205 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Babytwee2
Hoi hoi, ik ben 8 weken zwanger van de tweede. Voel mij tot nu toe heel and ...
Ja bij mij voelt het deze keer ook heel anders! Juist veel meer moe en meer last van misselijkheid. Ook kan ik bepaalde dingen die ik normaal heel lekker vond nu echt niet eten of drinken 🤣 Gek he dat het zo anders kan voelen.
7 maanden geleden
Reactie op Groenebank2.0
Ben blij te lezen dat meerdere een ‘grotere’ buik hebben maakt me toch iets ...
Oh ja ik ook. Bij mn 1e zwangerschap had ik ook al heel erg snel een buikje maar nu is ie nog boller. Lijk in de avond wel 20 weken zwanger terwijl ik pas 10 weken ben 🙈 valt nu bijna niet meer te verbergen.
7 maanden geleden
Hoi, hier net 6/7 weken zwanger van de 2de. Mijn zoontje is al 3.
Waar ik bij de 1ste zwangerschap geen enkel zwangerschap symptomen had ervaar ik het nu heel erg anders en voel mij al 4/5 weken beroerd.
7 maanden geleden
Reactie op Babytwee2
Hoi hoi, ik ben 8 weken zwanger van de tweede. Voel mij tot nu toe heel and ...
Ja zeker anders! Bij mijn dochter had ik amper klachten, wel ontzettend zere borsten het eerste trimester. Nu bij deze zwangerschap veel meer moe, misselijk en juist amper zere borsten. Dat het zo kan verschillen hè!
6 maanden geleden
Reactie op Myrthe2302
Hoi, hier net 6/7 weken zwanger van de 2de. Mijn zoontje is al 3.
Waar ik ...
Hier precies hetzelfde. En die kleine peuter zit bomvol energie. Voel me soms zo schuldig tegenover hem dat ik alleen maar futloos en misselijk ben… hoe ga jij daar mee om?
6 maanden geleden
Reactie op Xx2021
Ja zeker anders! Bij mijn dochter had ik amper klachten, wel ontzettend zer ...
Hier precies hetzelfde, bij mijn eerste zwangerschap van mijn zoontje alleen gevoelige borsten en heel moe. Nu misselijk, af en toe zere tepels en niet goed kunnen slapen.. 🤯
6 maanden geleden
Hier ook zwanger van 2e! Zoontje is 2,5. Ik voel me soms zo verdrietig dat ik me zo slecht voel en niet eens met hem kan spelen of naar bed brengen omdat ik zo misselijk ben/ hoofdpijn of moe 🫣
6 maanden geleden
Zwanger van de tweede nu 8+3.
Mijn zoontje is 2 jaar oud.
Super veel klachten en kan helemaal niets leuks doen buitenhuis met m’n zoontje en met m’n vriend. Voel me daar super rot onder.
Hoop zo dat het gauw beter gaat worden. Op werk sta ik ook ziek gemeld. Daar heb ik minder moeite mee nu na me daar ook super rot over te voelen.
Ik hou in m’n hoofd we doen het voor een super mooi doel en het word vast beter 😊💜….
6 maanden geleden
Reactie op Sunny-
Hier is het waarschijnlijk al eerder over gegaan maar het valt me zó tegen ...
Hier ook! Mijn zus is 8 weken verder zwanger van de eerste en mijn buik is nu al groter bij 11 weken... Echt niet leuk, maar hoort erbij. Ik was ook 6 maanden na de bevalling weer zwanger. Dat zal ook niet helpen.
6 maanden geleden
Mijn zoon is 6 maanden en ik ben 11 weken zwanger. Als hij 1 jaar is, wordt de baby geboren
6 maanden geleden
Reactie op Sunny-
Hier is het waarschijnlijk al eerder over gegaan maar het valt me zó tegen ...
Jaa ik heb ook al een flinke buik! Al had ik het bij mn 1e zwangerschap ook al heel vroeg.. maar nu is ie echt nog groter dan toen 🥹 Kan het nu gewoon al niet meer verbergen terwijl dat vorige keer nog wel lukte tot 18 weken ofzo met wijde shirtjes..
6 maanden geleden
Voor mij ook de tweede, nu 13 weken. Ik donderdag sprak iemand me aan of ik weer zwanger was. Ze zei er gelijk bij, zeker ook al een eind op weg? Zo'n 20 weken ofzo? Ze voelde zich bezwaard toen ik zei dat het nog maar 13 was. Bij de eerste ging ik rond de 13 weken pas over op zwangerschap's kleding 🤯
2 maanden geleden
Even weer dit topic nieuw leven in blazen: afgelopen maanden zijn er volgens mij verschillende al weer een kindje rijker geworden. Ik ben heel erg benieuwd: hoe hebben jullie de overgang van 1 naar 2 kindjes ervaren? En hoe reageerde jullie oudste op zijn/haar nieuwe broertje/zusje?? 🤗❤️