169 Reacties

6 maanden geleden

Ik ben bijna 7 weken zwanger van de tweede, mijn zoontje is 5 als zij (I have a feeling!) geboren wordt. We zijn sinds december aan het proberen en in februari al raak!

6 maanden geleden

Reactie op missfionacaroline

Ik ben bijna 7 weken zwanger van de tweede, mijn zoontje is 5 als zij (I ha ...
Wauw wat snel raak ja! Bij ons was het de 4e ronde raak. Hoop je ook dat het een meisje is of maakt dat je niet zo veel uit?

6 maanden geleden

Reactie op Mama2324

Hier nu ook 7 weekjes zwanger van de 2e! Ons zoontje is 13 maanden. Ik moet ...
Ik herken dit wel ja! Ons zoontje is 20 maanden en had in die zwangerschap ook veel meer symptomen. Deze keer vrijwel geen symptomen en heb nu het gevoel van ‘eerst zien, dan geloven’ ☺️

6 maanden geleden

Van de week een positieve test in handen. Ons dochtertje wordt in juni 2. Ik hoop snel een afspraak te kunnen maken voor de eerste echo, symptomen zijn nihil en daardoor toch ook wat onzeker. 🤞🏻

6 maanden geleden

Mijn dochtertje is nu 13 maanden en ik ben 5+1. Ik vind tot nu toe dat ik deze zwangerschap minder klachten heb dan bij de eerste zwangerschap🤣 Ik was continue kotsmisselijk en aan het spugen pff vreselijk was dat.

6 maanden geleden

Hier 5e kindje onderweg. Onze jongste is 15 weekjes en ben morgen 7 week zwanger 🤭

6 maanden geleden

Reactie op AnoniemM27

Hier 5e kindje onderweg. Onze jongste is 15 weekjes en ben morgen 7 week zw ...
Oh wauw, dat is snel haha! Was het gepland om zo snel weer zwanger te zijn?

6 maanden geleden

Oh wauw, dat is snel haha! Was het gepland om zo snel weer zwanger te zijn ...
Gepland nee, maar zonder voorbehoedmiddelen dus we wisten dat het kon gebeuren. Heel snel inderdaad maar net zo welkom 😊

6 maanden geleden

Reactie op AnoniemM27

Gepland nee, maar zonder voorbehoedmiddelen dus we wisten dat het kon gebeu ...
Wat leuk zeg, zo'n groot gezin. Lijkt mij ook echt super

6 maanden geleden

Reactie op AnoniemM27

Hier 5e kindje onderweg. Onze jongste is 15 weekjes en ben morgen 7 week zw ...
Haaaihaaaai dat klinkt pittig hoor! Ook snel... Fine zwangerschap gewenst met niet teveel ongemakken ❤️

6 maanden geleden

Wat leuk zeg, zo'n groot gezin. Lijkt mij ook echt super
Vervelen doen we ons nooit haha. Super gezellig wel altijd 🥰

6 maanden geleden

Reactie op AnoniemM27

Vervelen doen we ons nooit haha. Super gezellig wel altijd 🥰
Dankjewel ! Eigenlijk heb ik nu nergens last van. Geen 1 zwangerschaps kwaaltje haha.

6 maanden geleden

Reactie op AnoniemM27

Vervelen doen we ons nooit haha. Super gezellig wel altijd 🥰
Kan ik me wel voorstellen! Heb je niet het idee dat je absoluut geen tijd hebt voor jezelf? Daar zou ik denk ik wel tegenaan lopen

6 maanden geleden

Kan ik me wel voorstellen! Heb je niet het idee dat je absoluut geen tijd h ...
Hahah nee eigenlijk totaal niet, het klinkt bijna onmogelijk maar tijd voor mezelf is er haha.

6 maanden geleden

Reactie op AnoniemM27

Hahah nee eigenlijk totaal niet, het klinkt bijna onmogelijk maar tijd voor ...
Fijn zeg!

6 maanden geleden

Ik heb ook het idee dat ik nu minder sterke symptomen heb! Sowieso echt andere. Grappig dat je in hetzelfde lichaam twee zwangerschappen zo anders kunt voelen 😄 Vraag me af of dit dan misschien ook wat zegt over het geslacht... of dat dan ook anders zal zijn.

6 maanden geleden

Reactie op Mennos9

Ik heb ook het idee dat ik nu minder sterke symptomen heb! Sowieso echt and ...
Toen ik zwanger was van mijn meisjes was ik echt 9 maanden ziek, zwanger van me jongens en echt nergens last van 9 maanden haha.

6 maanden geleden

Reactie op AnoniemM27

Toen ik zwanger was van mijn meisjes was ik echt 9 maanden ziek, zwanger va ...
Ja dat hoor ik vaker! Ik voelde me bij de zwangerschap van mijn zoontje ook erg goed, geen misselijkheid maar juist heeel veel honger het 1e trimester haha. Nu alleen soms wat vlaagjes misselijkheid en duizelingen, maar ben pas 5 weken dus ik wacht nog even af 😄

6 maanden geleden

Reactie op Mama2324

Hier nu ook 7 weekjes zwanger van de 2e! Ons zoontje is 13 maanden. Ik moet ...
Hier vergelijkbaar! Ons zoontje is 7 maanden. Wij hebben op hem zo'n 2.5 jaar moeten wachten en uiteindelijk gelukt met IUI. Omdat het vorige x zo lang duurde hebben we besloten om het sneller weer zelf te proberen en nu is het in de 2e ronde met 1x seks gelukt. Echt zo ontzettend bizar en daardoor ondanks dat we het wel probeerden heel erg onverwachts en vele malen sneller dan verwacht. Dus hier is het ook nog niet geland en ben ik er daarom ook nog weinig mee bezig. Als ik er aan denk kan ik eigenlijk alleen nog maar denken hoe is dit gebeurt?? 😅

VRIEND

6 maanden geleden

Baby 4 hier! Zoontje 1 2019 Zoontje 2 2021 Zoontje 3 2023