Ik begin nu elke dag met een glas chocolade sojamelk 😂 en gister bij de toko allemaal ijsthee ontdekt. Eentje was druiven smaak met groene thee, erg lekker! Verder zit ik nog steeds in mijn zure fase, denk ergens dat dit de hele zwangerschap wel zal blijven 😂
Ik was vandaag zo teleurgesteld dat ik de pizza die ik gister at niet in knoflooksaus had gedipt haha. Ik doe dat nooit.. 😂😂 en zoveel zin in aioli. Dus ik denk dat ik een nieuwe craving naar knoflook aan het ontwikkelen ben haha
Ik had vandaag zo’n zin in een broodje gezond van de bakkerij bart. Had mn man het meegenomen met mosterd dille saus. En dat rook alleen al zoooooooooooo vies. Ik heb echt even in een hoekje gehuild 😅
Ik had vandaag zo’n zin in een broodje gezond van de bakkerij bart. Had mn ...
Haha dit heb ik ook zo vaak gehad, vooral rond de periode dat ik erg misselijk was. Had dan zo'n zin in iets en achteraf kreeg ik amper een hap erin 😮💨
Ik kan eigenlijk alles wel eten (week 8+5)🫣 Komt denk ik doordat ik anders weer weeïg op de maag of zelfs misselijk wordt?
Ik herken dit gek genoeg helemaal niet zo van de zwangerschap van m’n dochter 🤣
Meer mensen die dit hebben?
Alles wat koud is en een fruitsmaak heeft. Jam in m'n yoghurt, optimel etc. En kwam er gister achter dat ik opeens geen frikandel meer wil (altijd gek op geweest), en nu vind ik opeens kroketten helemaal het einde. Wie ben ik😂
Ja, zodra je maar genoeg eet ebt het misselijkheidsgevoel weg.. Maar wissel ...
Haha nee snap ik🫣 Maar fijn zeg! Ik moet echt om de 2 uren wel eten anders wordt ik alweer weeïg op de maag😅
Hopelijk wordt het bij mij ook minder komende week!
Vandaag een rare craving naar stroop.. die je normaal over pannenkoeken doet. Maar dacht ga er niet aan toegeven en lekker een eitje bakken..
Het scheelde weinig of hier zat de stroop overheen. 😂
Toch een klein beeetje aan toegegeven en de losse stukjes avocado met stroop. Was best lekker 🤣🤣