196 Reacties

7 maanden geleden

Hoi hoi, Morgen 7 weken zwanger en m’n zoontje is net 3 jaar geworden. 26 maart de eerste echo 😊 Verbaas me helemaal over het feit dat ik gewoon kan eten en niet de hele tijd misselijk ben. Met vlaagjes maar dan is het ook zo voorbij. Wel veel meer moe dan bij m’n eerste zwangerschap. Ik ben gewoon dankbaar dat ik me (nog) zo goed voel ☺️ Al wel behoorlijk vroeg wat bandenpijn, maar goed alleen maar goed teken denk ik dan 😉 Wens iedereen een goede zwangerschap toe 😘

7 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 2e! (4 + 3 denk ik) Ik heb een dochtertje van 10 maand nu☺️ zijn er nog meer jonge mama’s zwanger van de 2e? Ik ben zelf 20. En iemand tips om een (bijna) dreumes voor te bereiden op een broertje/zusje? Ze snapt er natuurlijk nog niet zo veel van🤣🙈

7 maanden geleden

Hoi! Ik ben ook zwanger van de tweede. De eerste is net 2 jaar geworden. Volgende week dinsdag heb ik de eerste echo. Spannend!

7 maanden geleden

Reactie op Lottielot

Hier vergelijkbaar! Ons zoontje is 7 maanden. Wij hebben op hem zo'n 2.5 ja ...
Dit herken ik wel een beetje, dat ik echt tijd nodig heb om eraan te wennen omdat het zo snel is gegaan! Vorige keer ook niet heel erg lang bezig geweest, maar nu was het de allereerste ronde gelijk raak 😳 Is dan echt moeilijk te bevatten, maar wel mega blij mee en dankbaar voor!! Emoties komen nu wel opspelen. Als ik er alleen maar aan denk dat ik dit nu weer mee mag maken, komen de tranen 😄 Echt al een paar keer hard gehuild van geluk 🥹🤣

7 maanden geleden

Mijn zoontje wordt 3 in juni, nu 4 weken zwanger. Het heeft even geduurd omdat ik een tijd geen cyclus gehad heb. Toen alles weer op gang kwam, in de 3e ronde zwanger! Net als bij de vorige zwangerschap vooral moe, lichte vlagen misselijkheid en metaalsmaak. Ik heb pas 8 april mijn eerste echo in het ziekenhuis. Ik heb er vertrouwen in, maak me gelukkig niet erg zorgen. Ik kijk er enorm naar uit dat mijn zoontje straks grote broer is 🥰

7 maanden geleden

Ik ben nu ook zwanger van de 2e. De 1e wordt in juni 3. Graag eerder gewild, maar het lukte op de 1 of andere manier niet. Dit jaar weer geprobeerd en in 1x zwanger. Volgende week 8 weken echo. Ik maak me wel een beetje zorgen hoe het gaat zijn met 2. Iedereen zegt heeel anders. Als ze 3 zijn zijn ze al wat ouder. Lees veel boeken over de 2e, maar moet het gaan ervaren

7 maanden geleden

Onze dochter word 9 april 1. 8 april de echo voor onze tweede ❤️🥰 wachten duurt wel lang.

7 maanden geleden

Reactie op Lottielot

Hier vergelijkbaar! Ons zoontje is 7 maanden. Wij hebben op hem zo'n 2.5 ja ...
Haha ja precies die gedachte, die heb ik ook steeds! Hoe kan dit?! Haha, grappig dat jij dat ook hebt! Ik hoop echt dat ik binnenkort wat meer in de geniet modus kom, want m'n eerste zwangerschap vond ik wel echt fantastisch!

7 maanden geleden

Reactie op Sharinah

Onze dochter word 9 april 1. 8 april de echo voor onze tweede ❤️🥰 wachten ...
Ik heb 15 april de eerste echo!

