt he! Hopelijk wordt het voor jou ook snel beter.

7 maanden geleden

Ik ben echt bijna een maand alleen erg misselijk geweest tot ik moest overgeven. Ben nu 11 weken en het gaat de afgelopen dagen beter, maar zou nog niet met zekerheid kunnen zeggen dat het klaar is 😅

7 maanden geleden

Ik ben vandaag 12 weken,, zo vreselijk misselijk de hele dag! Niet normaal dit..... ik heb nu reis pilletjes gehaald bij de drogist. Een stuk minder misselijk, wel nog steeds aanwezig. Maar durf nu weer te bewegen tenminste 😅 Hopen dat het binnenkort afneemt! 🍀 Sterkte nog even meiden!

7 maanden geleden

5 zwangerschappen extreem misselijk geweest de 1e het langst met 39 weken, alle erna tot 16-18 weken en nu voor het eerst nooit misselijk geweest het is mijn 6e kindje.

6 maanden geleden

Ik ben nu 10 weken en eindelijk sinds een kleine week voel ik me weer wat mens. Pff tot 9 weken super misselijk geweest

6 maanden geleden

Ik ben tot 9 weken misselijk geweest, nu 11 weken en word alleen nog misselijk van bepaalde geuren of bepaald eten.

6 maanden geleden

De piek was bij mij met week 7/ 8 / en 10. Hierna is het compleet afgenomen ik was met de vorige 2 de gehele zwangerschap misselijk nu is dit gelukkig een keer anders! Voel me hierdoor echt zo goed! Ik ben alleen wel nog mega moe! Hoop dat de mama's die nu.super misselijk zijn echt zich heel snel beter gaan voelen! Echt het gaat voorbij!!!