205 Reacties
7 maanden geleden
Dochter van 13 maanden (net 1 geworden) en ben nu 4 weken zwanger van onze 2e spruit 🥰
7 maanden geleden
Reactie op Mamakimb
Ik ook zwanger van de tweede! Mijn dochtertje is 2,5 en afgelopen najaar he ...
Ha, herkenbaar. Hier ook zwanger van de tweede en een dochter van 2,5. In december een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en nu dus opnieuw zwanger. Afgelopen vrijdag de eerste echo en een kloppend hartje! Nu wat minder bezorgd.
7 maanden geleden
Hier ook zwanger van de tweede!
Mijn zoontje is nu 15 maand en ik ben 7 weken zwanger. Ze zullen dus net geen 2 jaar schelen 🙈
wel spannend, maar ook een leuk leeftijdsverschil voor die twee hoop ik 🥰 al vind ik het voor nu wel lastig om de misselijkheid te combineren met een dreumesje die al rondloopt 😅
7 maanden geleden
Is jullie buik ook groter dan toen je zwanger was van de 1e
Mijn buik lijkt wel 16 weken zwanger kan het haast niet meer verbergen
7 maanden geleden
Reactie op Groenebank2.0
Mijn buik lijkt ...
Oh ja, scheelt echt zo veel! Bij de 1e kon ik het als ik het had gewild tot 20 weken nog wel verbergen. Ben nu 10 weken, maar volgens mij hebben een aantal mensen het al door, omdat m'n buik al zo gegroeid is
VRIEND
7 maanden geleden
Reactie op Groenebank2.0
Mijn buik lijkt ...
Kan best dat je baarmoeder sneller groeit maar pas na 12 weken zie je pas iets van de baby zelf🤗 weet niet hoe ver je bent? Hier baby 4 en je ziet in de avond een opgezette darmenbuik😅 ben ook maar bijna 7 weekjes dus niet ver.
7 maanden geleden
Reactie op Groenebank2.0
Mijn buik lijkt ...
Oohh ja, echt. 9 weken en echt zo opgeblazen, niet normaal. Is 's avonds wel meer dan 's ochtends, maar op werk of bij familie enzo probeer ik echt m'n buik in te houden en lossere kleding te dragen..😅
7 maanden geleden
Nu 8 weken zwanger van de tweede. Ons zoontje is 5 maanden. Vond het best spannend want is vrij snel op elkaar, maar wel heel erg blij mee! Hopelijk blijft alles goed gaan 🍀
7 maanden geleden
Ons zoontje is nu 21 maanden en momenteel 8+5 zwanger van de tweede🥰 eerste echo gehad bij 7+2 en alles was goed 🍀
Ik voel me wel anders als bij de vorige zwangerschap, ben benieuwd of dat aan het geslacht zal liggen! En dat van die grotere buik is hier herkenbaar 😅
7 maanden geleden
Reactie op Lindadk
Oh ja, scheelt echt zo veel! Bij de 1e kon ik het als ik het had gewild tot ...
Ik ben nu 7 weken zwanger en in de avond is het inderdaad erger maar in de ochtend is het ook al echt dik gewoon 🧐
7 maanden geleden
Ben blij te lezen dat meerdere een ‘grotere’ buik hebben maakt me toch iets minder onzeker
7 maanden geleden
Hallo! Ik ben nu zwanger van mn 2e (7 weken) en ons eerste kindje is nu bijna 10 maanden. Merk dat ik naast blij zijn, ook echt wel vooruitdenk aan een aantal praktische zaken met 2 kleintjes zo. Vind het spannend hoe het straks zal gaan met 2! 😊