205 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Sharinah
Joehoeee, vind je t ook zo spannend? Hoop zooo op een goede echo maar duurt ...
Ja heel spannend. Ik heb voor mijn dochtertje 4 miskramen gehad dus die stress zit er standaard bij mij in. Daarom ook nog geen afspraak gepland, ik kijk eerst even tot volgende week aan🙈
7 maanden geleden
Reactie op Sharinah
Oh dat snap ik! Bij hoeveel weken had je die miskramen?
Ik heb geen mk geha ...
3 rond de 4 weken en 1 kwamen achter bij 7 weken volgens mij. Maar ik heb nu medicijnen die mij kunnen helpen. Ik sta er nu vooral in als ik ben blij met elke dag dat ik zwanger mag zijn en de rest zien we dan wel weer😊
7 maanden geleden
Al een dochter van 3 jaar oud en nu 6 weken zwanger van nr. 2 😍❤️🍀. Nu 9 maanden is het ons gegund. Intens gelukkig.
Sinds vandaag misselijk, hoge hartslag en moe. 2 april onze eerste echo!
Goede zwangerschap allemaal!
7 maanden geleden
Hier ook zwanger van de tweede! Vrijdag 5 weekjes.. dus nog heel pril 🤍 veelste lang wachten op de eerste echo!! 😊
7 maanden geleden
3e ook goed? Mijn oudste is 6, mijn ‘middelste’ is 2 jaar en de jongste is 4+5 weken in mn buik ❤️
7 maanden geleden
Dochtertje van 1,5 en nu 8 weken zwanger. Merk wel dat het een totaal andere zwangerschap is. Bij mijn dochter echt zonder klachten doorheen gevlogen. Momenteel extreem vermoeid en mentaal ook zeker niet lekker in de wedstrijd.. zullen even de eerste maandjes door moeten denk ik zo.
7 maanden geleden
Ik heb een zoon die eind mei 2 wordt. Morgen ben ik 5 weken zwanger.
Deze zwangerschap veel minder kwaaltjes, wat mij wel onzeker maakt. Voor mijn zoon heb ik 3 vroege miskramen gehad, dan zijn kwaaltjes juist fijn als geruststelling🙈
Aan de andere kant wel blij dat ik niet zo ziek ervan ben als bij m'n zoon, ik kan nu gewoon nog functioneren.
We krijgen juni de sleutel van ons nieuwe huis, dus kan ik dan meteen al de babykamer gaan inrichten🤭
7 maanden geleden
Onze dochter is 6 maanden (bijna 7) en ik ben nu 6 weken zwanger van de tweede. Lekker vlot op elkaar. De vorige keer ging het heel moeizaam en met meerdere miskramen dus we dachten op tijd te beginnen. Meteen in één keer raak :) Hopelijk gaat dit net zo goed als de vorige zwangerschap en schelen onze kindjes straks 14 maanden.
7 maanden geleden
Ik ook zwanger van de 2e m’n zoontje is nu 11 maanden.
Vind het soms wel spannend omdat ik zoveel hoor dat het kort op elkaar zit en het daarom extreem druk word dan denk ik wel help kan ik het wel 😣