375 Reacties
5 maanden geleden
Watermeloen 🤤🤤 turks brood met feta kaas komkommer en gefrituurd ei geklutst 🤤🤤 dat laatste eet ik normaal ook maar nu het liefste elke dag
5 maanden geleden
Reactie op springinhetveld
Watermeloen 🤤🤤 turks brood met feta kaas komkommer en gefrituurd ei geklu ...
Ow ja en chocomelk heerlijk wordt er alleen benauwd van
5 maanden geleden
Ik ben in september gestopt met het drinken van koffie (start ferti traject), en overgeschakeld op deca. Begin zwangerschap: zelfs de deca wou ik niet meer, geur van koffie liet me instant overgeven.
Vandaag 21+1 weken zwanger, wat heb ik een CRAVING naar koffie... Voor het eerst terug een kopje koffie gedronken deze morgen, wat ben ik een stuiterbal plots... En de baby is ook lekker actief 🫠
5 maanden geleden
Reactie op Lithaniel
Earl grey thee! Hou helemaal niet van theïne, maar die geur vind ik zoooo l ...
Heeeerlijk! Vooral met suiker en melk
5 maanden geleden
Reactie op L.Cats
Mijn zwangerschap craving bij mijn zoontje was watermeloen, dit was zo erg ...
Olijven vind ik ook echt heeeeerlijk. Die lekkere zurige nasmaak, hmmmm
5 maanden geleden
Mijn cravings wisselen per week, maar deze week is het gebak. Van de week een eclair gehad als ontbijt (die ik eigenlijk voor vriendlief had achtergelaten), daarna de Bossche bollen en nu de donuts.
Als ik niet oppas, ga ik straks zelf de vorm van een donut krijgen 🤭
5 maanden geleden
Fruitsapjes de laatste tijd 🤭 qua eten heb ik zin in pizza en loempia's. Gelukkig eet ik vanavond pizza, dat is dan één craving weg alvast 😂
5 maanden geleden
Reactie op EMBO
Ik ben in september gestopt met het drinken van koffie (start ferti traject ...
Haha, dit herken ik 😂 had het 1e trimester afkeer en in de 2e een enorme craving 🤭
5 maanden geleden
Is die enorme trek in alles ook ineens aan het afnemen? Ben nu 19 weken en waar ik voorheen niet kon stoppen met eten, lijkt het nu ineens weer naar normaal te zijn gegaan.