169 Reacties

6 maanden geleden

Precies zoals met mijn dochter tussen 6,5 en 7,5 weken misselijk. Begint nu gelukkig langzamerhand weer minder te worden. Afgelopen week met 7w+0d een kloppend hartje gezien. Mijn dochter wordt 1 oktober 3 en ik ben nu 1 november uitgerekend van nummer 2.

6 maanden geleden

Hey' mijn zoontje is 21 maanden en nu 5 weken zwanger van de 2e. Ik merk wel compleet een andere zwangerschap. Bij mijn zoontje voelde ik tot 9 weken niks en toen kwam de misselijkheid tot 20 weken. Bij deze zwangerscjap heb ik nu al last van super zere borsten en onzuiverheden op me gezicht, en vermoeidheid. Benieuwd of de misselijkheid鈽猴笍 nog komt馃檲

6 maanden geleden

hier ook zwanger van de tweede. m鈥檔 dochtertje wordt morgen 2! ik heb vergelijkbare kwaaltjes als eerst: misselijk, duizelig, snel buitenadem en moe. ook ik ben een stuk relaxer dan de eerste keer. happy pregnancy iedereen!

6 maanden geleden

Hier ook! Zoontje is vorig weekend 2 geworden. Tussen mijn zoontje en deze zwangerschap hebben we 4 miskramen gehad, dus ik ben zeker niet meer zo onbezorgd als toen. Maar ik merk wel dat ik nu een stuk zelfzekerder ben als het aankomt op (nog) een kind krijgen. Bij mijn zoontje was ik 24 toen ik erachter kwam dat ik zwanger was en we waren ook nog eens de eersten van de vriendengroep die een kind kregen. Baby's waren een ver van ons bed show. 馃お Nu ben ik er wel gerust in dat het goedkomt, als we eenmaal een tweede wondertje mogen verwelkomen.

6 maanden geleden

Reactie op Eva F

Hier ook! Zoontje is vorig weekend 2 geworden. Tussen mijn zoontje en deze ...
Ohja, voorlopig nog geen zwangerschapskwaaltjes. Wel veel bijwerkingen van de progesteron die ik moet bijpakken ivm de eerdere miskramen. Bij mijn zoontje werd ik ongeveer na 6 weken misselijk, altijd rond 17u. 馃槄

6 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 2e. Onze dochter is bijna 3. Bij haar toen niet echt kunnen rusten omdat wij in het begin van de zwangerschap een badkamerverbouwing hadden en toen dat af was kon ik eigenlijk spullen gaan inpakken want 5 weken na de uitgerekende datum gingen we verhuizen 馃く ook deze zwangerschap kan ik niet echt rusten, dochtertje slaapt niet meer tussen de middag. Ik merk wel echt dat ik deze zwangerschap een stuk moeier ben! De tijd daar in tegen gaat wel een stuk sneller! Morgenavond de eerste echo, dan ben ik 7 weken, het blijft spannend maar ik sta er echt wel rustiger in!

6 maanden geleden

Ik ben 7 weken zwanger van de tweede. Mn dochter is 13 maand. Slaapt nog 2x per dag, dus dan rust ik ook altijd even, dat is wel super fijn.

6 maanden geleden

Ja bij ons ook gepland! Nu zwanger in ronde 4! Waren begonnen met proberen ...
Ahhh wat leuk馃槏馃グ馃

6 maanden geleden

6 weken zwanger van 2e, onze dochter wordt in mei 3. Nog niet echt symptomen, alleen wat moe af en toe. Merk dat ik deze zwangerschap juist er veel meer mee bezig ben met dat het mis kan gaan. Ben op een of andere manier heel bang geen kloppend hartje te zien op de 1e echo.

6 maanden geleden

Mijn dochter is net 2 jaar, ben zkkr rustiger als voorheen. Ben erg moe en na het eten misselijk, pijnlijke borsten. Hoop ook deze zwangerschap meer te kunnen genieten 馃グ

6 maanden geleden

Wat leuk! Mijn zoon is ook 8 maanden! Ben wel wat rustiger merk ik!

6 maanden geleden

Mijn dochter is 11 maanden oud, nu 7 weken zwanger van de tweede! Tot nu toe hetzelfde als de eerste zwangerschap, meer moe en sneller buiten adem maar verder alles oke!

6 maanden geleden

Ik ook, nu 5 wk zwanger van de tweede 馃グ Ons zoontje is 2,5 jaar. Het is zeker anders dan de 1e keer, toen was alles natuurlijk echt nog helemaal nieuw en nu weet je toch al een beetje wat er allemaal komen gaat. Al voel ik me toch weer wat anders dan mijn vorige zwangerschap. Ook had ik de vorige keer dat het eerste trimester zooo langzaam leek te gaan, maar nu voel ik dat niet meer zo, is echt anders wanneer je al een peuter hebt rondlopen en het leven soms aan je voorbij raast 馃槅 Kijk er nu wel enorm naar uit om mijn zoontje straks als grote broer te zien! Dat maakt het deze keer weer extra bijzonder 馃┑

6 maanden geleden

Hier nu ook 7 weekjes zwanger van de 2e! Ons zoontje is 13 maanden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet helemaal kan bevatten dat er weer een kleintje op komst is. Op onze eerste zwangerschap hebben we 3,5 jaar moeten wachten, en deze zwangerschap was juist een echte verrassing. Natuurlijk zijn we super dankbaar, maar ergens moet het echt nog 'landen', alsof ik het pas echt ga geloven wanneer ik de echo zie ofzo. Terwijl ik me bij ons zoontje vanaf dag 1 mega enthousiast en zwanger voelde. Hebben meer mama's dit?

6 maanden geleden

Zijn hier ook meiden die net positief getest hebben en de echo nog moeten of de afspraak nog moete maken? 馃馃き

6 maanden geleden

Reactie op Sharinah

Zijn hier ook meiden die net positief getest hebben en de echo nog moeten ...
Wij hebben vorige week getest en bellen komende woensdag pas de verloskundige!

6 maanden geleden

Reactie op Sharinah

Zijn hier ook meiden die net positief getest hebben en de echo nog moeten ...
Jep! Afgelopen vrijdag pas positief getest. Ik maak pas over een week ten vroegste een afspraak. Eerst even zien of de testen oplopen. 鈽猴笍

6 maanden geleden

Reactie op Sharinah

Zijn hier ook meiden die net positief getest hebben en de echo nog moeten ...
Gefeliciteerd!! Ik herken je uit de nod maart -groep haha. Ik heb al wel afspraak staan, maar die is pas 4 april

6 maanden geleden

Reactie op SnnevL

Gefeliciteerd!! Ik herken je uit de nod maart -groep haha. Ik heb al wel af ...
Aaaah wat grappig! Ja klopt ja, nod dinsdag en vandaag dus getest. Geen idee hoever je dan bent 馃き

6 maanden geleden

Hey! Ik ben er pas sinds een paar dagen achter gekomen dat ik zwanger ben. Ben dus echt heel pril zwanger. Stond nog niet op de planning maar mega welkom! Weinig symptomen maar ben vooral doodmoe.. Mijn dochter is nu 1,5 jaar :)