35 Reacties
8 maanden geleden
Heel erg moe! Maar heel slecht slapen. Heel erg pijnlijke borsten waardoor ik gewoon geen houding kan vinden. Echt heel vervelend
8 maanden geleden
Ik slaap het tweede deel van de nacht vooral niet goed. Vanaf een uur of 4 regelmatig wakker en zodra het half 7 is geweest lukt het niet meer om in slaap te vallen. Terwijl ik echt wel moe ben en me moe voel!
8 maanden geleden
Zelfde hier! Zo vaak wakker snachts door dromen of warmte of vogels die al fluiten … 🫠
8 maanden geleden
Ik ook word om de 1,5 uur wakker van darmpijn😭 en kers op de taart word ik sochtends misselijk en vermoeid wakker😭
6 maanden geleden
Ik kan er helaas ook over meepraten. Enorm moe zijn en enorm slecht slapen.. het houdt elkaar in stand lijkt het wel. Ik merk het ook echt overdag, ik voel me zo moe en futloos in de middag.
Normaliter sliep ik altijd juist heel goed, ik was nooit wakker 's nachts. Had altijd energie om van alles te doen. Hopelijk komt dit nog weer terug
6 maanden geleden
Helaas herken ik het ook al vanaf begin zwangerschap! Moet in de nacht standaard 2 x eruit om te plassen! En de ene keer slaap ik zo verder en de andere keer wat langer wakker. Schijnt er allemaal bij te horen denk ik dan maar! Al helpt het inderdaad niet tegen de vermoeidheid overdag 🙃🤭
Succes allemaal! 🤗🌸
6 maanden geleden
Hier helaas nog steeds hetzelfde. Veel last van insomnie in de nacht ik denk dat de kleine ons alvast voor bereidt op
6 maanden geleden
Ik herken dit van mijn eerste zwangerschap en nu weer last van. Soms ieder (half) uur wakker. Soms denk ik er al heerlijk een nacht op te hebben, is er maar een uur voorbij gegaan zie ik dan op de klok.
Gisteren op aanraden van de huisarts en gynaecoloog een afspraak bij de osteopaat gehad. Na drie keer zou ik al kunnen zeggen of het voor mij werkt of niet. Het is het uitproberen waard.
6 maanden geleden
Ohhh ik word gek. Ik dacht dat ik er van af was na een week of 8, maar inmiddels 13 weken en het is weer terug. Ik kan er de klok op gelijk zetten dat het ergens tussen 0400-0500 is met als gevolg dat ik ook niet meer goed in slaap val. Zo vervelend. Is er iets wat andere doen wat werkt? Of is dit ook gewoon “iets wat erbij hoort”?