169 Reacties

5 maanden geleden

Hey mijn zoontje is 5 bijna 6 jaar. Ben nu 6 weken zwanger heb alleen echt veel pijn aan me borsten en met vlagen misselijk. Verder voel ik me wel Ok茅

5 maanden geleden

Mijn zoontje is nu 1,5 jaar. Ik zit ook rustiger in deze zwangerschap, alleen zijn de klachten wel enorm meer dan de eerste zwangerschap. Nu medicatie gehad tegen misselijk en overgeven. Hoop dat ik er ook snel van genieten 馃グ

5 maanden geleden

Reactie op MelissaNo毛ll

Mijn zoontje is nu 1,5 jaar. Ik zit ook rustiger in deze zwangerschap, all ...
Wanneer begon de misselijkheid bij jou?

5 maanden geleden

Hier nu ook zwanger van de tweede, de eerste is nu 5. In principe sta ik er wel rustig in en heb gelukkig net als bij de eerste weinig last van alle klachten, behalve erg moe. Maar toegegeven ben ik straks een stuk rustiger als we de eerste echo hebben gehad, dan ben ik ongeveer 9 weken.

5 maanden geleden

Hier ook zwanger van de tweede, gister is mijn zoontje 1 geworden. Ben behoorliji misselijk en vermoeid maar verder wel prima.

5 maanden geleden

Reactie op MerelR94

Hier ook zwanger van de tweede, gister is mijn zoontje 1 geworden. Ben beh ...
Gefeliciteerd! Jullie hebben er ook lekker vlot weer voor gekozen. Hoeveelste ronde was je zwanger?

5 maanden geleden

Mijn dochter wordt over 2 maanden 2 en ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger. Bij de zwangerschap van mijn dochter was ik nu echt ziek. Nu nog nergens last van.

5 maanden geleden

Gefeliciteerd! Jullie hebben er ook lekker vlot weer voor gekozen. Hoevee ...
Nou ongepland馃檲 We wilde eigenlijk nog een paar maandjes wachten maar door anticonceptie toch zwanger. Maar hartstikke welkom馃挆

5 maanden geleden

Reactie op Joseee3

Mijn dochter wordt over 2 maanden 2 en ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger. ...
Ben je bang dat je weer ziek wordt?

5 maanden geleden

Wanneer begon de misselijkheid bij jou?
Ja echt vanaf een week of 3 al helaas. Vorige zwangerschap wel eens vlagen gehad, maar niet zo erg als dit. Maar alles hoort het erbij, gaat vanzelf weer over 馃槉

5 maanden geleden

Hee! Mijn zoontje is nu 5,5 maanden en ben 7 weken zwanger馃檲 merk dat ik ook wel rustiger ben dus dat is super fijn!

5 maanden geleden

Reactie op Dien28

Hee! Mijn zoontje is nu 5,5 maanden en ben 7 weken zwanger馃檲 merk dat ik oo ...
Fijn! Was het bij jullie ook gepland zo snel?

5 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van de tweede. Mijn dochter is begin deze maand 1 geworden 馃槉 Het was wat onverwachts maar helemaal welkom 鉂わ笍 Ik sta er ook wat rustiger in dan vorige keer maar merk wel al redelijk wat kwaaltjes.

5 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van me tweede eigenlijk vind ik het nu minder spannend als van toen met me dochter ze word in december 10

5 maanden geleden

Fijn! Was het bij jullie ook gepland zo snel?
Jaa zeker! Er was mij verteld dat ik moeilijk kinderen zou kunnen krijgen, mijn zoon Harvey was spontaan gekomen, en nu wilde we gewoon gelijk door voor een tweede! Nu er meer kans was :) En bij jullie?

5 maanden geleden

Hier ook een tweede! Zoontje word volgende maand 2 jaar en afgelopen december helaas nog een miskraam gehad. Ik merk dat door die miskraam ik nu niet rustiger ben in vergelijking met mijn eerste zwangerschap. Ik ben momenteel nogal aan het vergelijken met de zwangerschap van mijn zoontje maar ook met de miskraam. Dus elk pijntje of kwaaltje word ik zenuwachtig van als ik het niet herken van de eerste zwangerschap 馃槀 Bij mijn zoontje was ik juist heel relaxed omdat ik toch niet wist hoe wat voelde馃槄 Hopelijk trekt dit weg als we 3 april een goeie echo hebben gehad! Ik ben wel h茅茅l erg moe, net intratuin geweest en zo moe dat ik nu weer plat lig. En echt lekker misselijk馃き

5 maanden geleden

Ben je bang dat je weer ziek wordt?
Nee ik ben er niet bang voor. Als ik toch ziek wordt dan is dat maar zo. Maar ik heb niet het idee dat dat gaat gebeuren. Ik voel me helemaal top. Nergens last van.

5 maanden geleden

Reactie op Joseee3

Nee ik ben er niet bang voor. Als ik toch ziek wordt dan is dat maar zo. M ...
Fijn zeg!

5 maanden geleden

Reactie op Dien28

Jaa zeker! Er was mij verteld dat ik moeilijk kinderen zou kunnen krijgen, ...
Ja bij ons ook gepland! Nu zwanger in ronde 4! Waren begonnen met proberen toen dochter 5 maanden was

5 maanden geleden

Nu zo鈥檔 5 weken zwanger en heb een dochter van 2,5 馃グ. Heb echt vrijwel geen kwaaltjes in tegenstelling tot de zwangerschap van m鈥檔 dochter. Ben vooral moe en om alles super emotioneel eigenlijk 馃槀. Merk ook dat als ik nu regelmatig eet ik eigenlijk niet misselijk word/ben. Maar wat niet is kan nog komen 馃檲.