18 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Vlinderrr
Ik had al heel lang een Snoozzz ivm hypermobiliteit en was daar heel blij ...
Deze hebben ik ook (doomoo buddy mushroom) en voelt en ligt fantastisch!
4 maanden geleden
Duur, maar echt hemels!
https://www.bol.com/nl/nl/p/snoozzz-voedingskussen-zwangerschapskussen-zijslaapkussen-met-zachte-afneembare-hoes-185-cm-teddy-grijs-wit/9200000066179727/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9200000066179727&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmMAlaANaX2dgPjldCqnFV9Hg&gclid=EAIaIQobChMIwYTPoJLjhgMVazoGAB2wwg3HEAQYIiABEgIO4fD_BwE
4 maanden geleden
Ik heb deze van litollo! En slaapt echt heerlijk! Steun aan mijn buik en rug.
4 maanden geleden
Reactie op Girlsmom27
Ik heb deze van litollo! En slaapt echt heerlijk! Steun aan mijn buik en ru ...
Ik heb ook zo’n XXL Voedingskussens met een tweede hoes, zodat ik hem niet hoef te missen tijdens het uitwassen. Zeker nu met m’n ischias echt onmisbaar in bed en op de bank!
Ik heb hem al 2 jaar (voor m’n zwangerschap) en mijn vriend kaapte hem ook nog wel eens 😉
Voor zittend voeden op de bank misschien wat groot, en niet zo gemakkelijk om te bouwen tot babynestje als de snoozz. Maar om je te ondersteunen als je in bed wil zitten of als je op je zij wil slapen echt perfect!
Tip: als je hem op z’n kop ten opzichte van de foto’s (dus als U) gebruikt heb je nog fijnere ondersteuning voor je benen, buik en rug én kan je je gewone hoofdkussen blijven gebruiken 👌🏼
4 maanden geleden
Ik heb 1 van snooozz die vind ik vrij hard en 1 van action. Met die van action slaap ik nu mee
4 maanden geleden
Reactie op Babytjenovember
Ik heb 1 van snooozz die vind ik vrij hard en 1 van action. Met die van act ...
Ik vond die van snoozzz ook zo hard. Ik heb nu een xxl van temu besteld voor nog geen 2 tientjes. Op bol.com staan er een aantal met dezelfde foto.