7 maanden geleden

Ik ook zwanger van de tweede! Mijn dochtertje is 2,5 en afgelopen najaar heb ik een miskraam gehad. Dat hoorden we bij de eerste echo, waarna het nog 1,5 week duurde voordat het (op natuurlijke wijze) op gang kwam. Merk dat ik heel terughoudend ben in het blij zijn. Toen had ik wel veel last van krampen en bloedverlies. Dat heb ik nu (nog) niet gelukkig. Dus fingers crossed!

7 maanden geleden

Hier ook zwanger van de tweede. Dochter is bijna 2. Afgelopen november een MA gehad met 10 weken en een maandenlange nasleep, dus merk wel dat er nog een rem zit op mijn blijdschap. Eerste echo is 29 maart, maar vorige keer ook twee keer een kloppend hartje gezien, dus ik denk dat ik pas echt blij kan zijn als we de 13 weken voorbij zijn. Wel heel dankbaar dat het weer zo snel gelukt is 🙏🏼

7 maanden geleden

Ook zwanger van de tweede. Onze dochter wordt in augustus 2 :) nu 5+2 en 11 april de eerste echo

7 maanden geleden

Ook zwanger van de 2e. Mijn zoontje is nu 3,5. Hadden er graag minder leeftijdsverschil in gehad. Maar helaas heeft het langer geduurd. Uiteindelijk via IUI zwanger geworden.

7 maanden geleden

Zwanger van de 2e. Mijn zoontje is nu 3. Hoop dat het alles zo positief blijft 🌸

7 maanden geleden

Hier mijn 3e kindje onderweg, 2e zwangerschap. Mijn meiden (tweeling) worden in april 3 jaar! Tot nu toe vooral angstig dat het mis gaat en de vraag of het er weer 2 zullen zijn 😉 Gisteren kwam ik tot de conclusie dat ik veel kwaaltjes kan afvinken: misselijk, opgeblazen gevoel, moe, zere borsten, continu trek (lastig in combi met misselijkheid😂). Gelukkig alles met mate😅 Verder heb ik last van schuldgevoel naar de meiden. Kan ik ze nog wel de aandacht en liefde geven die ze verdienen. Bang dat ik ze tekort ga doen😢 Stap voor stap maar, 28 maart de eerste echo...

7 maanden geleden

Hoi, Ook zwanger van de tweede! Mijn zoontje is nu 14 maanden. Volgens mijn berekening rond 12 november uitgerekend. Zaterdag 30 maart de eerste echo. Merk inderdaad ook dat ik een stuk rustiger eronder ben en al heel anders naar mijn zoontje kijk dat ik denk je bent al zo groot en kan niet wachten om je te zien als grote broer, hele andere manier van houden van 😊

7 maanden geleden

Hier ook zwanger van de tweede! Mijn zoontje is net 1 geworden. Maar ik zit nu op 13 dpo en zit al op de zevende dag van de innestelingsbloeding (klinkt niet best maar heb dit bij de vorige ook gehad), en hoewel het een beetje bij mij hoort maakt het me wel wat onzeker! Maar voor de rest merk ik inderdaad meer berusting en minder dat onwerkelijke gevoel. Alsof ik er nuchterder insta. Ben wel bang voor de misselijkheid, ben vorige keer t/m 16 weken heel misselijk geweest en meer dan 5 kilo afgevallen. Dus ik merk dat ik daar erg bang voor ben.

7 maanden geleden

Ik ben zwanger van de 2e en mijn dochter is net 11 maanden. Ik ben waarschijnlijk uitgerekend op 24 november😊

7 maanden geleden

Reactie op Sharinah

Zijn hier ook meiden die net positief getest hebben en de echo nog moeten ...
🙋‍♀️

7 maanden geleden

Reactie op Marsha1995

🙋‍♀️
Joehoeee, vind je t ook zo spannend? Hoop zooo op een goede echo maar duurt nog zooo lang 🤭🤭🍀🍀