375 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op mvdkam
Rauwe ei?! 🤣
Ja zo’n spiegelei bedoel ik, gebakken ei met de ei dooier heel🫣
4 maanden geleden
Al 2 weken een enorme craving om te zwemmen! En vandaag lang genoeg gezeurd dat mijn man meeging 🩱🌞
4 maanden geleden
Reactie op 2510Melanie
Is die enorme trek in alles ook ineens aan het afnemen? Ben nu 19 weken en ...
Nee, ik heb juist tegenovergestelde, heb steeds meer last van m’n cravings
4 maanden geleden
Reactie op ElineVivian
Al 2 weken een enorme craving om te zwemmen! En vandaag lang genoeg gezeurd ...
Herkenbaar! Probeer mijne ook mee te krijgen deze zondag 🤭
4 maanden geleden
Ik weet niet of het echt een craving is maar vind dit nu heel lekker allemaal Alle soorten meloen, Citroën met zout, Griekse salade, fuzetea green met heel veel ijs en sinaasappel, tomaten soep ik moet absoluut geen dingen uit de frituur hebben in ben 18 weken zwanger van een jongentje 💙
4 maanden geleden
Had enorme zin in noedels van eazie, maar uiteindelijk maar een pokebowl gehaald omdat ik niet lekker was en het mee naar huis wilde nemen 🤭 wil nu alsnog een keer terug gaan voor de noedels.
4 maanden geleden
Zoveel zin in fruit. De 99% fruit ijsjes van AH zijn zeker met het warme weer een uitkomst.
4 maanden geleden
Eerste 20 weken nergens last van, maar nu… Zoveel zin in chocolade, dropjes en koekjes… Kan soms (ahum) vaak echt niet stoppen met eten🫣
4 maanden geleden
Had enorme zin in donuts haha, dus ben vandaag even naar de AH geweest. Het was de laatste dag dat ze in de aanbieding waren 🤭 ben nu wel weer van de craving af 😂 als ik mijn craving maar vaak genoeg eet of zelfs één keer dan is het daarna wel weer mooi geweest en komt er nieuwe 😅
4 maanden geleden
Fruit! Vooral aardbeien, meloen en Royal gala appels. En t moet uit de koelkast komen. 😂
En akelig veel zin in snacks uit airfryer. 🙊
4 maanden geleden
Citroen! Vooral in de vorm van limonade. Bij de ah hebben ze een lekkere citroen-limoen limonade die ik soms haal en verder maak ik de laatste tijd gewoon zelf door citroen te persen en wat (prik)water samen te gooien. Vast een stuk gezonder dan in de supermarkt 🤭
4 maanden geleden
Reactie op mermaidmommy
Citroen! Vooral in de vorm van limonade. Bij de ah hebben ze een lekkere ci ...
Hier ook alleen maar citroen! Ik maak bijna elke avond gerechten waar ik ook citroen aan toe kan voegen en moet dagelijks denken aan de cornets citroen&meringue van de Jumbo!
4 maanden geleden
De laatste dagen veel zin in amandelspijs 🤭 heb van die broodjes ermee gehaald en ook een gevulde speculaas set (die ik wel zelf even moet bakken maargoed 😂) gelukkig eet mijn man ook mee, anders eet ik er veel te veel van 😅