18 Reacties

3 maanden geleden

Snoozz vind ik top. Kraakt ook niet 😊

3 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/stella-zwangerschapskussen-xxl-voedingskussen-grijs-fleece-280cm-afneembare-hoes-body-pillow-lichaamskussen-zijslaapkussen/9300000021537945/ Deze heb ik, kraakt ook niet

3 maanden geleden

Ik had al heel lang een Snoozzz ivm hypermobiliteit en was daar heel blij mee. Maar toen bij de babypark de Doomoo buddy mushroom gevoeld en direct gekocht. Die vind ik nog zó veel fijner.

3 maanden geleden

Reactie op Vlinderrr

Ik had al heel lang een Snoozzz ivm hypermobiliteit en was daar heel blij ...
Deze hebben ik ook (doomoo buddy mushroom) en voelt en ligt fantastisch!

3 maanden geleden

Ik volg dit even. Dit weekend al een beetje online research gedaan, maar vindt het erg lastig waar ik op moet letten. Wil namelijk ook dat het als voedingskussen gebruiken tzt en kan me bij sommige kussens daar echt geen voorstelling van maken

3 maanden geleden

Reactie op Vlinderrr

Ik had al heel lang een Snoozzz ivm hypermobiliteit en was daar heel blij ...
Ik gebruik ook de doomoo buddy, bevalt mij ook erg goed!

3 maanden geleden

Duur, maar echt hemels! https://www.bol.com/nl/nl/p/snoozzz-voedingskussen-zwangerschapskussen-zijslaapkussen-met-zachte-afneembare-hoes-185-cm-teddy-grijs-wit/9200000066179727/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9200000066179727&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmMAlaANaX2dgPjldCqnFV9Hg&gclid=EAIaIQobChMIwYTPoJLjhgMVazoGAB2wwg3HEAQYIiABEgIO4fD_BwE

3 maanden geleden

De Doomoo softy bevalt hier goed. Deze is wat kleiner en niet zo'n gezwaai in bed met draaien

3 maanden geleden

Ik heb er 1 van litello de XXL.

3 maanden geleden

Heb de Snoozzz en de Doomoo en dat is echt mn favoriet. Super zacht, heerlijk om mee te slapen en lekt geen balletjes. De Snoozzz ging steeds balletjes lekken bij mij uit de rits dus de hoes wassen wad een drama 😂

3 maanden geleden

Reactie op KimKH

Duur, maar echt hemels! https://www.bol.com/nl/nl/p/snoozzz-voedingskusse ...
Deze heb ik ook. Heel fijn!! Op het begin wat hard, maar wordt al snel beter.

3 maanden geleden

Ik heb deze van litollo! En slaapt echt heerlijk! Steun aan mijn buik en rug.

3 maanden geleden

Reactie op Girlsmom27

Ik heb deze van litollo! En slaapt echt heerlijk! Steun aan mijn buik en ru ...
Ik heb ook zo’n XXL Voedingskussens met een tweede hoes, zodat ik hem niet hoef te missen tijdens het uitwassen. Zeker nu met m’n ischias echt onmisbaar in bed en op de bank! Ik heb hem al 2 jaar (voor m’n zwangerschap) en mijn vriend kaapte hem ook nog wel eens 😉 Voor zittend voeden op de bank misschien wat groot, en niet zo gemakkelijk om te bouwen tot babynestje als de snoozz. Maar om je te ondersteunen als je in bed wil zitten of als je op je zij wil slapen echt perfect! Tip: als je hem op z’n kop ten opzichte van de foto’s (dus als U) gebruikt heb je nog fijnere ondersteuning voor je benen, buik en rug én kan je je gewone hoofdkussen blijven gebruiken 👌🏼

3 maanden geleden

Ik heb 1 van snooozz die vind ik vrij hard en 1 van action. Met die van action slaap ik nu mee

3 maanden geleden

Reactie op boerderijtje

Ik heb 1 van snooozz die vind ik vrij hard en 1 van action. Met die van act ...
Ik vond die van snoozzz ook zo hard. Ik heb nu een xxl van temu besteld voor nog geen 2 tientjes. Op bol.com staan er een aantal met dezelfde foto.

3 maanden geleden

Van de Hema wel oke, maar aan de harde kant.

3 maanden geleden

Ik heb de snoozz gekocht maar vind 'm te stevig, maar volgens mij kan je er ook vulling uit halen.

3 maanden geleden

Ik heb deze en bevalt heel goed!