81 Reacties

5 maanden geleden

Carpaccio!! 😫

5 maanden geleden

Energie..

5 maanden geleden

Wijn 😋

5 maanden geleden

Oh man ik voel me zo’n alcoholist!!! Maar sinds een week of 2 denk ik bijna elke dag aan wijn 😂 dus dit gaat een hele lange zomer worden… 😩

5 maanden geleden

Me zonder pijn of moeite om kunnen draaien in bed haha.

5 maanden geleden

Ik had gedacht een goede rode biefstuk of carpaccio.. maar überhaupt het genieten van eten.. dat mis ik..

5 maanden geleden

Gerookte zalm

5 maanden geleden

Normaal kunnen eten 🥲

5 maanden geleden

Lekkere rauwe hammetjes met fuet worst. Vorige week in spanje geweest. Nou dan baal je wel hahaha. En strakjes in de zomer glaasje limonello 😅

5 maanden geleden

Dat ik niet meer normaal mag mee trainen met volleybal zonder dat ik een opmerking naar mn hoofd geslingerd krijg van: Kijk je uit? Zou je dat wel doen? Je moet nu voor 2 denken en zorgen.

5 maanden geleden

Niet misselijk zijn en gewoon dingen kunnen doen. Normaal kunnen eten en drinken zonder te spugen.

5 maanden geleden

Mijn spijkerbroek 😅

5 maanden geleden

Energie en zonder (bekken)pijn kunnen bewegen.

5 maanden geleden

Nu heb ij vakantie dus lekkere cocktail of biertje;)

5 maanden geleden

Energie voor 10 zoals ik altijd heb/had en lekker voluit kunnen sporten(krachttraining). Moet echt een tandje terug doen door beginnende bekkenklachten en met 2 kleintjes thuis is dat soms best wat schipperen in de dag. Baal daar best wel van.. hopelijk kom ik deze derde en laatste zwangerschap toch goed door. Ik probeer heel erg te genieten, omdat dit echt de laatste keer is, maar zwanger zijn is niet mijn hobby.

5 maanden geleden

Eten zonder overgeven. En lekker uren in een bubbelbad kunnen zitten.

5 maanden geleden

Wijn!!! Mocht ik eindelijk weer een wijntje nadat ik met borstvoeding was gestopt, besloten we te proberen voor een broertje of zusje en sja, dat ging vrij rap dus nu ben ik weer alcoholvrij voor de komende twee jaar🫠😂

5 maanden geleden

Mijn libido 😂

5 maanden geleden

Carpaccio en een lekkere cocktail! Zeker nu ik op vakantie ben in een all inclusive 😩

5 maanden geleden

Kroepoek 🤣