81 Reacties

5 maanden geleden

Een nacht slapen zonder om 01:00, 03:00 en 06:00 (elke nacht stipt!) mijn bed uit te moeten om te gaan plassen.

5 maanden geleden

Roken 😩

5 maanden geleden

Reactie op Annesoof83

Een nacht slapen zonder om 01:00, 03:00 en 06:00 (elke nacht stipt!) mijn b ...
Dit!!

5 maanden geleden

Sushi met rauwe vis!

5 maanden geleden

Ik mis wel het meest het onbezorgd kunnen eten en in restaurants daadwerkelijk keuze hebben ipv allerlei gerechten al over moeten slaan 😅. En sinds een aantal weken continu zin in sushi, terwijl ik het voor de zwangerschap ook maar eens per 2-3 maanden at. Maar dat mis ik echt gigantisch! Zacht gekookt eitje, ook zoiets hahaha

5 maanden geleden

Sushi, garnalen, carpaccio, meer koffie/cola kunnen drinken, goede nachtrust, energie en mn conditie

5 maanden geleden

Oooh en serranoham/prosciutto! En inderdaad gewoon kunnen eten zonder continu na te hoeven denken of je het wel mag of niet, als ik uit eten ga besef ik ook echt: jezus wat is het eigenlijk veel waar wel iets in zit wat niet mag..

5 maanden geleden

Ik at al zo'n 8 jaar vegetarisch dus voor mij is er weinig veranderd qua eten! Alcohol dronk ik al bijna niet.

5 maanden geleden

3 spiegel eieren runny op 2 sneeen brood, met 2 plakken kaas en 4 plakken salami afgemaakt met mosterd 😍😍😍 en daarnaast een lekkere koude espresso, ( dit heb ik ook aan mijn man gevraagd als kraam cadeau🤭😍😍)

5 maanden geleden

Reactie op Annesoof83

Een nacht slapen zonder om 01:00, 03:00 en 06:00 (elke nacht stipt!) mijn b ...
Hahaha het wordt nog véél erger! Op het laatst moest ik echt 6x per nacht🥴. Alsof ik werd voorbereid op de maanden erna. Alleen na plassen kun je meteen je warme bed weer in en met een kleine is het wel anders🫠

5 maanden geleden

Reactie op melissa0912

3 spiegel eieren runny op 2 sneeen brood, met 2 plakken kaas en 4 plakken s ...
Dit klinkt precies met al en al mijn perfecte lunch 😍 En ik zou het ook gewoon eten nu, maar mijn lichaam laat het niet toe 🤢😭

5 maanden geleden

Hetgeen wat ik het meeste mis is gewoon kunnen eten wanneer je wilt en wat je wilt. Geen misselijkheid die je overvalt of 3x moeten nadenken of je het wel mag eten. Maar hetgeen wat ik het liefst zou willen hebben is een glaasje wijn of red bull en een bagel gerookte zalm 🥲

5 maanden geleden

Wat ik het meeste mis is emotioneel stabiel zijn, dat gun ik mijn partner ook 🤣

5 maanden geleden

Een toast met gerookte zalm en een zachtgekookt eitje... Of voor zij die het kennen, een broodje martino (iets typisch Belgisch). Heb al instructies gegeven dat als de kleine eruit is, ik op mijn kraambed een broodje martino wil 🤣

5 maanden geleden

Gerookte zalm en filet americain. De vegetarische filet americain vind ik zo vies!

5 maanden geleden

Ik mis biefstuk met een heerlijk wijntje. En een broodje filet americain met ei 🥲 Ik mis de filet wel heel erg

5 maanden geleden

Reactie op Mennos9

Carpaccio en biefstuk toch wel het meeste denk ik! Verder ook echt wel kro ...
Br carpaccio bestel ik nu zonder carpaccio maar met kaas. Verder alles hetzelfde. Zooo lekker!!

5 maanden geleden

SUSHI🤣🥹

5 maanden geleden

Een wijntje bij 25 graden en zon op het terras 🥹

5 maanden geleden

Mijn libido en carpaccio 🤣🤣